En savoir plus sur Cognigy.AI

Cognigy révolutionne l'industrie du service client en fournissant une main-d'œuvre très avancée grâce à l'IA (intelligence artificielle). Sa solution primée permet aux entreprises de fournir un service client exceptionnel, instantané et personnalisé, dans n'importe quelle langue et sur n'importe quel canal. Grâce à une combinaison optimale entre l'IA générative et l'IA conversationnelle, les agents d'IA de Cognigy façonnent l'avenir du service client, accroissent la satisfaction des clients et soutiennent les employés en temps réel. Reposant sur la première plateforme d'IA conversationnelle au monde, les agents Cognigys AI fournissent un service client de nouvelle génération, intègrent les connaissances de votre entreprise et sont entièrement équipés d'un SVI (serveur vocal interactif) intelligent, d'un libre-service intelligent et de l'assistance d'un agent. Dotés de dizaines de compétences préprogrammées, ils fonctionnent de manière transparente avec les systèmes d'entreprise existants, apprennent de vos agents humains et leur confèrent des superpouvoirs. Plus de 1 000 marques dans le monde font confiance à Cognigy et à son vaste réseau de partenaires pour créer des agents de service client optimisés par IA (intelligence artificielle) pour leur entreprise. Le portefeuille de clients mondial de Cognigy comprend Bosch, Frontier Airlines, Lufthansa Group, Mercedes-Benz et Toyota.
Cognigy.AI Logiciel - 1
Cognigy.AI Logiciel - 2
Cognigy.AI Logiciel - 3
Cognigy.AI Logiciel - 4
Cognigy.AI Logiciel - 5
Cognigy.AI Logiciel - 6
Vidéo de Cognigy.AI
Cognigy.AI Logiciel - 1 - aperçu
Cognigy.AI Logiciel - 2 - aperçu
Cognigy.AI Logiciel - 3 - aperçu
Cognigy.AI Logiciel - 4 - aperçu
Cognigy.AI Logiciel - 5 - aperçu

Cognigy.AI - Prix

Cognigy.AI n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Cognigy.AI est disponible à partir de 2 500,00 $US/mois.

À partir de :
2 500,00 $US/mois
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

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Cognigy.AI - Avis

Note globale

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Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,8
Fonctionnalités
4,6
Simplicité
4,7
Support client
4,8
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Tous les avis sur Cognigy.AI

Filtrer par :
Classer par :
22 avis
Skyla
Skyla
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 25/08/2022

Surprisingly Easy and Remarkably Effective

Overall I would recommend Cognigy.AI to anyone who wants to develop conversational AI. If you are currently using another solution or just starting out I recommend checking out Cognigy.AI and seeing how it works for you. I honestly think you will like it.

Avantages

Easy to get started with the free trial. The Trial does not require credit card details, and functions until you are ready to make the leap and upgrade. You can get right in and start creating your vision of a conversational AI. It is easy to start and easy to plan. Cognigy.AI is laid out well and allows for both simple and efficient implementations, but with heaps of compatibility and advanced options for those that need them. Congnigy.AI actually does what you expect it to do right out of the box.

Inconvénients

Would be good to see more emphasis on a desktop app as well as the web based solution.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 23/11/2022

Leading Conversational AI Ecosystem

Avantages

Easy to use, yet hugely powerful, web-based graphical user interface. Great extendability plus great supporting tools beside core platform (LiveAgent, Insights, VoiceGateway)

Inconvénients

Machine-Learning based entity recognition has potential to even further enhance NLP capabilities

Maite
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
0

4,0
Publié le 09/03/2022

Easy to use platform

Avantages

Easy to use and establish chatbot in organization. User interface quite intuitive.

Inconvénients

Sometimes I do not find a feature I would like to implement, either in the UI or in the documentation.

Daniel
  • Secteur d'activité : Conseil en gestion
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 03/05/2023

Contact Center Transformation

Improved CSAT, easy to use. Easy to integrate and develop new solutions.

Avantages

The low code/no code approach from Cognigy is key to enable business users to improve their own processes. It also helps to scale solutions fast.

Inconvénients

Building custom extensions can be difficult for non-technical persons

Alternatives envisagées 

Amazon Connect
Shiva Sai
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 05/06/2023

A Powerful and Flexible Conversational AI Platform

Avantages

I found Cognigy.AI to be a powerful and flexible platform that is easy to use and has a large and active community. I would recommend Cognigy.AI to businesses of all sizes that are looking to create conversational AI applications.

