En savoir plus sur Talkdesk

Talkdesk est une solution cloud de call center qui aide les entreprises à améliorer la satisfaction des clients tout en réduisant les coûts de support client. L'outil opère via SVI (serveur vocal interactif), ACD (Automatic Call Distribution) et routage basé sur les compétences, tandis que les appelants sont acheminés vers l'agent le plus qualifié pour répondre à leurs besoins, selon des données personnalisées. Talkdesk affiche le nom, la photo, les coordonnées, l'historique d'achats et l'historique de contacts de l'appelant dans le navigateur de l'agent en temps réel, afin qu'ils puissent personnaliser leurs conversations. Le système automatise les tâches afin de créer un nouveau profil chaque fois qu'un nouveau contact appelle. Lorsqu'un appel est manqué, Talkdesk envoie un e-mail contenant des données d'appel, un enregistrement de message vocal et une transcription. Les responsables et les agents peuvent également prendre des décisions basées sur les données grâce au suivi des appels, à l'enregistrement des appels, ainsi qu'au reporting historique et en temps réel. Le système s'intègre à plusieurs programmes, notamment InfusionSoft, Salesforce, Desk.com, Zendesk et Shopify. Tarification par représentant et par mois. Un service d'assistance est fourni par e-mail, téléphone et via une base de connaissances.
Talkdesk Logiciel - 1
Talkdesk Logiciel - 2
Talkdesk Logiciel - 3
Talkdesk Logiciel - 4
Talkdesk Logiciel - 5
Talkdesk Logiciel - 6
Vidéo de Talkdesk
Talkdesk Logiciel - 1 - aperçu
Talkdesk Logiciel - 2 - aperçu
Talkdesk Logiciel - 3 - aperçu
Talkdesk Logiciel - 4 - aperçu
Talkdesk Logiciel - 5 - aperçu

Talkdesk - Prix

Talkdesk n'est pas disponible en version gratuite.

À partir de :
Non fourni par l'éditeur
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Non

Produits similaires à Talkdesk

Natterbox

Natterbox exists to push the boundaries of customer experience. As the fastest-growing Salesforce voice solution for... En savoir plus

Dialpad

For quickly growing businesses looking to efficiently scale their support teams, Dialpad provides a cloud-based call... En savoir plus

8x8 Contact Center

Virtual Contact Center by 8x8 is a cloud-based call center solution for small to midsized businesses. In addition to... En savoir plus
UJET is a cloud-based call center application that integrates with customer relationship management (CRM) solutions. It... En savoir plus

Vonage Business Communications

Vonage Business Solutions est une solution de communication basée sur le cloud adaptée aux petites et moyennes... En savoir plus

MiCloud Connect

MiCloud Connect (formerly ShoreTel) is a cloud-based VoIP phone system that offers collaboration and conferencing tools... En savoir plus

Talkdesk - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,5
Fonctionnalités
4,4
Simplicité
4,7
Support client
4,6
Cortney
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : 201-500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 18/11/2019

TalkDesk is above the rest! - Cortney K

TalkDesk has been reliable and above the rest. We started with ShoreTel and switched to TalkDesk and the improvements are not measurable.

Avantages

The ease of use is the best. As long as you have an established internet connection, you can use TalkDesk anywhere!

Inconvénients

Sometimes the audio is best when connected via ethernet cable.

Tyler
  • Secteur d'activité : Internet
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

4
Publié le 05/05/2020

Powerful phone system, though focus shifting away from startups

We needed a phone system which allowed our distributed team to take business calls on mobile numbers and not expose their personal phones. Talkdesk has empowered this use case, though we wish the apps were easier to use.

Avantages

Product is full featured, including full ability to call anywhere (including internationally), digital voicemail, contact management, calling from a browser, analytics and performance statistics, and integration with CRMs. You can also receive incoming calls via phone line rather than just via data connection. Many customization options including business hours settings, which phone lines to ring in certain circumstances, and a call tree builder are also helpful.

Inconvénients

For the longest time, Talkdesk did not have apps for iOS nor Android, but now it appears that they do as of October 2019. Even still, you need to activate the app via a technical support request, which is not a very user-friendly way to handle things. The web-browser based version occasionally hangs (nonresponsive) and a page reload is required, even though we are using a modern computer and modern browser. We've also noticed that the company's focus is shifting away from small customers and startups towards only enterprise customers, so the platform is not as easy to deploy or use for this segment as it was before.

Alternatives envisagées 

Grasshopper, RingCentral MVP et OpenPhone

Pourquoi choisir Talkdesk 

Grasshopper was not connecting all calls, meaning a customer would call us and leave a message, yet none of our agents were never rang or notified. We haven't had this problem much with Talkdesk (though, not never).

Logiciel antérieur 

Grasshopper

Pourquoi passer à Talkdesk

Balance between cost and feature set
Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Comptabilité
  • Taille de l'entreprise : 1 001-5 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 13/11/2022

Good call center sodlution

No negative things about the use of this pleasant solution

Avantages

The standard of call center management is really great with Talkdesk, I enjoy using it to communicate with ours customer.

Inconvénients

Does not offer a lot of services as we would like. I think improvment can be made.

Alternatives envisagées 

Dialpad

Logiciel antérieur 

Dialpad
Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
5
Simplicité
3
Support client
5

3
Publié le 09/10/2022

vacation talk desk

Avantages

easy to use, quick dialer, not long hesitations

Inconvénients

would generate the same leads over and over agian

George
  • Secteur d'activité : Comptabilité
  • Taille de l'entreprise : 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 29/09/2022

TalkDesk is one of my favorite tools when it comes to calling, routing, and recording calls.

I am pleased with my experience with TalkDesk. The app is easy to use when doing simple things and the support team has been very responsive in helping me troubleshoot any issues that I have had.

Avantages

First, I like it because it is a user-friendly platform that is easy to navigate. Second, the customer service is excellent and the team is always willing to help with any problem or questions that I have. Finally, I like it because it offers a free trial period.

Inconvénients

The interface sometimes confuses me and can be complicated to use. Also, it does not offer as many services as I would like it to offer. Additionally, the fees are high considering I don't use the service often.

Catégories connexes