En savoir plus sur Podium

Podium est une plateforme d'interaction client qui utilise une messagerie texte pour aider les entreprises à gérer les relations clients et à développer leur réputation en ligne sur divers sites web. La plateforme de Podium consolide les interactions client et les avis en ligne dans un seul tableau de bord pour aider les utilisateurs à gérer les avis en ligne. À partir du tableau de bord, les utilisateurs peuvent envoyer des demandes d'avis, répondre aux avis en ligne en temps réel et échanger des messages texte avec leurs clients et clients potentiels. De plus, la plateforme de Podium fournit aux entreprises des rapports sur leurs opérations quotidiennes, y compris l'analyse des sentiments et l'analyse concurrentielle, qui peuvent aider les entreprises à identifier les domaines d'amélioration potentiels. La tarification est calculée en fonction du nombre de sites. Le service d'assistance est fourni par téléphone, chat et e-mail.
Podium Logiciel - 1
Podium Logiciel - 2
Podium Logiciel - 3
Podium Logiciel - 4
Podium Logiciel - 5
Podium Logiciel - 6
Vidéo de Podium
Podium Logiciel - 1 - aperçu
Podium Logiciel - 2 - aperçu
Podium Logiciel - 3 - aperçu
Podium Logiciel - 4 - aperçu
Podium Logiciel - 5 - aperçu

Podium - Prix

Podium n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit. La version payante de Podium est disponible à partir de 399,00 $US/mois.

À partir de :
399,00 $US/mois
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Non

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Birdeye

4,7 (665 avis)
Birdeye est une plateforme d'expérience client tout-en-un. Plus de 80 000 entreprises utilisent Birdeye chaque jour...

Podium - Avis

Note globale

4,3
Donnez votre avis !

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
3,9
Fonctionnalités
4,2
Simplicité
4,3
Support client
4,1
Loading...

Tous les avis sur Podium

Filtrer par :
Classer par :
511 avis
Gildas Douglas
Gildas Douglas
  • Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
3
Support client
0

3,0
Publié le 19/10/2023

Logiciel bon pour les interactions

Avantages

C'est un logiciel bon servir la clientèle très intéressant et permet de gagner plus de temps Je le recommande

Inconvénients

Je trouve que ce logiciel devrait être disponible dans tous les pays

Sylvie Florence
Sylvie Florence
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

5,0
Publié le 05/10/2023

Logiciel de gestion de Chat

Avantages

Un très bon produit de gestion des interactions avec une meilleure solution et une fonctionnalités modernes très performant et simple à utiliser. Et facile également la gestion des messageries.

Inconvénients

C'est un très bon produit pour la gestion et de messagerie électronique. Je ne reproche rien mais dommage c'est pas disponible pour tout pays.

Emmanuel
Emmanuel
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
3
Simplicité
5
Support client
5

4,0
Publié le 05/10/2023

Logiciel de traitement des paiements

Avantages

Un très bon produit pour le traitement des paiements très performant et facile à utiliser avec une qualité d'interface très satisfaite. Très sympa et avec une bonne fonctionnalités tellements innovantes et efficace.

Inconvénients

Je n'ai aucun problème avec ce produit . Je souhaite que Podium soit disponible pour tout les pays

Samson
Samson
  • Secteur d'activité : Comptabilité
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5,0
Publié le 06/10/2023

Logiciel de gestion

Avantages

Podium c'est un meilleur produit de gestion des interventions et très simple à utiliser avec une bonne qualité d'interface et efficace pour accompagner les entreprises à plus générer des rapports sur les sites. Je le recommande

Inconvénients

C'est très simple et rapide. Je réclame qu'il soit disponible pour tout pays

Bernadette
  • Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5,0
Publié le 05/11/2023

Logiciel de clientèle

Avantages

Podium est un logiciel qui est vraiment très efficace dans la gestion des ventes des articles
C'est recommandé pour tous

Inconvénients

Je n'ai rien trouvé d'anormal pour le moment

Eunice Merveille
Eunice Merveille
  • Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
3
Simplicité
4
Support client
0

