En savoir plus sur DelivApp

DelivApp est un logiciel de gestion des livraisons à la demande conçu pour aider les restaurants, les entreprises de livraison et les dark kitchen à traiter leurs processus logistiques de livraison au sein d'une plateforme unifiée. Parmi les fonctionnalités principales figurent : historique des itinéraires, gestion des expéditions, suivi des conducteurs en direct, optimisation des itinéraires, gestion des territoires, communication bidirectionnelle et gestion des commandes. Les équipes qui utilisent DelivApp sont en mesure de traiter et distribuer des commandes, recevoir des alertes et suivre les coursiers en temps réel. L'application permet aux entreprises de surveiller l'état de santé de leur entreprise sur une base horaire, journalière et mensuelle, ainsi que de recevoir des rapports détaillés afin d'obtenir des informations sur les performances de l'activité. La solution permet également aux clients de suivre le statut de leur commande, de suivre les déplacements du coursier et de laisser des avis. DelivApp aide les partenaires de livraison à gérer les tarifs de livraison en fonction de la zone et de la distance, ainsi qu'à rémunérer les coursiers sur la base de mesures personnalisées, de leurs performances et des notes des clients. Des applications mobiles pour appareils Android et iOS sont également disponibles, ce qui permet aux utilisateurs de gérer les activités commerciales à distance.
DelivApp Logiciel - 1
DelivApp Logiciel - 2
DelivApp Logiciel - 3
DelivApp Logiciel - 4
Vidéo de DelivApp
DelivApp Logiciel - 1 - aperçu
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DelivApp Logiciel - 4 - aperçu

DelivApp - Prix

DelivApp n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de DelivApp est disponible à partir de 459,00 $US/mois.

À partir de :
459,00 $US/mois
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

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DelivApp - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,9
Fonctionnalités
4,7
Simplicité
4,9
Support client
5
Asaf
  • Secteur d'activité : Logistique et chaîne d'approvisionnement
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 10/08/2021

It's a mission-critical software for our business

great

Avantages

We are a delivery company for restaurants and we handle about 100k deliveries per month using DelivApp, and we usually have more than 70 couriers on shift on a daily basis. We've grown to these volumes using this software and I like most that the system works well regardless of the volumes. Dispatcher portal is very fast and automation is good, the new version of the courier app received a very good feedback from our guys. For several years, we'd been using only logistics module, but we are now rolling out our marketplace, which we setup on DelivApp. The overall experience was also great, I worked on the menus with restaurants and we managed to get more than 100 businesses onboard very quick.

Inconvénients

In the beginning, we had some challenges with the courier app, but they were resolved in the new version. At times there are minor bugs but they get resolved quickly.

Réponse de DelivApp

Thanks so much for the elaborate review! We value all the feedback that helps us improve the product, and appreciate your trust. We are happy to support your growth going forward!

Répondu le 25/08/2021
Nadav
  • Secteur d'activité : Restaurants
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 30/11/2020

magnificent product

Simplified our logistics and payroll, cutting down the costs
Before DelivApp, we had very complex logistics operations and complicated staff management processes, when a simple task of understanding which courier should receive how much was extremely labor-intense. Once we started working with DelivApp, we were able to streamline all the logistic processes as well as the payroll and compensation management, and when we did that, we gained a sense of control and much better visibility into what is going on, we saw an opportunity to optimize our expenses. We are now running very efficient and lean operations and we calculate our courier compensations literally in one click.

Franco restaurant, Nadav K, the owner

Avantages

Not only is manpower saved
Even the existing workforce does not need to be skilled The software does everything for you

Inconvénients

No cons
It sound that everything is perfect
And no flawes
But it really is in the macro
Just insignificant things

Réponse de DelivApp

Thank you, Nadav! Weare happy to serve you!

Répondu le 08/12/2020
Thomas
  • Secteur d'activité : Transport routier/ferroviaire
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

4
Publié le 22/09/2021

ninjas.jetzt

Avantages

pretty easy to operate, support is really quick
DelivApp is also doing changes only for our needs

Inconvénients

Does not fit 100% for all our needs, but they are pretty unique.

Réponse de DelivApp

Thomas, appreciate your feedback and inputs on how to improve the product! Proud to be powering NINJAS.jetzt growth!

Répondu le 11/10/2021
Barak
  • Secteur d'activité : Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 04/12/2020

The real game changer for the courier and delivery management

Avantages

This SW helped us in many ways in regards to delivery management. The most straightforward outcome was during rush hours. Especially when we were running 1+1 (buy one - get one for free) campaign. The campaign itself was working like a charm - we were getting tons of orders, but operation wise it was a nightmare: lost orders, angry customers, non-stop "where is my order" calls. At the end of the day we were hardly see any actual income from these few hours due to all compensations and canceled orders.
It all changed at once when we started to use DelivApp. It helped us to create well organized delivery routine, eliminate delayed and late orders. Our customers satisfaction changed 180 degree.

Inconvénients

Well, as with any new solution, it takes you some time to get used to it and change your existing routine (even though it was very inefficient). But the DelivApp team was with us during the whole process so after all it was quite painless

Réponse de DelivApp

Thank you for sharing, Barak! Decreasing the number of "where-is-my-order" is one of our favorite impacts!

Répondu le 08/12/2020
Nicolette
  • Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

4
Publié le 04/05/2021

Value for money product with great support

The fact that DelivApp is a business to business orientated software was exactly what we needed. They were very responsive and open with information from the get go. I do not have a tech background but I did find their software easy to implement. Those times that I did get stuck one of their team were always on hand to help out.

Avantages

1. Very cost effective compared to other software 2. Very responsive team 3. Easy to implement 4. Really good support.

Inconvénients

We did have to tweak and add a few features to suit our specific needs - but saying that the DelivApp team were open for suggestions and were very responsive to the challenges our unique situation brought.

Réponse de DelivApp

Thank you very much for your cooperation, feedback, and for providing us an opportunity to improve the system! Wishing you all the good luck going forward!

Répondu le 05/05/2021

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