En savoir plus sur HoneyBook

HoneyBook est une solution cloud de CRM (Customer Relationship Management), conçue pour les petites entreprises. La solution aide les utilisateurs à gérer les processus métiers, de la demande à la facturation. HoneyBook permet aux utilisateurs de gérer des projets, de réserver des clients, de signer des contrats en ligne, d'envoyer des factures et de gérer les paiements. HoneyBook propose des fonctionnalités de gestion de tâches qui permettent aux utilisateurs de visualiser et de suivre diverses étapes d'un projet. Les utilisateurs peuvent stocker leurs factures, contrats et autres documents au sein d'une même plateforme. Ils peuvent également répondre aux clients avec des demandes de rendez-vous et des suivis automatisés via des modèles et notifications personnalisés. En outre, des rappels de paiement automatisés peuvent être envoyés et des rappels de tâches peuvent être créés en fonction des projets. HoneyBook s'intègre à des outils tels que QuickBooks, Calendly, Zapier, Gmail et Google Agenda. HoneyBook fournit ses services sur la base d'un abonnement mensuel. La solution propose une application mobile pour les utilisateurs d'Android et d'iOS. L'assistance est assurée par e-mail, via un centre d'aide en ligne, un forum communautaire et par téléphone.
HoneyBook Logiciel - 1
HoneyBook Logiciel - 2
HoneyBook Logiciel - 3
HoneyBook Logiciel - 4
HoneyBook Logiciel - 5
Vidéo de HoneyBook
HoneyBook Logiciel - 1 - aperçu
HoneyBook Logiciel - 2 - aperçu
HoneyBook Logiciel - 3 - aperçu
HoneyBook Logiciel - 4 - aperçu
HoneyBook Logiciel - 5 - aperçu

HoneyBook - Prix

HoneyBook n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de HoneyBook est disponible à partir de 39,00 $US/mois.

À partir de :
39,00 $US/mois
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

Produits similaires à HoneyBook

Pipedrive

Pipedrive est une solution web de gestion de pipeline et de CRM (Customer Relationship Management) de ventes qui permet...
Keap (anciennement Infusionsoft) est une solution cloud de vente et de marketing qui offre des fonctionnalités de CRM...
Slack est un outil cloud de collaboration de projet et d'interaction d'équipe conçu pour faciliter la communication...

monday.com

monday.com, une plateforme primée de gestion de projet et de collaboration, aide les équipes à planifier et à mettre en...

Calendly

Calendly est un outil de planification. Des entrepreneurs aux équipes de vente, en passant par la réussite des clients,...

Event Booking Engines

Event Booking Engines est une solution sur cloud conçue pour aider les groupes hôteliers et les restaurants à gérer les...

HoneyBook - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,7
Fonctionnalités
4,6
Simplicité
4,6
Support client
4,8
Ezekiel
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
3

5
Publié le 19/05/2022

LocallyHost.Com use of HoneyBook

It enables us to create, send and manage contracts, invoicing and billing like no platform we have ever used

Avantages

Easily sending out contracts and enabling the clients to sign them electronically

Inconvénients

The cost of transitions when collecting online payments from clients

Alternatives envisagées 

DocuSign

Pourquoi choisir HoneyBook 

We stopped using QuickBooks Online to send out invoices as we couldn't use it to sign documents electronically

Logiciel antérieur 

Quickbooks Online

Pourquoi passer à HoneyBook

We used DocuSign for some time and stopped because HoneyBook provides significantly more value
Matthew
  • Secteur d'activité : Photographie
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 22/08/2022

Best I've Used So Far

Overall it has been a Godsend. I am feeling much better about how I manage my business with Honeybook.

Avantages

I love using Honeybook! I've tried a couple other CRM softwares, and this one is by far the easiest to deploy and keep me on track. It is logical and feels easy to use, which has kept me using it rather than reverting to inefficient paper tracking. The customer service has been great: always quick and friendly to answer questions and help me through something I didn't understand. I would highly recommend Honeybook to anyone.

Inconvénients

The calendar sync is sometimes glitchy, but that could also be user error. One thing that would make it better would be an easy way to override when I am considered "busy" on my Google Calendar that syncs in. I'd also love to have SMS communication with my clients, but rumor has it they are working on this.

Kathryn
  • Secteur d'activité : Événementiel
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
2
Fonctionnalités
2
Simplicité
3
Support client
3

2
Publié le 17/09/2021

Tries to do a lot of things, but none of them are done very well

I felt like the app looked great and had great potential, but the clunky UI design left me frustrated. We had been using it for almost a year and still felt that something just wasn't clicking. We ended up moving away from Honeybook and chose another program that was more specific to our industry.

Avantages

The look and feel of the app is very clean, love the ability to add images and customize the look and feel of contracts, flyers, brochures and more. Adding a custom form field to our website was easy to do. Automation feature seems nice, but we didn't really use it.

Inconvénients

In contracts the most frustrating thing is that you can only add line items at the very bottom of the invoice. That means if you have a very long invoice and want to add a line to the top of the page, you have to add a line at the bottom and drag it all the way up to the top ( which is extremely tedious ). It wastes so much time that it made me wonder if we wasted more time trying to use this clunky app than just doing things the way we were used to in excel!

Michael
  • Secteur d'activité : Divertissement
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 12/01/2023

Plan for successful events

Honeybook is definitely professional level event planning. That made it a little harder to get used to and harder to customize but all in all it was a plus. It's a reasonable price for what you get. Customer support is actually a human instead of a chat bot.

Avantages

So for the planning, coordinating, and tracking aspects, Honeybook is awesome. Our business is presented well to our clientele.

Inconvénients

The reason I didn't renew is the payment processing speed.

Charlie
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
4

5
Publié le 09/06/2022

Solid Payment Invoicing & Proposal Tool

8/10. Once the client has paid the first time, their automated recurring payment solution is working really well for me.

Avantages

I moved away from Quickbooks online because they didn't have an easy way to send customers automatic recurring invoices. Honeybook had pre-built service agreements along with the automated recurring payments feature I needed for my business. It was appealing to work with them because set up was very easy to get what we needed up and running

Inconvénients

After a client pays their invoice, it usually takes 12-24 hours for Honeybook to send me a confirmation email saying they've paid. This is (I don't use this word often) absurd. With Quickbooks, I know payment confirmation comes in within 10 minutes.

Especially if I am going to start work with a client right as they pay, this hurdle in their platform stops me from getting to work right away.

It usually leads to me emailing my customer "Did you pay the invoice?" then them replying "I did!" then me looking into Honeybook wondering why the heck it hasn't come in and making me look foolish to my client... Then I finally get the notification the next day.

It's the #1 feature request they need to get updated.

Alternatives envisagées 

Stripe et Quickbooks Online

Pourquoi passer à HoneyBook

Because they have online scheduling, and pre-built proposals/service agreements to use. More of an all-in-one platform.

Catégories connexes