5,0
Publié le 21/10/2023

Logiciel d gestion

Avantages

Podium est un logiciel de traitement satisfaisant qui facilite les interactions entre les différentes entreprises et leur clientèle

Inconvénients

C'est un très bon logiciel mais pas disponible dans tout les pays

Serge Isidore
Serge Isidore
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

4,0
Publié le 03/07/2023

Logiciel de Chat

Dans l'ensemble , Podium est un meilleur logiciel qu'il faut utiliser pour la gestion clientèle, les planification et les paiements en un seul endroit et supplie également la communication avec les clients

Avantages

Podium est un logiciel très intéressant pour la gestion clientèle et qui permet également de gagner du temps, les planification et les paiements en simplicité

Inconvénients

Podium à une grande avantage pour la gestion des messagerie mais pas disponible dans tout les pays

Elysé
  • Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5,0
Publié le 25/10/2023

Logiciel de gestion

Avantages

Podium est un logiciel qui assure la bonne gestion du clientèle et vous permet de gagner un peu plus de temps et facilite aussi la planificationVivement recommandé

Inconvénients

Je constate que ce logiciel doit être utilisable dans tous les pays

Jennifer
Jennifer
  • Secteur d'activité : Automobile
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

5,0
Publié le 18/09/2024

Great chat & review tool

Avantages

Easy to use. Easy for our employees to use on both mobile and desktop. Easy setup on our website. Captures reviews from customers.

Inconvénients

Unable to connect our Facebook pages to Podium, even after talking with support.

Alternatives envisagées 

Conversational Cloud

Pourquoi passer à Podium

We liked the pricing & features such as reputation management.
Heather
  • Secteur d'activité : Cabinets médicaux
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

4,0
Publié le 14/10/2024

office manager

My experience with podium was positive. I didn't have any issues with the program while using it

Avantages

the simplicity of the Program was great.

Inconvénients

I am not sure there was anything that I didn't dislike

Réponse de Podium

Thank you for your positive review! We’re delighted to hear that you found our program simple and effective. It’s great to know you had a smooth experience with Podium. If you have any feedback or suggestions for improvement, we’d love to hear them. We're here to support you, so feel free to reach out anytime!

Répondu le 21/10/2024
Jessica
  • Secteur d'activité : Meubles
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
3

4,0
Publié le 05/12/2024

Great app, not great customer service

Great. As previously stated it is easy to use to great to have all the conversations in their own categories

Avantages

How easy everything is to use. Getting client information as well as responding to their inquiries is a breeze

Inconvénients

Not being able to contact a person with issues. Their website does not have a contact me phone number

Alternatives envisagées 

Birdeye

Pourquoi passer à Podium

gave us an initial discount and because of this they were the best priced at the time.
Julie
  • Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
2
Simplicité
4
Support client
2

3,0
Publié le 02/01/2025

Better options are available

We used Podium as a start-up company, but as we grew, we found that it did not have enough features to meet our needs

Avantages

It was the most cost-effective option at the time we purchased

Inconvénients

Did not like the features, felt like customer service was lacking

Brendan
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
3

4,0
Publié le 18/10/2024

Favorite Way to Send Payment links.

A very straightforward and easy POS device, simple and clean GUI, and an overall great way to message customers.

Avantages

So easy to send secure payment links and send mass-messages. Checking payments at the end of the day is simple and easy. Refunding payments is a breeze.

Inconvénients

There is no archive of photos that have been sent by customers. The search function is finnicky and often does not find what I am looking for.

Réponse de Podium

Thank you for your detailed review! We're thrilled to hear that you find our payment links easy to use and appreciate the streamlined process for managing payments and refunds. Your feedback about the photo archive and search function is invaluable, and we’re continually working to enhance these features. We’re glad you made the switch from Clover and are enjoying the added functionalities. If you have any more suggestions or need assistance, feel free to reach out!

