En savoir plus sur Mindbody

Mindbody est une solution cloud de gestion de club et de planification de rendez-vous conçue pour les besoins des petites et moyennes entreprises. Le produit est principalement utilisé par les gymnases, les centres de fitness et d'entraînement personnel, les salons, les spas et les centres de massage, les centres de bien-être, les écoles de danse et les studios de yoga. Mindbody offre des fonctionnalités telles que la planification avec gestion des listes d'attente, la prise de rendez-vous via Facebook, la planification automatisée des e-mails et des SMS et les réservations en ligne. Les adhésions peuvent également être gérées via MINDBODY. Mindbody propose également un ensemble d'outils pour la gestion marketing. Mindbody permet de configurer des notifications et des alertes pour les clients, de lancer des campagnes de marketing ciblées et de générer et évaluer des rapports marketing. Mindbody offre également des fonctionnalités de gestion du personnel, notamment la gestion des arrivées et des départs, les autorisations basées sur les rôles, la gestion de la paie et l'intégration de calendrier. Mindbody offre un accès personnalisé aux API qui permet aux développeurs tiers d'intégrer leurs plateformes à la solution. Le produit offre un marché pour les applications pouvant être intégrées à Mindbody, telles que Spafinder Wellness 365, Xero, Perkville, RelateLOOP, Zcubator et WaiverKing.
Mindbody Logiciel - 1
Mindbody Logiciel - 2
Mindbody Logiciel - 3
Mindbody Logiciel - 4
Mindbody Logiciel - 5
Vidéo de Mindbody
Mindbody Logiciel - 1 - aperçu
Mindbody Logiciel - 2 - aperçu
Mindbody Logiciel - 3 - aperçu
Mindbody Logiciel - 4 - aperçu
Mindbody Logiciel - 5 - aperçu

Mindbody - Prix

Mindbody n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit. La version payante de Mindbody est disponible à partir de 139,00 $US/mois.

À partir de :
139,00 $US/mois
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Non

Produits similaires à Mindbody

Bettermode

4,8 (92 avis)
Tribe est une solution de plateforme communautaire basée sur cloud conçue pour les communautés en ligne de toutes...

ClickFunnels

4,5 (661 avis)
ClickFunnels est un entonnoir de marketing de site web basé sur le cloud qui fournit des solutions de pages de renvoi...

Keap

4,1 (1292 avis)
Keap (anciennement Infusionsoft) est une solution cloud de vente et de marketing qui offre des fonctionnalités de CRM...

Rosy

4,6 (145 avis)
Rosy Salon Software est une solution cloud de gestion de salon et de spa conçue pour les petites et moyennes entreprises...

Square Appointments

4,5 (217 avis)
Square Appointments est une solution cloud de gestion des rendez-vous qui permet aux professionnels de gérer les...

Timely

4,7 (706 avis)
Timely est une solution cloud de planification de rendez-vous qui offre ses services aux professionnels indépendants et...

Calendly

4,7 (3917 avis)
Calendly est un outil de planification. Des entrepreneurs aux équipes de vente, en passant par la réussite des clients,...

Acuity Scheduling

4,8 (5707 avis)
Acuity Scheduling est une solution logicielle de planification de rendez-vous hébergée dans le cloud qui permet aux...

Booker

4,1 (981 avis)
Booker by MINDBODY est une solution cloud de réservation qui fournit aux entreprises du secteur des cosmétiques et du...

ZENOTI

4,4 (1195 avis)
Zenoti est une solution commerciale basée sur le cloud utilisée par les spas, les salons, les spas médicaux, les...

Fresha

4,8 (1431 avis)
Approuvé par plus de 450 000 professionnels dans plus de 120 pays, Fresha est le logiciel de réservation n° 1 au monde...

ABC Glofox

4,4 (344 avis)
Glofox est une solution d'application et de gestion de salle de sport et de studio, conçue pour répondre aux besoins...

