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Freshdesk - Prix
Freshdesk est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de Freshdesk est disponible à partir de 18,00 $US/mois.
Produits similaires à Freshdesk
Freshdesk - Avis
Évaluation des fonctionnalités
- Secteur d'activité : Logiciels
- Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Outil de ticketing complet
Dans l'ensemble, je suis content de travailler avec freshdesk qui me permet de bien gérer mes tickets au quotidien.
Avantages
Ce système de ticketing est facile à utiliser.
Il y a des fonctionnalité à la pelle qui peuvent être rajouté.
Lors de l'écriture d'un incident, il peut detecter les mot clé et vous proposer des solution de contournement quand celle ci sont enregistré au préalable.
Possible de référencé les incidents pas tag
Interface adaptable pour chaque utilisateur.
La facilité d'intégration des tickets, les mises à jour des tickets en temps réel et la possibilité de rédiger des réponses en les conservant pour les problèmes communs.
Inconvénients
Je ne vois pas trop de point faible à freshdesk.
Peu être le temps de la prise en main, il y a beaucoup de fonctionnalité .
Manque de tutoriel

- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 51-200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
All-in-one solution and gradually extendible
Avantages
The analytics are very insightful, it solves for us support management/knowledge base management/customer success (a CRM software provider with 12k clients)
The knowledge base management in 6 different languages is very user friendly and easy to manage.
We were able to gradually extend the functionality, first developed ourselves to integrate with our backend. Then integrated Chat management/integrated JIRA/ review management (we are still able to extend with chat bot and forums if we want).
Inconvénients
Maybe the search functionality could be extended, the filters on top of search terms are quite limited.
- Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
- Taille de l'entreprise : 51-200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Good Ticketing System for Small IT Department
For our small IT department, FreshDesk is a cost-effective ticket solution that works well with our existing IT systems and allows us to keep a mostly-internal knowledge base up to date easily.
Avantages
I really appreciate the fact that FreshDesk allows you to copy other users on return emails; it allows me to use the email system inside FreshDesk and keep things connected to a ticket while allowing other users to just see updates in their normal inboxes.
Inconvénients
A few defaults (like having to have a defined area for a ticket) are annoying but not burdensome.
- Secteur d'activité : Services financiers
- Taille de l'entreprise : 2-10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Keep track of prios and tasks using freshdesk
Avantages
The software is easy to use and a great way to keep track of internal team priorities and tasks.
Inconvénients
The search feature left a lot to be desired.

- Secteur d'activité : Internet
- Taille de l'entreprise : 1 001-5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Excellent customer support ticket system
Our team were able to automate and monitor a number of our process workflows thanks to Freshdesk's help. In addition, it is a better choice than emailing support questions and concerns. Freshdesk allows our clients to see their ticket status and ticket history, as well as submit their comments and rating, which simplifies the process of providing excellent customer service.
Avantages
Freshdesk has a wide range of essential services, including live chat, email, phone, and social media support channels. The software is cloud-based and easy to use, with clever automation capabilities that guarantee things are done easily and quickly, resulting in more efficient corporate operations and a better customer experience.
Inconvénients
Upgrades to Freshdesk's reporting feature are, in my opinion, overly pricey for individual agents and users. There is a good thing about Freshdesk's free trial plan since it allows us to test out their vast variety of services before making a decision on whether or not to upgrade our business.
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