Répondu le 21/10/2024
Julie Anna
Julie Anna
  • Secteur d'activité : Automobile
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
2
Fonctionnalités
3
Simplicité
2
Support client
1

2,0
Publié le 26/03/2024

Very Difficult to Get Any Support or Help

If you like help, talking to a real human, and to get what you actually pay for- I would avoid. I personally don't like this platform and would like to switch to Birdeye or something else.

Avantages

It's good for getting customer reviews (sometimes) and has lots of features

Inconvénients

They throw you to the wolves. You have to get everything figured out yourself. Communication is a huge issue. We had a manager leave at our company and they continued sending emails to her email address for a year and a half! Despite me contacting support and calling in, saying I am the main point of contact. They were sending emails to a non existent inbox. Half of the things we were paying for did not work. Things weren't set up, and nobody told us, or how to do it. Today I got a 16 step instructions document from a rep, with no help. Sometimes it takes a week to hear back from anyone.

Alternatives envisagées 

Birdeye

Pourquoi passer à Podium

It was already set up when I started this position and job
Audra
  • Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
5
Simplicité
2
Support client
1

4,0
Publié le 16/10/2023

More interested in getting paid

Not great. I’m sure it’s the right fit for a large company with deep pockets and the need for a bunch of bells and whistles, but we are not that.

Avantages

I chose the platform because I thought it was the only real option to replace ZipWhip which ends service in December. They were listed as a recommended vendor.

Inconvénients

The people. They started out great, but at the onset I told them that most of the features they offered we wouldn’t use. And they didn’t have a Chrome extension, which we used a lot. But we needed a new text service as ours was going away. The cost was about 3x what I was paying and that was for the lowest level of service and they lock you in to a contract for a year. But I didn’t know of another option.I found Text Request, which is almost ZipWhip exactly, less than 48 hours after I signed their contract. I was transparent with them about Text Request really meeting our needs and price point perfectly and we weren’t paying for a bunch of features we wouldn’t use just to get texting. I asked to cancel before we even onboarded. They declined and said someone from legal would reach out. No one from legal reached out. They offered to move me to a more basic plan with a lower price point which, as I felt locked in, was willing to look at after I got back from vacation. Upon my return from vacation I reached out twice but that was the last I heard from [sensitive content hidden]. Out of the blue I got an email from another person at Podium cancelling my account. It just felt like a yucky experience overall. It felt like they are more interested in getting paid than making sure the platform is the right fit for their customers.

Alejandro
  • Secteur d'activité : Génie mécanique ou industriel
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
1
Simplicité
1
Support client
1

1,0
Publié le 08/06/2024

Number kidnapped

Sad. They took our number under contract and wont let go of it. Until contract finishes even after telling them it sucks.

Avantages

The only thing is that you can reply to reviews easy. But for a cost.

Inconvénients

Phone service is just horrble dont reccomend them.

H David
  • Secteur d'activité : Matériaux de construction
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 30/10/2023

Wish we never left!

We previously used Podium and we switched to a less expensive option. Well, you get what you pay for. Podium is a far better product. Reviews increase, we get paid faster using card readers or text to pay. Excellent customer service!

Avantages

Podium works so well. Easy to communicate with customers, request reviews and get payments either at the jobsite or from the office.

Inconvénients

Nothing, nothing, nothing, nothing, nothing.

Alternatives envisagées 

Birdeye

Pourquoi choisir Podium 

Swell was awful in every phase! Review request failed to send. The did away with text to pay.

Logiciel antérieur 

Swell

Pourquoi passer à Podium

Used Podium previously, more impressed by their product and their people.
Michaela
  • Secteur d'activité : Automobile
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
3

4,0
Publié le 06/12/2023

Good product, shady development

They do offer a great product, but due to their shady sales tactics, we chose to discontinue our partnership with them. Since discontinuing, they have continued to contact me and pitch me regularly despite our lack of interest.

Avantages

They offer a good product, and have a lot of services that are beneficial to a dealership.

Inconvénients

Their sales team is relentless and a little on the shady side. They call both my work phone and my cell phone constantly, and have even gone so far as to spoof a local area code to get me to answer my personal cell phone to pitch me on more products we don't want/need.