Inconvénients

Password masking at the user interface...

Mohamed Malik
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
0

4,0
Publié le 13/06/2023

Low code platform . Easy to use

Avantages

Low code platform . Easy to use. UI is nice

Inconvénients

So far so good. As of now nothing to complain

Abhishek
Abhishek
  • Secteur d'activité : Services d'information
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 18/12/2022

Cognigy

Its great to work with cognigy to work on chatbots. They also have different integrations for connecting chatbot to different platform.

Avantages

Cognigy is really good platform for quick chatbot development, Their support team is also great which helps you develop chatbot & troubleshoot all the problems.

Inconvénients

Reporting dashboard is little outdated, I have seen better dashboard capability in other chatbots

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 02/03/2022

Cognigy.AI is the right choice if you want more than FAQ chatbot.

it is one of the best solutions that I used so far.

Avantages

Easy to use by Business.
Easy to be integrated with other system.

Inconvénients

Didn't have human agent feature, and for agent handover you need to integrate with another customer care system.

Christian
Christian
  • Secteur d'activité : Automobile
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 13/08/2018

The best Chatbot solution I could find

My Company is really large and works in many different sectors so we looked for a solution that can be applied to all our usecases including internal IT Support, Automation of Workflows, customer Support and much more. The solution is easy to understand so we can enable small Teams within each Business unit to build the chatbots themselfes with very little administrative effort.

Avantages

I compared about 60 Solutions to find the proper Software Fitting all our Enterprise Needs and I'm glad I found Cognigy. Their solution is really easy to use, their Trainings are easy to understand and the Support is great. Whenever I run into an issue their Team takes care of it really fast and whenever I submit a bug or Feature request I can be sure it won't take long to Change.

Inconvénients

This field is mandatory so I need to fill it though I don't have bad experiences with them. Whenever I discover something I don't like I send a Feature/Change request and it's gone

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 12/10/2021

Thoughtful UI/UX to build conversational virtual assistants

Partnered with Cognigy.AI to launch AI assistants in Voice & Chat. It resulted in more than 40% automation for managing tickets in IT service requests & incident managements.

Avantages

There is a lot of thought went into building this software to enable developers with all life-stages of Conversational AI based virtual assistants i.e, "build, deploy, configure and manage" with "low code" and "intuitive platform".

Inconvénients

Their pricing model is too expensive for SMBs. They can have an offering with minimal pack of features at lower price to help SMBs.

Alexander
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 03/03/2022

Powerful low-code Conversational AI Platform

Cognigy has been a powerful software platform that lets developers build industry-standard chatbots with comparably little effort. By the help of various tutorials offered by Cognigy, even inexperienced developers will get started quickly. Experienced JS/TS developers will find it easy to build custom extensions e.g. for REST APIs which allow leveraging the full potential of Cognigy virtual agents.

Avantages

The node-based architecture for conversational flows through which a lot of coding effort becomes superfluous. When facing obstacles related to agent development, I've been readily getting help from Cognigy Support, which were very responsive and helpful.

Inconvénients

Cognigy offers a wide variety of features, not all of which are easily accessible. At this point in time, parts of the documentation are rather hard to find. I also found certain examples in the documentation to be inexplicit at times.

Daniel
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 03/03/2022

Cognigy.AI

Avantages

According to the latest IDC MarketScape study, Cognigy.AI is currently the top conversational AI platform on the market. That's because the platform is both extremely user-friendly and powerful. The platform offers seamless integration into various back-end systems and the ability to connect it to many different communication channels, including Web, phone, social media, and mobile apps. With the Cognigy platform, a high degree of flexibility and a fast implementation can be achieved.

Inconvénients

Internal Reporting / KPIs should be enhanced in the future.

Anna
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
0

4,0
Publié le 07/03/2022

Cognigy.AI is a good tool to develop bot quick and efficient

Cognigy.AI helps to create chatbots for our customers. With Cognigy.AI it is possible to create bots that help the consumers of our customers in plenty ways. Additionally we can use the platform to create bots internally for our company which can be used be collegues to be better informed about specific topics or where they can get help with e.g. writing an abscence message when the employee is sick.