Operations Hub

4,8 (267 avis)
PieSync est une plateforme cloud de synchronisation de données qui synchronise automatiquement les données entre les...

Vagaro

4,7 (3459 avis)
Vagaro est une solution cloud de gestion d'entreprise de salon, de spa et de fitness qui permet aux professionnels de...

Mindbody - Avis

Note globale

4,0
Donnez votre avis !

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
3,6
Fonctionnalités
4,0
Simplicité
3,9
Support client
3,8
Loading...

Tous les avis sur Mindbody

Filtrer par :
Classer par :
2 872 avis
Nicolas
Nicolas
  • Secteur d'activité : Sports
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
2
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
1

3,0
Publié le 29/09/2023

Très déçu par le service client Mindbody

Avantages

simple en mise en place. c'est un logiciel américain donc quand il s'agit d'encaisser l'argent ils sont tres réactifs

Inconvénients

Cela va faire 3 ans que j'utilise pour mon centre de yoga le logiciel de reservation Mindbody. AU dela d'etre le plus cher du marché, il a surtout le pire service client. Des erreurs à répétition concernant les reservations de nos élèves, des bugs sur l'application qui était non fonctionnel pendant 2 jours entiers et donc aucune vente d'enregistrée, un engagement d'1 an et aucune felxibilité sur la résilitation du contrat, donc on est pas content et on souhaite partir mais on peut pas. Et en plus ils facturent 500€ le fichier client quand on souhaite partir. Vraiment la sentiment d'etre pris en otage. A éviter il y a beaucoup d'autres alternatives sur le marché qui sont moins engageante et moins couteuse et fonctionne tres bien

Christine
Christine
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 28/08/2023

Outils de prise de rendez vous

Avantages

Très facile à utiliser Paiement sécuriséUne bonne gestion des clients

Inconvénients

La maîtrise pour son bon fonctionnement

Holonou
Holonou
  • Secteur d'activité : Comptabilité
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 26/08/2023

Logiciel de développement salon

Avantages

Très facile à utiliserLe payement en ligneLa gestion des employés

Inconvénients

La disponibilité et compatibilité en connexion

Meza
  • Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

5,0
Publié le 05/04/2023

Meilleur logiciel de gestion de paiement

Il m'a permis de bien géré les employés et client , sa ma permis un Bon contrôle des flux financiers

Avantages

Paiement en ligne, planification, gestion des clients, gestion des employés

Inconvénients

J'ai vraiment aimé cet application pour son apparence claire, pour la gestion d'une entreprise

Ounsou
  • Secteur d'activité : Mode et vêtements
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 21/10/2023

Logiciel de gestion

Avantages

Ce logiciel nous permet de bien planifier nos temps , de gérer les entreprises , favorise la prise de rendez-vous , de faire de studio de yoga.

Inconvénients

Au faite , ce logiciel n'a aucune conséquence négative , genre ça n'a aucun inconvénients.Je vous recommande de l'utiliser massivement.

Sherree
Sherree
  • Secteur d'activité : Cosmétiques
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5,0
Publié le 28/11/2023

Time Saving

Very happy and less stressed with Mindbody.

Avantages

I can have all the different kinds of appointments for my Mary Kay on here easily. Easy to load and navigate through it. Helps keep personal appointments seperate from my businesse.

Inconvénients

So far I haven't found anything that I don't like or that would be a Con for users.

Don
  • Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
3
Support client
3

4,0
Publié le 17/01/2025

Good for group classes, solo classes, not great for schools or medspas.

I'd say the scheduling capabilities were fairly intuitive- moving classes from one schedule to the next, cancelling, rescheduling etc was great. The check out process was tedious, took forever, and editing patient and teacher info was clunky and inconsistent.

Avantages

Creating schedules you can offer online for solo and group classes worked fairly well.

Inconvénients

The checkout process was long and tedious and the loading screens between viewing customer profiles took forever.

