En savoir plus sur Clari Copilot

Wingman est un outil de veille conversationnelle qui aide les équipes de vente à obtenir une meilleure visibilité sur le pipeline, des informations exploitables et un coaching en temps réel. Wingman donne aux commerciaux les bonnes informations au bon moment pendant qu'ils passent un appel. La solution permet aux membres du personnel de rejoindre automatiquement les appels de vente et de recevoir des suggestions de dialogue en fonction de la conversation, afin d'aider les représentants de vente avec les objectifs, questions et comportements client. La plateforme permet également aux commerciaux de marquer les moments clés des appels afin de faciliter les processus de prise de notes et de résumé d'appels. Wingman facilite l'intégration à diverses plateformes de CRM (Customer Relationship Management) et de visioconférence telles que HubSpot, Salesforce, Pipedrive, Zoom, Google Meet, Microsoft Teams, etc. Tarification sur la base d'un abonnement annuel ; un service d'assistance est fourni via des documents, des FAQ et d'autres mesures en ligne.
Clari Copilot Logiciel - 1
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Clari Copilot Logiciel - 1 - aperçu
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Clari Copilot Logiciel - 5 - aperçu

Clari Copilot - Prix

Clari Copilot n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Clari Copilot est disponible à partir de 60,00 $US/mois.

À partir de :
60,00 $US/mois
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

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Clari Copilot - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,7
Fonctionnalités
4,6
Simplicité
4,8
Support client
4,7
Abhilash (Archie)
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 10/12/2019

True to the name, a sales rep/manager's sidekick

True to its name, Wingman has empowered the sales team at Chargebee to adapt, coach and share tribal knowledge easily. We have active sessions where teams discuss calls and offer their thoughts and ideas on specific use cases and scenarios, objections that come up on the call.

Avantages

The easy implementation and setup is just magic. The powerful integrations with Zoom and Outreach have made adapting, coaching, and knowledge sharing within the sales team seamless

Inconvénients

Although no complaints, Wingman could do a better job in automating note taking and integrating these notes into specific sections of the call as well as logging them into the sales CRM

Naveed
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

4
Publié le 13/02/2021

Excellent for sales teams

We use wingman on sales calls and its added so much value to our process. Being able to quickly and easily search and review the "game tapes" has been instrumental to our ability to improve our processes. Also, they have pre-built features that analyze calls and highlight important ones based on a variety of criteria e.g. number of questions asked by prospect.

Avantages

The core features right out of the box are incredible and surpassed expectations. Seem to find a new way to delight me every single time I go into my dashboard.

Easy to set-up and comes with great integrations right on day 1. No hidden fees. You get what they promise.

Love the ability to quickly switch between transcript and video.

Inconvénients

The voice recognition AI took a little longer to learn my accent

Alternatives envisagées 

Chorus

Pourquoi passer à Clari Copilot

The team at Wingman is just too good. Very personalized service. They go above and beyond to support us. Plus the software is great. No brainer.
Eamonn
  • Secteur d'activité : Internet
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
2
Fonctionnalités
3
Simplicité
5
Support client
4

3
Publié le 13/02/2023

Wingman review

Overall, it is a good platform for recording calls

Avantages

makes recording sales calls easycall analytics are useful - especially talk ratio

Inconvénients

unreliable transcription - written transcripts are not accurate and unreliable to send/ use in formal contexts

Lamija
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

4
Publié le 06/06/2022

Cheap and Amazing!

Sushma was very helpful and quick to respond to any of the questions.
Their support team is also amazing and very quick!

Avantages

The product is very user-friendly. The onboarding was very fast since they have quick, straight to the point videos that help you to learn how to use the system.
Reviewing the calls; categorizing the parts of the calls to help the sales onboarding and overall the improvement of the sales team when it comes to objections is my favorite part of the system.
I truly believe it can be used not only for sales teams, but for each client-facing department.

Inconvénients

Transcript can be improved a little bit.

Hemanth
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

5
Publié le 10/03/2023

The right tool for analyzing customer calls. Must have for all customer facing teams!

Before using Wingman, the way we analyzed meetings was extremely subpar, especially lengthy hour-long meetings. Since we started using Wingman, we are able to capture better notes, understand and analyze the call better, and more concise action points are derived. This will both benefit both external and internal stakeholders.The important discussions can be trimmed and game tapes are created, these game tapes can be used for internal sharing, and recording and would also be extremely helpful in the future for reference.

Avantages

The Sales and Customer Success teams in our Organization use Wingman and since we started using the tool our processes have been streamlined and the way we analyze lengthy hour-long calls has changed for good.For me personally, the game tape feature is really valuable, with the game tapes, you can cut long calls into tiny bits and share them internally with your team.Example - Cut a piece of video where the customer talks about a feature request and share this tape with your Product managers.

Inconvénients

A few things that I feel can be improved,- The transcript isn't particularly accurate. Sometimes, simple words/sentences spoke may not be correctly captured, often there's an inaccuracy.- There's a feature that allows you to skip to the next speaker or the previous speaker. Sometimes, this does not work very accurately. The recording takes you to an incorrect speaker.

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