Freshdesk


 
Freshdesk est un système de centre d'assistance et une solution de service client qui en simplifie les processus pour votre équipe et l'aide à offrir une expérience client inoubliable. En rationalisant les conversations client sur l'ensemble des canaux, Freshdesk fournit une méthode simple afin que les agents gèrent et mènent des conversations client sur tous les canaux depuis la même page. Les flux de travail peuvent être personnalisés et automatisés, ce qui aide les agents à se concentrer sur la prestation d'un service client exceptionnel. Freshdesk est facile à utiliser, intuitif et évolutif pour les entreprises de toutes envergures. Plus de 150 000 entreprises de différents secteurs, dont Bridgestone, HP, l'université de Harvard et DHL, font confiance à Freshdesk pour leurs exigences en matière de service client.
 

Freshdesk - Freshdesk omnichannel ticketing
 
  • Freshdesk - Freshdesk omnichannel ticketing
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  • Freshdesk - Freshdesk SLA management
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Système(s) d'exploitation pris en charge :
Navigateur web (indépendant du système d’exploitation)

2228 avis sur Freshdesk

 

Alexandro P. Secteur: Logiciels Nombre d'employés:  Auto-entrepreneur Nombre d'employés:  Auto-entrepreneur

10/01/2021

10/01/2021

Provenance de l'avis : Capterra

Outil de ticketing complet

Simplicité

 

Fonctionnalités

 

Qualité du produit

 

Rapport qualité-prix

 

Support client

 

Simplicité
Simplicité
Fonctionnalités
Fonctionnalités
Rapport qualité-prix
Valeur
Support

Dans l'ensemble, je suis content de travailler avec freshdesk qui me permet de bien gérer mes tickets au quotidien.

Avantages

Ce système de ticketing est facile à utiliser.
Il y a des fonctionnalité à la pelle qui peuvent être rajouté.
Lors de l'écriture d'un incident, il peut detecter les mot clé et vous proposer des solution de contournement quand celle ci sont enregistré au préalable.
Possible de référencé les incidents pas tag
Interface adaptable pour chaque utilisateur.
La facilité d'intégration des tickets, les mises à jour des tickets en temps réel et la possibilité de rédiger des réponses en les conservant pour les problèmes communs.

Inconvénients

Je ne vois pas trop de point faible à freshdesk.
Peu être le temps de la prise en main, il y a beaucoup de fonctionnalité .
Manque de tutoriel

Sinencia V. Secteur: Eau/gaz/électricité Nombre d'employés:  11-50 employés Nombre d'employés:  11-50 employés

12/06/2019

12/06/2019

Provenance de l'avis : Capterra

Freshdesk makes working easier!

Traduire en français
Simplicité

 

Fonctionnalités

 

Qualité du produit

 

Rapport qualité-prix

 

Support client

 

Simplicité
Simplicité
Fonctionnalités
Fonctionnalités
Rapport qualité-prix
Valeur
Support

In general, I think there are plenty of customizations and features with Freshdesk. The real selling point for our company was the analytics because we can see the history of our tickets and prevent them from reoccurring in the future.

Avantages

I love the analytics and history log in Freshdesk. Freshdesk tracks agents' productivity through out the day and breaks up this information by the hour. We can also look up who has resolved the most tickets or who sends out immediate responses. All of this information is especially helpful when assigning new tickets because we can see a history of our most efficient employees. Previous tickets can be easily searched by key words, agent, or time frame. When multiple people are working on one project, it really helps to decipher who did what and when!

Inconvénients

One thing that I believe can be improved is having a group option to send out an email. It's not common when we have to include multiple people on a ticket but when we do, we have to cc them in the very beginning as opposed to adding "Group A". -- The information still gets everyone on the same page, however it is an additional step on the agent's end.