Alternatives envisagées 

Vagaro et Operations Hub

Pourquoi passer à Mindbody

Owner fears of switching entire client base to new system.
Gerardo
  • Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
1
Simplicité
1
Support client
1

1,0
Publié le 21/12/2024

Do NOT get this CRM, there are MANY better ones that actually care about you and your business

Overall I had a very displeased and disappointed experience

Avantages

I always had a problem with how it was sold to me. There was no new customers coming from them and their marketing platform, also, it is extremely complicated to set up your pricing and processes for charging customers. When you need to change something or personalize it, its a pain.

Inconvénients

Their customer service is trash. I was never listened to about my concerns or needs.

Alternatives envisagées 

Exercise.com

Pourquoi passer à Mindbody

Because I thought it would be better but the features were terrible compared to every other software I was going for before.
Carl
  • Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

4,0
Publié le 26/12/2024

Not great, but not bad. It'll work

It was okay. It was better than what we had been using previously.

Avantages

It was easy to set up and use. Support was also available 24/7 even though it wasn't advertised as 24/7.

Inconvénients

It was difficult to send emails out to members if we had any changes to our class schedules.

Andy
  • Secteur d'activité : Services et installations de loisirs
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

5,0
Publié le 30/01/2025

Great product and dare I say best gym software!

Avantages

This is by far the best gym software for running a business. Easy to use and capable of doing most everything that you need.

Inconvénients

There are some changes with the upgrade to some of the reporting and things that I was not a fan of.

Alternatives envisagées 

ABC Glofox

Pourquoi passer à Mindbody

It was way more robust and user friendly. Liked the sales people too.
Ellie
  • Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
3
Simplicité
2
Support client
1

2,0
Publié le 12/12/2024

Bad service

Avantages

Nothing in particular. Very complicated system, not user friendly at all, too expensive plus they charge you with a Technical Account Manager fee on top of your monthly fee

Inconvénients

Very bad service. They constantly have bug issues which they cannot resolve for weeks and they dont care if your studio is loosing money in the meantime

Alternatives envisagées 

ABC Glofox

Pourquoi choisir Mindbody 

No longer in operation in my country unfortunately

Pourquoi passer à Mindbody

Not really sure but if I remember well they had some more features
Yolanda
  • Secteur d'activité : Cosmétiques
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
1
Simplicité
1
Support client
1

1,0
Publié le 14/01/2025

Hairstylists BEWARE Shady, exorbitantly expensive for services.You can get for 1/10 of the...

Do not check mark any boxes without reading terms of service. Don't agree to any discount for several months. Create reviews on better business bureau also.

Avantages

Bait and switch program. No.Transparency of programme features prior to paying your first month. Do not agree to make a first month payment or check mark any boxes.

Inconvénients

Customer service bounces you around to avoid discussing cancellation. Their contract will lock you in to 12 months. At exorbitantly, overpriced cost to your business 250-1000 MONTHLY! for services that are provided at thirty four dollars a month through schedulicity,vagaro for small salons. Scaled TOO LARGE for a small salon.. on boarding will cost you. It is not included in your monthly. Click buttons will charge per click on your site. There are so many hidden charges.. any monthly subscription will be the beginning of spending. Someone has been pilfering in my account changing my subscription type when I haven't even been online.

Naomi
  • Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
3

5,0
Publié le 06/01/2025

Great for Marketing Purposes

Avantages

As a consumer, I think it is extremely beneficial to be able to see classes from different studios. And as a studio owner, there is a special piece of marketing that is connected to this platform.

Inconvénients

I think from a studio standpoint, it can be difficult to manage all the features of mind-body.

Alternatives envisagées 

ABC Glofox

Pourquoi passer à Mindbody

The marketing standpoint, random folks can see classes even when they may be searching for something else
Isaiah
Isaiah
  • Secteur d'activité : Sports
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
1
Simplicité
1
Support client
1

1,0
Publié le 27/01/2025

DO NOT DO BUSINESS WITH MINDBODY

Very Poor. Wouldn't recommend anyone to do business with Mindbody.

