En savoir plus sur Talkdesk

Talkdesk est une solution cloud de call center qui aide les entreprises à améliorer la satisfaction des clients tout en réduisant les coûts de support client. L'outil opère via SVI (serveur vocal interactif), ACD (Automatic Call Distribution) et routage basé sur les compétences, tandis que les appelants sont acheminés vers l'agent le plus qualifié pour répondre à leurs besoins, selon des données personnalisées. Talkdesk affiche le nom, la photo, les coordonnées, l'historique d'achats et l'historique de contacts de l'appelant dans le navigateur de l'agent en temps réel, afin qu'ils puissent personnaliser leurs conversations. Le système automatise les tâches afin de créer un nouveau profil chaque fois qu'un nouveau contact appelle. Lorsqu'un appel est manqué, Talkdesk envoie un e-mail contenant des données d'appel, un enregistrement de message vocal et une transcription. Les responsables et les agents peuvent également prendre des décisions basées sur les données grâce au suivi des appels, à l'enregistrement des appels, ainsi qu'au reporting historique et en temps réel. Le système s'intègre à plusieurs programmes, notamment InfusionSoft, Salesforce, Desk.com, Zendesk et Shopify. Tarification par représentant et par mois. Un service d'assistance est fourni par e-mail, téléphone et via une base de connaissances.
Talkdesk Logiciel - 1
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Vidéo de Talkdesk
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Talkdesk - Prix

Talkdesk n'est pas disponible en version gratuite.

À partir de :
Non fourni par l'éditeur
Version gratuite :
Non

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Talkdesk - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,5
Fonctionnalités
4,4
Simplicité
4,7
Support client
4,6
5 avis sur 683 Afficher tous les avis
Cortney
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : 201-500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 18/11/2019

TalkDesk is above the rest! - Cortney K

TalkDesk has been reliable and above the rest. We started with ShoreTel and switched to TalkDesk and the improvements are not measurable.

Avantages

The ease of use is the best. As long as you have an established internet connection, you can use TalkDesk anywhere!

Inconvénients

Sometimes the audio is best when connected via ethernet cable.

Kallen
  • Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise : 501-1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 10/09/2020

Talkdesk: The perfect tool for your support team!

It has been an awesome experience using Talkdesk. This software has allowed us to grow and has supported us at every step. Additionally, their CX team is outstanding and very supportive.

Avantages

This software is incredibly easy to use. Agents learn to use this tool in a matter of moments. Additionally, the Studio for IVR allows incredible flexibility in our IVR. This has made it easier for client to get to the correct team and helped to improve their overall satisfaction.

Inconvénients

The Reports. Talkdesk recently launched Explore which houses all the reports in one location but it is still really hard to know which report to run. Once you find your desired report, you need to pull it out to excel or google sheets to manipulate the data and build any kind of visual.

However, most of the data you want can be found in these reports.

Alternatives envisagées 

8x8 X Series

Pourquoi choisir Talkdesk 

We needed more features at the right price

Logiciel antérieur 

8x8 X Series

Pourquoi passer à Talkdesk

Talkdesk had all the needed features (IVR, Recording, Monitoring call, real time report) and was the right price.
Tarell
  • Secteur d'activité : Externalisation/délocalisation
  • Taille de l'entreprise : 1 001-5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

5
Publié le 20/06/2022

Easy to use

My overall experience with helpdesk was ok we had some challenges. I think you guys should look into making an update with the logging feature.

Avantages

I love how it provides a detailed breakdown of an agent performance at a given time.

Inconvénients

I really think you guys should include a time stamp so it's easier to log, track and review interactions.

Nicholas
  • Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise : 501-1 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
0

3
Publié le 08/07/2022

Good Product - Easy to Use

Good product for a good price, needs work but it gets the job done.

Avantages

- Ease of Use
- Ease of Deployment
- Excellent Support
- Reporting works well
-Customize-able

Inconvénients

- Limited support options
- Limited call flow changes

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise : 501-1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
4

5
Publié le 08/06/2022

Compelling Platform

Overall I'm happy with talkdesk, call quality is great, recordings are high quality and has no issues during playback. Administrator features are well designed. The only issue I have kind of frequently is searching for calls but I got used to it, so overall I'm pretty satisfied with Talkdesk.

Avantages

From user perspective, it's simple yet effective tool. Quality is great and all the calls are stored. Recording's never have any issues and the call quality is pretty good. From an administrator perspective, creating dashboards is a great feature to get an overall view. Coaching is also an amazing tool, allowing you to guide the agent through difficult cases.

Inconvénients

Lack of search function for the calls is one of the biggest pain points. You need to go through all the chats and find the one you are looking for, Instead of just having a search bar that would allow you to search calls to specific number. Other thing could be the issue with some providers, causing trouble to make calls,

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