En savoir plus sur HoneyBook

HoneyBook est une solution cloud de CRM (Customer Relationship Management), conçue pour les petites entreprises. La solution aide les utilisateurs à gérer les processus métiers, de la demande à la facturation. HoneyBook permet aux utilisateurs de gérer des projets, de réserver des clients, de signer des contrats en ligne, d'envoyer des factures et de gérer les paiements. HoneyBook propose des fonctionnalités de gestion de tâches qui permettent aux utilisateurs de visualiser et de suivre diverses étapes d'un projet. Les utilisateurs peuvent stocker leurs factures, contrats et autres documents au sein d'une même plateforme. Ils peuvent également répondre aux clients avec des demandes de rendez-vous et des suivis automatisés via des modèles et notifications personnalisés. En outre, des rappels de paiement automatisés peuvent être envoyés et des rappels de tâches peuvent être créés en fonction des projets. HoneyBook s'intègre à des outils tels que QuickBooks, Calendly, Zapier, Gmail et Google Agenda. HoneyBook fournit ses services sur la base d'un abonnement mensuel. La solution propose une application mobile pour les utilisateurs d'Android et d'iOS. L'assistance est assurée par e-mail, via un centre d'aide en ligne, un forum communautaire et par téléphone.
HoneyBook Logiciel - 1
HoneyBook Logiciel - 2
HoneyBook Logiciel - 3
HoneyBook Logiciel - 4
Vidéo de HoneyBook
HoneyBook Logiciel - 1 - aperçu
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HoneyBook Logiciel - 4 - aperçu

HoneyBook - Prix

HoneyBook n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de HoneyBook est disponible à partir de 39,00 $US/mois.

À partir de :
39,00 $US/mois
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

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HoneyBook - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,7
Fonctionnalités
4,6
Simplicité
4,6
Support client
4,8
Christina
  • Secteur d'activité : Services juridiques
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 20/09/2019

The Best Client Management Resource-- goes beyond normal software

Before I used HoneyBook, I had tried several other client management platforms. All of them were clunky, and often I'd have to hunt around for things in the interest of the app developer's attention to folders and organization. What a mess! I'm so glad I switched to HoneyBook. They've consistently made product improvements and seem to really care about their customers. It gets easier and more fun to use every day, with just enough features to accomplish what I need without overwhelming me. I highly suggest this to anyone who is managing multiple clients, especially if you have client projects that tend to go dormant for awhile then pick back up.

Avantages

I love how easy it is to use, and how amenable the HB team is to updating the software if you have a feature request or complaint. It provides very visual, easy user prompts that allow me to easily accomplish what I need in a fraction of the time of other software apps I've tried.

Inconvénients

It's annoying that I can't delete the default emails that came with my account to replace them with my own workflow, so myself or a team member doesn't get confused with their suggested emails vs. the ones I actually want to use.

Réponse de HoneyBook

Christina, thank you for you being a HoneyBook member! We are so happy to hear that HB allows you to manage your clients in a fraction of time of other systems! Our Product Team works hard to consistently meet and exceed our members expectations. Thank you for the feedback on the default email templates. I will share with our team. Incase you didn't know, you can edit the default templates text and format to meet your needs.

Répondu le 23/09/2019
Ezekiel
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
3

5
Publié le 19/05/2022

LocallyHost.Com use of HoneyBook

It enables us to create, send and manage contracts, invoicing and billing like no platform we have ever used

Avantages

Easily sending out contracts and enabling the clients to sign them electronically

Inconvénients

The cost of transitions when collecting online payments from clients

Alternatives envisagées 

DocuSign

Pourquoi choisir HoneyBook 

We stopped using QuickBooks Online to send out invoices as we couldn't use it to sign documents electronically

Logiciel antérieur 

Quickbooks Online

Pourquoi passer à HoneyBook

We used DocuSign for some time and stopped because HoneyBook provides significantly more value
Mary
  • Secteur d'activité : Photographie
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
2
Support client
4

4
Publié le 15/01/2023

Tons of features and options but overwhelming!

Honeybook is a quality program and great for those who already have an understanding of this type of software and have highly detailed processes already in mind or in place via another system. However for those starting out or with a less intricate client management process it is overwhelming to setup which is why I ended up looking for a different system.

Avantages

I like the Honeybook has a range of features and can be used in several creative industries from photography, to floral design, wedding planning, web design etc.

Inconvénients

The amount of time and understanding of the software and processes needed to create your leads management, project management, proposal, and booking pipelines is overwhelming sometimes alot is truly too much.

Alternatives envisagées 

Dubsado
Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Design graphique
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

3
Publié le 20/01/2023

HoneyBook customer review

Avantages

it is easy to manage/schedule appointments with the help of HoneyBook without it being too hard to do

Inconvénients

It may be difficult to manage multiple appointments at once so i would recommend using HoneyBook for small businesses (about 10 - 50 employees max)

Cameron
  • Secteur d'activité : Divertissement
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 06/10/2022

CRM Made Simple, Slick , and Seamless

HoneyBook truly helped me "level up" my business in nearly every area. The integrations, automation, templates, and payment processing systems all stand out both to me and my clients.

Avantages

HoneyBook's "Pipeline" feature makes tracking inquiries, keeping up with contracting and following up after events nearly effortless. The power to automate these steps in the process while still being able to customize the automation allows me to keep my client interactions prompt, professional, and most importantly - personal. Email reminders keep me on top of my inbox, and templates turn once-tedious processes into a breeze. HoneyBook's client-facing side is deeply customizable and helps me maintain a professional aesthetic even when I'm drowning in the background.

Inconvénients

HoneyBook shines for many industry professionals but isn't without a few details in need of improvement. Uploading files to customize templates can be difficult due to the restrictions placed on file types and sizes. Businesses with more non-traditional models may also find HoneyBook difficult to customize to meet their needs.

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