Darren
  • Secteur d'activité : Automobile
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
1

1,0
Publié le 07/08/2021

Disappointed In This Company And Software

Signup featured a lot of great support and follow up but that disappeared a few months into our year long contract. For the price we were paying it's embarrassing that their customer support and our rep we hadn't heard for the last 6 months. Had brought countless questions and issues I was noticing with the platform on missing leads and review requests not reaching the targeted inbox but was never followed up on.

Had also mentioned a mapped field being missed and reviews were being sent to the correct number and was told they were waiting on another company to finish an API...strange how I switched to a competitor and it works flawlessly.

Save yourself the money and find the competitors out there that offer the exact same product for 1/10th the price. The UX may not be as great as Podium but the delivery rates are much better which is leading to us having more leads (and ultimately sales) to our dealership.

Avantages

The product is easy to use and the UX is top notch. While I wish there was a few more customizable options from team management it is easy to use even for people who aren't tech savvy.

Inconvénients

The marriage with Podium was good at the start but absolutely TERRIBLE when it ended. The software does its job when it works but I began to notice that over time SMS review requests were no longer being received. Had numerous clients and friends who should have received the auto generated review request but it never hit their inbox. I began to question the validity of Podiums claims and asked numerous times if they could provide an actual report on sends and fails which they never did.

While this may not necessarily be a Podium issue (maybe a Twilio one) the lack of support and concern to fix this problem was non existent.

The front end facing of the platform looks sharp but don't let that fool you as there seems to be more issues in the back end with send and receive rates and we missed out on A LOT of reviews along with leads.

Peter
  • Secteur d'activité : Administration publique
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
4

5,0
Publié le 04/11/2022

Just send us a text! - Podium brings texting to business

The overall experience has been great! The software is easy to use and easy to set up. They assign you a customer success agent and take you through about 12 weeks of training and check-ins to make sure you're good to go. We have loved it and recommend it all the time.

Avantages

I love how Podium allows teams of employees from different departments to work together to answer customer questions and requests. One beautiful thing is they were able to port our regular phone number and turn it into a text-able number. So our landline number that all of our customers are familiar with has now become a texting number as well. We're able to tell our customers those beautiful words: "Just send us a text."

Inconvénients

The only downside I see in Podium is the search feature. It is actually astounding how bad it is. You would think in this day and age a basic keyword search feature would be pretty standard. Not so in Podium. The only way to look up old conversations is remembering the name of the person you were chatting with. I'm honestly dismayed by it.

Shannon
  • Secteur d'activité : Construction
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 03/11/2022

Great product but expensive

We used Podium for two years but found a less expensive alternative.

Avantages

Customers were able to leave a detailed review. Potential customers always do their research so real people's opinions matter.

Inconvénients

Very expensive. We loved the product but not the price.

Alternatives envisagées 

Broadly

Pourquoi choisir Podium 

Podium was very expensive

Logiciel antérieur 

Broadly

Pourquoi passer à Podium

We cancelled to additional fees and rising prices.
Devon
  • Secteur d'activité : Automobile
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
3
Simplicité
4
Support client
3

4,0
Publié le 05/04/2024

Podium Review

Avantages

Easy to use and was very useful to determine which rep was dealing with who.

Inconvénients

Price was definetely not a good aspect of this product

cristian
  • Secteur d'activité : Automobile
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 06/10/2023

eliminates wait time for your customers

Avantages

we can immediately take care of a customers concerns/questions in real time

Inconvénients

pushing leads to crm is a little slow but thats nitpicking

Christine
  • Secteur d'activité : Construction
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
2
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
1

3,0
Publié le 01/04/2024

Podium not worth the money

Not great and we were happy to get out of the contract.

Avantages

Introduced us to the potential of automating our review process.
Helped with automating website conversations

Inconvénients

The customer service - no way to talk to a real person
The price - to much for what it did

Brittany
  • Secteur d'activité : Meubles
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 26/01/2024

Sales Booster

Avantages

Is great for keeping track of all of our customers

Inconvénients

Too expensive for what it offers to my company

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