Avantages

Nothing at all. My experience was different. Poor customer service, poor customer support. Generic emails that the support team is sending. The issue was that after my subscription, I couldn't have access to the app for two weeks. I ended up canceling the subscription.

Inconvénients

The so-called 3 months free promotion they have going on is not free. They will lock your account until the time expires. So basically scamming people.

Alec
  • Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
3
Support client
4

4,0
Publié le 23/12/2024

One of the first, but there are better now

As one of the first cloud-based CRMs, MindBody has become kind of the gold standard by which many others compare themselves to. The interface is fairly simple and it definitely gets the job done, but I've used other software that have spent time building up a prettier UI and UE and it shows. I think a lot of this is because it is so versatile in multiple industries, but as such there are a list of features that simply didn't apply to my use. "If it ain't broke..." seems to be the operating concept with MindBody so I don't fault them. It just felt cumbersome to have so many clicks for most functions.

Avantages

Very robust program that covers most features needed for studio management

Inconvénients

Lots of clicks to complete any function, especially at point of sale and enrollments

Jennifer
  • Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
2
Simplicité
1
Support client
1

1,0
Publié le 09/10/2024

MindBody - Incompetent and Greedy

MindBody operates with defective information, illegal rules and horrendous support. Their customer support is poor and inconsistent. Multiple service employees who spoke to us never had the same answer. I purchased the license and merchant account in 2012, and always paid the fees through my bank account. They refused to send the 2012 contract. I know the license and merchant account contract states I am the purchaser and owner. However, they dod not consider me the owner; they told me my employee who was hired in 2018 was the owner and was the only one who could make requests or changes. In preparing to close down the business, MindBody insisted she was the owner even though she was on her way out. This is outrageous and illegal. In addition, last quarter, MIndBody forced our clients to switch to the new app even though many did not want to handle their sign ups and payment on the app. Poor way to treat my customers; we get the blowback for MindBody decisions. They finally now recognize that I am the owner when I want to cancel the contract as studio is closing. MindBody makes cancellation of the license and merchant account almost impossible and outright improper. Here is a recent example. We were told that we would have 90 days after the termination of the contract to download our information. Now, they are claiming that we have only 24 hours to download all of the information. Some information such as liability waivers had to be obtained on each client separately. We have over 800 waivers. Their solution is that we pay them $500 to download the information and send it to us. Extortion! This is only a few examples of how bad poorly MindBody has treated us. Their only concern is to squeeze as much money out of the business. They could care less that the studio is closing down. This is an incompetent, immoral and greedy company. Stay away from them and find a different software.

Avantages

In the last 3 years, there is nothing I would recommend with MindBody especially with all the different platforms available today

Inconvénients

Poor and improper customer service to my studio and my clients. Inconsistent and totally incorrect information. We have called multiple times in the last two months, and we get different answers every time. MindBody’s modus of operandus is to protect themselves and their money stream. The customer does not matter.

Carolyne
  • Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

4,0
Publié le 17/09/2024

One of the best but highly priced

was really excited at signing up to Mindbody and used every resource they offered me. After a year it was becoming costly. I could only put my own clients through and a few integrations didn't work. For a high-priced product - and they are the best they would be a good 1 stop shop for many. My own situation, it was too expensive for the features on offer.

Avantages

Mindbody is feature-rich and takes away so many headaches with a booking system, payment system and holding client data. It freed up my time daily.

Inconvénients

The price. They specialise in gyms, salons and studio classes, all of which must be small businesses but the price doesn't reflect that at nearly £100 a month on the smallest package

Tanille
  • Secteur d'activité : Médecine douce
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 04/05/2024

My goto app for searching classes that are available for the time that I have carved out!

