En savoir plus sur Mindbody

Mindbody est une solution cloud de gestion de club et de planification de rendez-vous conçue pour les besoins des petites et moyennes entreprises. Le produit est principalement utilisé par les gymnases, les centres de fitness et d'entraînement personnel, les salons, les spas et les centres de massage, les centres de bien-être, les écoles de danse et les studios de yoga. Mindbody offre des fonctionnalités telles que la planification avec gestion des listes d'attente, la prise de rendez-vous via Facebook, la planification automatisée des e-mails et des SMS et les réservations en ligne. Les adhésions peuvent également être gérées via MINDBODY. Mindbody propose également un ensemble d'outils pour la gestion marketing. Mindbody permet de configurer des notifications et des alertes pour les clients, de lancer des campagnes de marketing ciblées et de générer et évaluer des rapports marketing. Mindbody offre également des fonctionnalités de gestion du personnel, notamment la gestion des arrivées et des départs, les autorisations basées sur les rôles, la gestion de la paie et l'intégration de calendrier. Mindbody offre un accès personnalisé aux API qui permet aux développeurs tiers d'intégrer leurs plateformes à la solution. Le produit offre un marché pour les applications pouvant être intégrées à Mindbody, telles que Spafinder Wellness 365, Xero, Perkville, RelateLOOP, Zcubator et WaiverKing.
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Mindbody Logiciel - 5 - aperçu

Mindbody - Prix

La version payante de Mindbody est disponible à partir de 159,00 $US/mois.

À partir de :
159,00 $US/mois
Version gratuite :
s/o
Version d'essai gratuite :
s/o

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Mindbody - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
3,6
Fonctionnalités
4,0
Simplicité
3,8
Support client
3,8
5 avis sur 2 292 Afficher tous les avis
Garrett E.
  • Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
  • Taille de l'entreprise : 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 06/09/2019

Learn It and Use It

Avantages

I can not state more clearly that Mindbody is the leader in what they do. They have their faults because of the way it was designed originally but they are working on those every day but no system on the market is better. I have a feeling that a couple years from now, they be much larger than what they even are now.

Inconvénients

the old design structure of the base platform could use some updates, which they are aware of

Alternatives envisagées 

WellnessLiving

Pourquoi choisir Mindbody 

This handles so much more of the business operations

Logiciel antérieur 

WellnessLiving

Pourquoi passer à Mindbody

it is a clear leader in the field
Laurinda L.
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 06/05/2022

Peace of Mind

Very comprehensive. There are different tier levels that offer more features as your business grows.

Avantages

More than just scheduling software. It's end-to-end with marketing tools, a CRM and POS capabilities.

Inconvénients

Would prefer to be able to create a branded app in-house rather than outsource through Mindbody.

Alternatives envisagées 

Calendly

Pourquoi passer à Mindbody

Flexibility and much more comprehensive features.
Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Cabinets médicaux
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
2
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
2

3
Publié le 05/06/2022

Customer service for my issues is nonexistent! They refuse to contact me!!!!!

I have tried for over one year to have someone contact me regarding the service type we have set up and how they keep increasing the price for services we never use or never will use. No one will call, text, email or anything! I loved it when it was just Booker. Mind Body has ruined this for us. They absolutely do NOT care about customer service and resolving our concerns. Pathetic.

Avantages

The scheduling is easy to use. The reports are easy to access and helpful. Booker customer service is good.

Inconvénients

Customer service is the WORST ever!!!! Booker is wonderful helping with issues but regarding the financial part of their business, which is now Mind Body, is impossible and probably illigle they way they conduct their business, I really hate it. Mind Body ruined a good company- Booker.

Jessika H.
  • Secteur d'activité : Cabinets médicaux
  • Taille de l'entreprise : 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 10/03/2022

MindBody for Managing Personal Training and Massage Appointments

Avantages

Mindbody is an easy-to-use application with many helpful features. The clinic I worked in used the application for scheduling/managing personal training and massage therapy appointments, as well as ringing up merchandise and beverages that we sold. Learning to use Mindbody is very self-explanatory, in my opinion. The layout of both the web application and mobile application just makes sense. It was clearly designed to help users navigate between the things they need quickly.

Inconvénients

Overall, I do not have any complaints about this software. One thing that could be helpful when managing large schedules/multiple service lines would be finding a way to integrate some kind of instant-messaging right into Mindbody, so that customers could message with any questions or schedule change requests and it would come right to the Mindbody application. (Maybe this is possible, and it just wasn't something our clinic utilized!)

Nicholas P.
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
1

4
Publié le 23/06/2022

Finest Hair

Many benefits and we are the first to admit we under utilize the software i did try 100s of times to get someone out to help streamline and train my daughter on site but know one from midbody made the effort it everyone was great when we were signing up but then your get forgotten
I'm not after a 10 dollar voucher I'm after help to utilize the software to its full potential

Avantages

Software is great plug ins and widgets available for our website easy to use and professional look

Inconvénients

integration to be allowed to take deposits for booking within the Salon industry we are having difficulty with this price is too expensive i understand everything goes up in price and we are probably not one of your biggest customers but we have being one of the most loyal
I have tried to call our local rep 3 times this week and still has not returned my call so communication support from a local level terrible

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