En savoir plus sur Teamwork

Teamwork est une solution cloud de gestion de projet qui fournit aux entreprises des fonctionnalités pour gérer différentes opérations d'un projet. Les fonctionnalités comprennent des listes de tâches, la gestion du temps, les téléchargements de fichiers et les messages. Teamwork aide les équipes à gérer les objectifs de groupe, à communiquer et à établir des processus métier. La fonctionnalité de planification de projet de Teamwork permet aux gestionnaires de projet de définir des tâches de projet, de les affecter à des personnes et de suivre les affectations en cours. La solution comprend également la gestion des documents, qui permet aux utilisateurs de partager des documents au sein de l'équipe via un portail en ligne. La fonctionnalité de facturation client permet aux utilisateurs de générer des factures en fonction des heures travaillées et des dépenses engagées. Les tableaux de bord offrent une visibilité sur les objectifs du projet, tandis que les fonctionnalités de collaboration de projet permettent la communication via des appareils mobiles afin que les membres de l'équipe et les gestionnaires de projet puissent superviser l'exécution du projet à distance. Teamwork peut être intégré à des applications telles que FreshBooks, Dropbox, Google, Box, etc. Les services sont proposés sur la base d'un abonnement mensuel ; un service d'assistance est fourni par téléphone, e-mail et FAQ.
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Vidéo de Teamwork
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Teamwork - Prix

Teamwork est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de Teamwork est disponible à partir de 12,50 $US/mois.

À partir de :
12,50 $US/mois Consulter les tarifs
Version gratuite :
Oui
Version d'essai gratuite :
Oui

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Teamwork - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,4
Fonctionnalités
4,3
Simplicité
4,3
Support client
4,5
Anaïs
  • Secteur d'activité : Vente en gros
  • Taille de l'entreprise : 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 14/11/2022

Excellent logiciel d'équipe !

Avantages

Ce logiciel me permet de gérer mes taches journalières et hebdomadaires !

Inconvénients

Le logiciel peut parfois manquer de fonctionnalités

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Design graphique
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 31/12/2022

Bon logiciel de gestion et de suivi de projets !

Avantages

- La faciliter à prendre en main l'outil Teamwork- La tableau de bord est agréable à consulter et bien construit- J'utilise régulièrement Teamwork dans mon entreprise pour la gestion et la coordination de projets

Inconvénients

- Quelques fonctionnalités manquantes par rapport à d'autres concurrents du même secteur comme Monday ou Asana

Adam
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 10/11/2019

We tried everything - And love Teamwork Projects

We tried literally everything we could find in the market place for Project management software. We switched from Basecamp originally and the big push for us was the TimeTracking with tasks that could be brought into invoices. I know Freshbooks has that feature too, but freshbooks doesn't have project management in the way that we needed that total collaboration environment.

We looked at Monday.com too recently but since we have full buy-in on Teamwork I don't think we are in a place to switch and a lot of the features and pricing just don't make sense. That is where I think Teamwork has really cornered the niche well in terms of pricing and features.

Avantages

Gantt charts
Tasks
Task Creation
Inviting Clients into the space
TIME TRACKING!

Inconvénients

User interface was updated but could be better, especially when compared to Monday.com

Réponse de Teamwork.com

Hey Adam,

Thank you for your wonderful review of Teamwork Projects! Five stars and a 10/10?! All our Monday morning dreams are coming true!

We are delighted that you are enjoying the software, and that it has filled that gap in your Marketing Stack! We also love the time tracking features, it was an important one for us to get right - we are glad that you agree!

Another great thing about Teamwork is our support team - should anything ever come up in your use of the software! They are coffee fuelled problem solvers - what a fantastic combination! You'll find them over at [email protected]

Have a great day!
Nancy at Teamwork :)

Répondu le 11/11/2019
Shayla
  • Secteur d'activité : Internet
  • Taille de l'entreprise : 1 001-5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

4
Publié le 29/05/2022

Teamwork improves project and task management

Our group is more efficient, task-oriented, and collaborative when we work together as a team. It's ideal for companies with a large workforce. As a result of its ease of use and adaptability, it's ideal for usage by a wide range of organizations. It's great that we can contact with the vendor via Outlook and the tool keeps track of what we say. On top of that, we've got all of the project files saved on the server.

Avantages

This software's user interface is well-designed and simple to operate. Reports, calendars, and Gantt charts may all be created. This program allows us to work with a variety of file types. All members of the team will be able to more readily communicate with each other thanks to this program.

Inconvénients

I have seen better user interfaces in other products, but this one falls short. While getting acclimated to the UI takes some time, managing and controlling project activities becomes much simpler once you have.

Nick
  • Secteur d'activité : Internet
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
1

4
Publié le 21/12/2022

Predatory Billing Practices - Avoid like the plague

They do their predatory billing near Christmas hoping you won't notice the massive charge or your team will be on vacation. Everything about what they do is deceptive and dishonest. I spent $700 with them and I would have been happy to keep paying them some small amount according to how much I use the service, but after downgrading and then suddenly being billed $1200 I am appalled. Then they have no customer support ability to refund. No other service I use operates this poorly. Even my cable internet provider can refund a mistaken charge. No notification, no approval, just $1200 out of nowhere.

Avantages

It was fine to use for a year. It can be a bit slow and clunky. It can be hard to find thing and there are more ways to use it than necessary. It probably has too many features, but it gets the job done once you figure it out. I would say it's adequate.

Inconvénients

The billing is way off in nightmare land. It's just fraud how they bill. They say it's pro-rated but they actually charge you ahead of time for use you haven't used yet. This is not how pro-rated works. Pro-rated means you pay for what you use. What they do is the opposite. Then they will count the highest number of users you had during the year concurrently or not and create a charge for you for a year in advance without notifying you first. Then their policy is no refunds. So what happens is you suddenly get a bill for $1200 when you only have 2 users, which you expect to be like $20 / month at most. Their customer support is useless. So you are paying in advance for something you didn't ask for and won't use and they won't just refund it. This should be an automatic easy refund for them. They lose nothing by refunding you for a service they have not provided yet, so it seems their policy is just to trap people and drop massive bills on them and hope they pay them.

Alternatives envisagées 

Trello, monday.com et Asana

Pourquoi passer à Teamwork

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