En savoir plus sur Apicbase Restaurant Management

Apicbase est une plateforme cloud pour la gestion des stocks de détail et d'autres opérations internes pour les entreprises de restauration. Apicbase fournit des solutions de gestion de restaurant, de planning de cuisine, de gestion des stocks, de traitement de commandes, d'intégration aux systèmes de PDV (point de vente), etc. Apicbase est utilisé dans plus de 1 000 sites par les grandes marques comptant plusieurs magasins.
Apicbase Restaurant Management Logiciel - 1
Apicbase Restaurant Management Logiciel - 2
Apicbase Restaurant Management Logiciel - 3
Apicbase Restaurant Management Logiciel - 4
Vidéo de Apicbase Restaurant Management
Apicbase Restaurant Management Logiciel - 1 - aperçu
Apicbase Restaurant Management Logiciel - 2 - aperçu
Apicbase Restaurant Management Logiciel - 3 - aperçu
Apicbase Restaurant Management Logiciel - 4 - aperçu

Apicbase Restaurant Management - Prix

Apicbase Restaurant Management n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Apicbase Restaurant Management est disponible à partir de 149,00 €/mois.

À partir de :
149,00 €/mois Consulter les tarifs
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

Produits similaires à Apicbase Restaurant Management

Marketman

MarketMan Restaurant Management est une plateforme cloud qui aide les restaurants de petite à grande taille à gérer les... En savoir plus

My PT Hub

My PT Hub est une solution cloud de formation qui aide les entraîneurs personnels, les professionnels du fitness et les... En savoir plus

Flipdish

Flipdish est une solution cloud conçue pour aider les restaurants, les hôtels, les établissements de vente à emporter,... En savoir plus

DelivApp

DelivApp est un logiciel de gestion des livraisons à la demande conçu pour aider les restaurants, les entreprises de... En savoir plus

Apicbase Restaurant Management - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,8
Fonctionnalités
4,5
Simplicité
4,6
Support client
5,0
Amandine
  • Secteur d'activité : Restaurants
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 05/10/2021

très bon service client et logiciel hyper user-friendly

Avantages

Un logiciel pratique, bien pensé avec un service client très réactif et qui apporte tjs des réponses à nos questions. Il y'a des nouvelles features assez fréquemment et l'interface est vraiment très interessant

Inconvénients

L'interface de passage de commande n'est pas optimal, il manque certaines infos et le faire de devoir enregistrer des suppliers packages n'est pas tjs très pratique

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 07/12/2020

F&B Manager

Avantages

To make it easier for me to do my job.

Inconvénients

It facilitates work and makes me a professional.

Mischa
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 04/12/2019

Great product with continues developments and multi language

I used this program as a solution for foodcost savings on several occasions.
Created great training tools for staff with this software with the step by step procedures and pictures.
Create costed menu's on demand for several companies by simply uploading their price data with excel and therefore reduced the time I was spending on calculating. Also updated the menu engineering on a weekly basis with the data from the POS integrated.

Avantages

I have been using this software in several hotels and restaurant and use it myself as well for the School I am teaching at. The software is continually developing and becomes more and more complete. The ease of use becomes evidend when I implement the system in a Hotel or restaurant and the time it takes me to teach the staff is minimized by the logic the program has.

Below my Pros one by one

* This software is easy to use and even easier to teach others to use it.
* The databases are easy to transfer through up-loadable csv files which also makes it easy to ensure your data is is correct and it saves you time with switching back and forth on screens.
* Amazing multi language options which makes it possible to translate not only your ingredients but also the directions.
*The step by step option in this software makes it eay to train staff on how to mcreate dishes
*The Apicbase studio is a great tool (and toy) for chefs to get the perfect picture all the time
*It is easy to customize your version of Apicbase thru customization and creation of custom fields that allows you also to filter out your data.
* Multiple databases at hand for nutritional value and allergy adding is another tool which is mandatory these days and Apicbase fulfills all of them, plus the data is exportable so you will not have to go through this process every time.
* Multiple packaging per ingredient and multiple suppliers per ingredient makes it also easy to analyse your stock.

Inconvénients

There are not a lot of cons, but if I have to mention something the following applies:

* As they are in development face the production module is not active yet (but soon will be)

Réponse de Apicbase

Hi Mischa,

thanks for your thorough review.

The entire team here at Apicbase is happy to have you as a satisfied user on the platform and really enjoy working with such an expert in the field.

Looking forward to get your feedback on the development module soon!

Répondu le 09/12/2019
Jan
  • Secteur d'activité : Think tanks
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
2
Simplicité
3
Support client
5

3
Publié le 04/04/2020

Almost there

I think the software has great potential, I would even be interested in buying stocks if I could, i believe in Apic Base. And the people I work with and am in contact with are very customer friendly and help and resolve all my issues. From [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and everybody in between

Avantages

The software is very clever and can follow most of the frills and needs to satisfy most of our colleagues in the accounting and operational level. The ease of starting and making big changes with the excel import and exports.

Inconvénients

There are quit a few function and fields that would be a lot easier if a lot more options/choices could be filled in with personal choice text, instead of making new boxes, and having to leave the old ones not used.
Lot of functions could and should be attached to authority, so we can switch them of or on depending user or library user. It would also give more control and ease of use depending the needs of the company.

Amanda
  • Secteur d'activité : Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 16/02/2023

Great customer support

Avantages

It's very user friendly, customer support is great

Inconvénients

Would be nice to have more forecasting options & a few items changed for example showing the delivery date of an order instead of the order date

Catégories connexes