En savoir plus sur eMaint CMMS

Le logiciel de GMAO eMaint basé sur le cloud de Fluke permet aux professionnels de la maintenance de surveiller, capturer, stocker et partager les données historiques de performances des actifs et de les utiliser pour entretenir et prolonger la durée de vie des équipements. Les organisations petites ou en croissance et les opérations de maintenance multi-sites peuvent configurer le système en fonction de leurs besoins. Planifiez une démo gratuite en ligne dès aujourd'hui. Avantages: Prolonger la durée de vie de leurs actifs Respecter les normes de conformité et réglementaires Augmenter la visibilité et la transparence Améliorer les taux d'achèvement des travaux Éliminer les processus manuels Réduire les temps d'arrêt des équipements Améliorer la satisfaction client Réduire les coûts d'entretien Augmenter la productivité des travailleurs Créer un environnement sans papier Prendre des décisions basées sur les données La fonctionnalité eMaint comprend la gestion des ordres de travail, l'optimisation du flux de travail, le suivi des stocks et des pièces de rechange, ainsi que la planification automatisée de la maintenance préventive et prédictive. De plus, si les conditions de l'équipement changent, un membre de l'équipe de maintenance reçoit automatiquement une notification et peut accéder à distance aux données de performance de l'actif à l'aide d'un ordinateur portable, d'un téléphone portable, d'un PC ou d'un autre appareil intelligent. Sur la base de ces informations, les responsables de la maintenance peuvent prendre rapidement des décisions éclairées en matière de réparation ou de remplacement. Les clients reçoivent une assistance continue des experts eMaint CMMS avant, pendant et après la mise en œuvre. eMaint offre de nombreuses opportunités d'apprentissage en ligne et en personne pour s'assurer que les équipes de maintenance bénéficient de précieuses mises à jour de GMAO. L'alimentation et les boissons, les usines de traitement des eaux usées, les opérations de gestion des installations, les soins de santé et les universités comptent sur eMaint pour maintenir l'équipement opérationnel. Développé par Fluke Reliability (qui fait partie de Fluke Corporation), le GMAO eMaint s'intègre de manière transparente avec d'autres outils, logiciels et services Fluke pour élever les programmes de fiabilité des actifs.
eMaint CMMS Logiciel - 1
eMaint CMMS Logiciel - 2
eMaint CMMS Logiciel - 3
eMaint CMMS Logiciel - 4
eMaint CMMS Logiciel - 5
eMaint CMMS Logiciel - 6
Vidéo de eMaint CMMS
eMaint CMMS Logiciel - 1 - aperçu
eMaint CMMS Logiciel - 2 - aperçu
eMaint CMMS Logiciel - 3 - aperçu
eMaint CMMS Logiciel - 4 - aperçu
eMaint CMMS Logiciel - 5 - aperçu

eMaint CMMS - Prix

eMaint CMMS n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de eMaint CMMS est disponible à partir de 69,00 $US/mois.

À partir de :
69,00 $US/mois
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

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eMaint CMMS - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,2
Fonctionnalités
4,3
Simplicité
4,2
Support client
4,5
Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Administration publique
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 19/12/2018

eMaint CMMS review

We have started with the basic work control system for our facilities division and are looking to expand to include inventory, fiscal, construction and project management and real estate.

Avantages

The system is user friendly, customer service is great to work with when changes are made, updating info, etc., the software can encompass all our needs and expand as we grow to incorporate future needs.

Inconvénients

There were a few glitches with customer service needs as we were switching over from a previous system. These were pointed out and have been corrected.

GEOFF
  • Secteur d'activité : Équipements publics
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 28/09/2020

EMaint the great

eMaint has been able to solve the issues of record history. Been able to go back to old work orders that had been created and read the field notes of what work has been done and the issues that were faced at the time. It further gave clarity in being able to reevaluate current preventative maintenance practices to insure more efficient practices are implemented.

