En savoir plus sur Sawyer

Sawyer est une solution cloud de gestion de camp qui offre des services de réservation et de planification aux services périscolaires, camps et événements. La solution offre également un marché en ligne qui permet aux parents d'inscrire leurs enfants aux programmes et camps semestriels. Parmi les fonctionnalités clés figurent : inscription en ligne, portail de paiement en ligne, portail parent et gestion des étudiants. Les directeurs de camp et animateurs peuvent accepter des réservations sur leur site web en intégrant le widget Sawyer. Une fois qu'une réservation est demandée par un parent, les informations de la demande peuvent être suivies sur un tableau de bord en ligne. La solution offre également une passerelle de paiement en ligne qui permet aux partenaires d'ajouter des cours à un panier virtuel et de les payer. Outre la réservation de cours, la planification et la gestion des paiements en ligne, la solution offre une fonctionnalité de messagerie en ligne qui offre aux utilisateurs la possibilité de communiquer avec les parents et les étudiants. De plus, les animateurs peuvent rejoindre la communauté Sawyer pour présenter leurs offres de cours sur un marché en ligne. Cela permet aux parents de réserver des cours directement via le site web Sawyer.
Sawyer Logiciel - 1
Sawyer Logiciel - 2
Sawyer Logiciel - 3
Sawyer Logiciel - 4
Vidéo de Sawyer
Sawyer Logiciel - 1 - aperçu
Sawyer Logiciel - 2 - aperçu
Sawyer Logiciel - 3 - aperçu
Sawyer Logiciel - 4 - aperçu

Sawyer - Prix

Sawyer n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit.

À partir de :
Non fourni par l'éditeur
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

Produits similaires à Sawyer

WooCommerce

WooCommerce est un plug-in de gestion d'e-commerce pour WordPress. Il est conçu pour les petites et moyennes entreprises...

Lightspeed Retail

Lightspeed Retail est une solution cloud de PDV (point de vente) adaptée aux commerçants de détail de divers secteurs :...

QuickBooks Desktop Enterprise

QuickBooks Enterprise est une solution de comptabilité conçue pour les PME de différents secteurs d'activité tels que...

Square Appointments

Square Appointments est une solution cloud de gestion des rendez-vous qui permet aux professionnels de gérer les...

Acuity Scheduling

Acuity Scheduling est une solution logicielle de planification de rendez-vous hébergée dans le cloud qui permet aux...

Zendesk Suite

Zendesk est une solution cloud de gestion de centre d'assistance qui propose des outils personnalisables afin de créer...

Sawyer - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,5
Fonctionnalités
4,1
Simplicité
4,2
Support client
4,6
Alison
  • Secteur d'activité : Art/artisanat
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 10/08/2018

Great software for registrations!

I have been super impressed with the way Sawyer is adding options and new features all the time. The customer service I have received from Isabelle and the rest of the team is top-notch!

Avantages

I love that I have all of my services in one place. It makes registration simple and easy for both my customers and myself! I also love that I can create a service once and then simply copy and paste it into my schedule. It makes customization very easy.

Inconvénients

Sometimes the navigation of Sawyer Tools can be cumbersome. It would be nice to have a menu drop-down that allows access to other pages without having to go back to the main menu each time. Also, being able to add a quantity option for adult events and classes would be quite helpful.

Liz
  • Secteur d'activité : Musique
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

4
Publié le 26/09/2022

Professional and Productive

Excellent! I believe Sawyer sets myself apart from other children's programing in my area, gives a very professional appearance to my customer base and allows me to save a great deal of administrative time.

Avantages

The Sawyer system is easy and intuitive for my families as well as for myself as a center director. Easy registration as made a big impact on my ability to bring new families into my program, as well as keep my current customers re-enrolling every new semester. I have been using this exclusively for years, and I've absolutely loved the improvements Sawyer has made. They are open and responsive to their providers, and the customer service is top notch.

Inconvénients

I would absolutely love to see the Sawyer Marketplace grow within my local area, in the suburbs of Houston, TX. I believe it would be an excellent resource for parents in our massive metropolitan area, and would be a more effective tool in promoting new business for my program. The membership function is excellent, however I personally haven't figured out to make it work for my program. I would also love to have more creative and expansive email options- such as tags and targeting marketing email features. Also, a way to easily generate a birthday report for children.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Musique
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
2
Fonctionnalités
2
Simplicité
2
Support client
2

2
Publié le 26/04/2021

so many room to grow and I can bet that Sawyer will get there in no time!

No app. No merging duplicate customers. No phone look up feature. No teachers payroll report. No everyday phone support. Email customer service is confusing.

Avantages

Hello, super cute design grabs everyone's attention. It is one of the best websites which draws customers in their market place. I think the customers love it but not much the administrators. Free trial and discount option helps to attract new customers but some customers keep taking advantage of it by changing emails and creating multiple accounts. Also this website doesn't have duplicate merging feature, phone number look up, teachers payroll report. Also editing schedule is not flexible, if clients sign up in the middle of semester, they shows up for the entire semester which they weren't even registered. I care about this company, that's why I am spending my time to write about this.
Appointments, semester, membership reconciling is not recognizing each other. Appointment and membership should have options to charge registration fees like semester. I can't wait for the apps. One day. I know it costs a fortune but it will be the next unavoidable step for sawyer. My school has an app and I know app will put Sawyer to the top!

Inconvénients

Super cute design. The market place brings customers from all over the state.

Alternatives envisagées 

Mindbody

Pourquoi passer à Sawyer

I am still using one of those. Sawyer is not able to cover all I need. Especially payroll, reconciling the payment, scheduling past appointment etc.

Réponse de Sawyer

Thank you so much for your feedback! We believe that a customer who shares critical feedback is a customer who cares. We continue to evolve our products because of feedback like this and would love to connect on how we can improve if you're open to it.

Let us know if you have time to hop on a call to review!

Répondu le 29/04/2021
Michele
  • Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 20/09/2022

I’ve used Sawyer for years for Kids yoga classes, after school program, and day camps

Avantages

So easy for the parents to use as well as teachers. We can easily contact a parent if needed by simply pulling up the roster. The kids names are alphabetized by first name which is very helpful for kids coming to class.

Inconvénients

I like it all, however I would add a check in app that instructors can easily have on their phones. I would also reformat the printable roster so that they can fit on one or two pages instead of 7 to 8 pages.

Gara
  • Secteur d'activité : Arts de la scène
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 25/07/2019

Game-changer for this small youth theatre!

Avantages

Always rolling out new functionality
Great design

Inconvénients

Lengthy learning curve - takes a while to get into the flow
Few options for custom coding

Catégories connexes