Avantages

The easiness of the tool is very powerful. You don´t even need to be a developer in order to create (uncomplicated) bots. The videos are very helpful to get into the platform and the more often you use cognigy the more features you will get to know.

Inconvénients

The Insights about the bots are helpful but I would prefer it a bit more customzied. So that the developer itself can decide which KPIs are needed and that the graphs can be easily change (e.g. the timing horizon, what kind of chats should be counted). The insights platform is a good start but has a lot potential to be improven

Daniel
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 25/05/2022

A great learning Platform

A great experience and as an MSc Artificial Intelligence student, I would like to be one of their employees in the near future.

Avantages

I recently came accross Cognigy.Ai while searching the web for a possibility to learn how to code a chatbot. Since I found this site,

I have decided to take their free courses adn even thinking of taking their paid courses. I hope to call them and ask for the cost of taking the paid courses though as they have not shown the cost in their website.

Inconvénients

I'm actually struggling to find the cost of the paid developer course as it has not be made known on the website. Other than that, nothing else.

AbdulRehman
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5,0
Publié le 14/12/2022

Best Chatbot ever tried

excellent experience , i wat to become reseller for you platform

Avantages

the chatbot with web chat and all other messenger special social meda

Inconvénients

nothing all good , and excellent you might need some work onther language in text

Guido
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
3

5,0
Publié le 04/03/2022

Cognigy AI Experience

Avantages

The very good user interface combined with the powerful NLU allow, with appropriate Intents and Intent Training, a highly efficient user communication and Intent decisions.

Inconvénients

The development workplace (creating agents, flows, intents and say nodes) is a easy to use interface.

Lillian
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
4

5,0
Publié le 09/05/2022

Human Factors Developer using Cognigy.AI for Devices

My experience thus far has been excellent! I want to continue using it, and believe I can implement new deployments daily if given the chance!

Avantages

I love the ease of use. I think the platform is extremely friendly in the building aspects.

Inconvénients

I would prefer to have more information available to me than simply documents. Sometimes ven the smartest people do not grasp certain ideas unless broken down into small pieces.

Markus
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 04/03/2022

The Cognigy Journey

Avantages

It is very easy to start with Cognigy: The product is very accessible and clearly structured. Due to the Low-Code/No-Code-Platoform also Non-IT-Users are able to create chatbots successfully. For more complex use-cases Cognigy offers the possibility to program own modules to connect backend systems or implement business logic.

Inconvénients

Right now everything is fine. No complaints.

Yassine
  • Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 23/02/2022

Review for Conversational AI

Overall, it was a great experience and I enjoyed the Conversation Design Course provided by
Cognigy Academy. I learned many new things that helped me in building the chatbot.

Avantages

I used Cognigy to build a chatbot for customer services and what I like most is the easy start and everything is clear. I admired the NLU component because it is easy to create intents and manage the conversation design and also the chart that provides a clear view of the conversation.

Inconvénients

I think it can add more customizing features like the user can have a pipeline to manage the NLP process ( tokenization, stemming, lemmatization ...)

Edson
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 01/12/2022

Cognigy

I make some flows for testing this software. Testing how insert intentions, how cognigy works if use third part extensions (like OpenIA.. doesn't work well, but because of OpenIA), etc.

Avantages

The way (logic) that Cognigy split intentions / lexicons / states, etc.That way it's clearer to the developer how, what and where input the information that chatbot needs to work well.

Inconvénients

Util this moment doesn't have anything that I didn't like, but probably I think that this software cold be improve a lot if suggest for developer / user some sentences like a intelicense.

José Eduardo
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

4,0
Publié le 12/03/2022

Great and Easy

I just Started, I am the developer of Walmart MX so, I started to know how is the low code and costs in this new Tool.

Avantages

free academy and certification, thats the most important thing to know or start with another tool

Inconvénients

I need to get involved for a few more months to compare with other tools

Robert
  • Secteur d'activité : Compagnies aériennes/Aéronautique
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5,0
Publié le 16/03/2022

Easy to build with a highly efficient output

Standardizing answers to repetitive questions. In the begging phase, will see how it works out

Avantages

easy to learn, Easy to build. Good user experience

Inconvénients

output into excel sheets (tokens etc. ), input data from csv

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