Avantages

The most impactful features of eMaint is the ability to create reports to show the data inputted for the different assets. eMaint combines simplicity and complexity into one user friendly style. The additional features made it easy to combine our paper documents into eMaint for excellent record keeping.

Inconvénients

The inability to be granted access as a additional super user to the editing features. It has made it difficult in the way of having to be granted each time to get access to the necessary features of editing of reports and work orders.

Alternatives envisagées 

UpKeep

Pourquoi passer à eMaint CMMS

eMaint was rated highly by current users. The web interface was user friendly and easy to train new employees how to use without them having any prior experience with CMMS programs.
Kevin
  • Secteur d'activité : Génie mécanique ou industriel
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé Autre pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
3
Simplicité
1
Support client
2

2
Publié le 03/02/2020

Very frustrating experience

During the sales process we specified 2 items that we needed. These were items that other companies had said they could offer and we were shown examples of them working. Emaint said they could do the same with no problems, "we have 2 options to do this", I was told. We signed up to Emaint in September 2019. After weeks of prep work and adding data to their templates we began the implementation process. After 2 weeks implementation, cracks began to show and the items we had specified were now impossible tasks for emaint. Following a few e-mails, we were told that they had resolved the issue and we could continue implementation. One more week, more wasted time and we were again told they could not deliver on what they had promised. We stopped the implementation process and asked for a refund based on the fact that they could not deliver on what they had promised and what we had signed up for. I was passed from one department to another and staff member to staff member. No-one would return my e-mails which in itself was extremely frustrating. One of the staff that I had been dealing with followed up briefly for me and stated that Emaint "could not deliver what was promised even after multiple attempts." Following nearly 8 weeks of e-mails without reply and constant chasing and more wasted time, Emaint agreed to refund some of our money. They kept over €1100 +VAT, put us months behind schedule, cost us days worth of labour. I could not possibly recommend anyone waste their time.

Avantages

Huge amount of features that could be helpful. Implementation expert was very helpful and friendly.

Inconvénients

Too many work arounds needed. Too many steps for very simple processes. The whole process fell apart after they could not deliver 2 services we were promised were possible before signing up.

Alternatives envisagées 

SafetyCulture

Pourquoi choisir eMaint CMMS 

We wanted a program that better suited our business

Pourquoi passer à eMaint CMMS

They promised great features and and easy implementation but unfortunately we were misled.

Réponse de Fluke Corporation

Hi Kevin,

Thank you for taking the time to provide your honest feedback. As for your overall experience with eMaint, we pride ourselves on delivering exceptional customer service and are looking into this situation further. Although we were quick to confirm that what you were looking for could not be done, we agree that the refund should have dealt with in a more timely manner. While this is a situation that we don't often find ourselves in, we take full responsibility for the delay. We thank you for both your persistence and patience here.

Aine Whelan

Répondu le 05/02/2020
Stephen
  • Secteur d'activité : Verre, céramique et béton
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
3
Support client
1

4
Publié le 16/08/2023

Good product. Poor customer support

Takes time to learn to use. Creating charts is not intuitive. Quite tricky.

Avantages

Had a lot of features though not always obvious.

Inconvénients

The local customer support is the worse I've ever experienced

Alternatives envisagées 

PEMAC Assets et Agile CRM

Pourquoi passer à eMaint CMMS

Lower initial cost
matthew
  • Secteur d'activité : Jeux d’argent et casinos
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 24/06/2019

Customized

The various options for service or help are great. The messaging option is quick and even phone calls are received or return in a very fashionable time. They want the customer to get the best product for their needs.

Avantages

The software allows for easy customization to your needs. eMaint's team of professionals will help you get the product functionality that you desire. The software is adjustable by the property's administrator and does not always need eMaints help. The ease of making tweaks and adjustments allows great adaptability to situations that arise.

Inconvénients

The initial cost and set up was hard to serve to upper management. The overall options for customization can be overwhelming.

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