MindBody is my go-to app for seeing what is available in local classes. It is also my go-to app when traveling; when I find a few hours, I can use it for self-care. I have explored many courses I would never have considered without using MindBody as my primary search. More minor business schedules do not populate a standard Google search, so I always use MindBody first.

Avantages

I love that I can see many types of classes available during a time slot that I have available for self-care. My schedule is always shifting, and self-care time slots overlap with other obligations. MindBody shares what's happening now and in the future, allows me to explore options and book classes, and sends me a calendar link with mapping. I love this app!

Inconvénients

Having a time slot - mileage willing to travel - and available search options would be helpful.

Arina
  • Secteur d'activité : Sports
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
0

5,0
Publié le 25/01/2024

Experts in their field

It's convenient and reliable, customer service was really helpful

Avantages

It's much cheaper than collaborating with a company that would develop everything from ground zero.

Inconvénients

Nothing, it's great! The company used it for many years and is satisfied

Daphne
  • Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 17/06/2024

Using Mindbody at New York Pilates

They are not the most inexpensive booking platform out there, but all my staff are very familiar with using the app which is really helpful.
I believe that they are currently very good value for money. I see other studios switching over to cheaper alternatives, and have been hearing horror stories after they've changed.
I prefer to keep calm waters and continue using Mindbody. It does everything I need and the customer service is totally worth it.

Avantages

GREAT customer service. Whenever I have a problem, I can call and the problem is usually sorted out straight away.

Inconvénients

I've been with them since 2008, and in the last 4-5 years the price went up considerably. They offered me a deal to re-sign and I was very happy with it!

Réponse de Mindbody

Thanks for your review, Daphne! We're so grateful to have you as a customer.

Répondu le 20/06/2024
Evelin
  • Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
2
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
2

3,0
Publié le 14/10/2024

There are better, cheaper alternatives..

I have now moved away from using Mindbody as a booking platform - found cheaper, and more user friendly alternatives.

Avantages

Easy scheduling and visibility of class availability for customers, relatively easy use for studio staff.

Inconvénients

Quite pricey for functionality. Multiple logins required for multiple studios. Frustrating limitations for custom reports.

Rachel
  • Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
5
Simplicité
3
Support client
3

3,0
Publié le 28/10/2024

Mindbody - great options in theory, very glitchy in practice

Mindbody was what we used when rolling out an online wellness program during the pandemic - in theory it appeared to have everything we needed, but in practice the system was very slow and led to dissatisfaction with clients in terms of booking, payments, and access to online offerings.

Avantages

Large network of users - had potential to reach new client base

Inconvénients

Too many glitches in the system - payments, scheduling/signups, and livestreaming all had major issues

Lisa
  • Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5,0
Publié le 04/06/2024

Great tool to schedule classes

Avantages

Mindbody is so incredibly easy to schedule classes and it keeps track of my schedule. I can find classes and cancel if something comes up and I cannot make it. I can also see who is instructing the class. Basically, I never have to call the gym anymore because all the information is in the app.

Inconvénients

It is a little clunky when trying to schedule classes at multiple gyms. It is not easy to navigate between all of them but it is not impossible.

Meredith
  • Secteur d'activité : Services et installations de loisirs
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
3
Simplicité
4
Support client
4

4,0
Publié le 01/05/2024

Long term Mindbody user

Avantages

Ease of scheduling and booking clients. Payment processing.

Inconvénients

Need family based profiles. They only do individual profiles which causes issues with families.

Virginia
  • Secteur d'activité : Art
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 22/01/2024

Mind body, your one stop shop

We've been using it for over 6 years for our business and will continue to use it.

Avantages

We can schedule, run payment and keep track of all of our students in one place, it also integrates with our marketing system.

Inconvénients

Every update the location of features changes somewhat drastically and all staff needs to start looking at where to find these features when it happens and get used to it all over again.

Catégories connexes