Viktoria J. Secteur: Services et technologies de l'information Nombre d'employés:  2-10 employés Nombre d'employés:  2-10 employés

21/01/2021

21/01/2021

Provenance de l'avis : Capterra

The best customer service desk available

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Simplicité

 

Fonctionnalités

 

Qualité du produit

 

Rapport qualité-prix

 

Support client

 

Simplicité
Simplicité
Fonctionnalités
Fonctionnalités
Rapport qualité-prix
Valeur
Support

We used it for daily customer service contact and it was great. It was great for assigning

Avantages

Freshdesk is an amazing solution that made my daily life easier. I used it as a part of my work as a customer service agent and it helped go through the tickets quickly and efficiently. Mostly I loved how easy it made for me to track the previous interactions with the customer and how efficient it made me.

Inconvénients

We tried the call centre as well, but that did not work so well. We had calls drop randomly after a few seconds so we stopped using that feature.

Jeff K. Secteur: Design Nombre d'employés:  2-10 employés Nombre d'employés:  2-10 employés

07/10/2020

07/10/2020

Provenance de l'avis : Capterra

Lacking rudimentary filter/show by date range feature, terrible for recordkeeping

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Simplicité

 

Fonctionnalités

 

Qualité du produit

 

Rapport qualité-prix

 

Support client

 

Simplicité
Simplicité
Fonctionnalités
Fonctionnalités
Rapport qualité-prix
Valeur
Support

Mediocre at best - it does what every other support desk system does - assign & distribute tickets, some automation etc. etc. I've submitted the above feature request for very basic date based filter & displays that any email system should have and what is supposed to be an advanced business management tool completely lacks this.

Avantages

For years I've been asking for date filters - something as simple as "see all emails sent by this client between 2020-04-10 to 2020-04-15" - NOTHING.

To make matters worse, when looking at older emails in a list, it doesn't even show the date - it will show some ambiguous phrase like "About a year ago" which lumps in a 6 month period.

If you want accurate tracking of communication, forget it. If you have one off emails that you'll never need to see again once resolved, maybe.

If it weren't for the fact we have so many existing records with this company we'd switch but we are stuck, and years of asking them for a simple feature to either allow date based searches OR at least display actual date of email, has been futile. Regret having chose this as our support desk provider for our team of 8!

Inconvénients

The lack of basic and very simple features such as filtering emails/communication by date, or even displaying an accurate date. What business runs on emails that show the date on a list as "About A Year Ago"?

Absolutely horrible for business management or record keeping. If you want to manage long term relationship with clients and be able to look up conversations quickly, DO NOT USE FRESHBOOKS.

Avash K. Secteur: Services et technologies de l'information Nombre d'employés:  2-10 employés Nombre d'employés:  2-10 employés

24/02/2021

24/02/2021

Provenance de l'avis : Capterra

Great Customer Support Helper For Every Business

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Simplicité

 

Fonctionnalités

 

Qualité du produit

 

Rapport qualité-prix

 

Support client

 

Simplicité
Simplicité
Fonctionnalités
Fonctionnalités
Rapport qualité-prix
Valeur
Support

I used to use Gmail, Facebook etc to get support tickets, inquiries etc from my company clients and it used to be messy and I saw Freshdesk on Capterra and thought about giving it a try - and it has been one of the best decision I have ever taken. I will even be suggesting Freshdesk to my clients from now on - It's simply amazing. Tracking of support tickets, inquiries, complaints etc are made easy by Freshdesk. I highly recommend it for everyone who wants to increase the efficiency of their business works(Customer Support).

Avantages

Freshdesk is amazing! We can track and manage tickets easily and also track what happened to previous tickets. The User Interface is great - an average computer user can easily navigate and use Freshdesk. Also, they have a YouTube channel where they have god videos on playlists like "Introduction to Freshdesk", "Using the Fresh Desk Mobile App" etc which is the thing I like most about Fresh Desk as anyone can learn Freshdesk watching those videos.

Freshdesk is also cheaper than most software out there with similar features and their customer service is very responsive and helpful.

Inconvénients

Keeping in mind how far automation has gone in today's world - I think Freshdesk can do better but I got no complaints. Freshdesk is good for me and I don't think there are much to dislike about Freshdesk.