En savoir plus sur Freshcaller

Freshcaller est une solution cloud PBX qui aide les utilisateurs à gérer les opérations de leur call center. Les principales fonctionnalités de la solution sont un SVI (serveur vocal interactif) à plusieurs niveaux, le suivi et le blocage des appels, des outils de réceptionniste automatique, des historiques des interactions client, etc. Les opérateurs peuvent transférer des appels à leurs superviseurs et à d'autres agents, effectuer des actions en cours d'appel, configurer des conférences téléphoniques et voir les détails des appels entrants. L'outil de transfert d'appel permet aux utilisateurs de fournir un contexte aux problèmes des clients avant de transférer un appel aux nouveaux opérateurs . Les utilisateurs peuvent également prendre des notes d'appel et obtenir des notifications sur leur bureau pour les appels entrants. Les responsables peuvent analyser les performances de leur call center à l'aide de rapports contenant des informations sur les appels, sur les conversions d'appels et sur d'autres indicateurs. Un tableau de bord en temps réel affiche les files d'attente d'appels, les appels abandonnés, la disponibilité des agents et les appels en cours. Freshcaller est disponible sous la forme d'un abonnement mensuel comprenant une assistance par e-mail et via un service d'assistance en ligne.
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Freshcaller - Prix

Freshcaller est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de Freshcaller est disponible à partir de 9,00 €/mois.

À partir de :
9,00 €/mois
Version gratuite :
Oui
Version d'essai gratuite :
Oui

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Freshcaller - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
3,8
Fonctionnalités
3,8
Simplicité
3,9
Support client
3,8
Mian
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 10/10/2019

Customer Service Made Easy

After looking at many companies offering online telephone support system, we decided to go with Freshcaller mostly because of the cost at first. With usage, we found out that the software in par with all the solutions provided with the market and performs excellent. I would suggest all those using Freshworks products to purchase Freshcaller and make their lives easier

Avantages

1. We had first integrated the old telephone model but with the release of Freshcaller, they offered us to transfer to this platform without any extra charges and reducing our features
2. Get entire call history with cost and recordings
3. Cost effective compared to larger companies
4. Seamless integration with all products

Inconvénients

Sometimes the interface starts to act weird but it is not something that happens alot so not too much of an issue

Dave
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 30/07/2020

Freshcaller for SMBs

I've developed a great relationship with the entire Freshworks team, however I feel extra close with Freshcaller. We started using them back in March 2019, and they have come such a long way. I look forward to growing our business with them.

Avantages

Freshcaller offers a very easy setup and implementation. We transitioned from Five9 with little to no effort. Aside from the easy to use software, Freshcaller's support is top-notch.

Inconvénients

Freshcaller is missing some key features, functionality, & reporting that more enterprise level solutions may offer. While they are consistently releasing new updates, I do find that there are a few items that I'm longing for.

Alternatives envisagées 

Five9

Pourquoi choisir Freshcaller 

Cost and ability to integrate with Freshdesk.

Logiciel antérieur 

Five9

Pourquoi passer à Freshcaller

Seamless intergration with Freshdesk.
Bo
  • Secteur d'activité : Psychologie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
2
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
1

2
Publié le 04/12/2019

Product is okay - handy to have everything connected - technical support is overwhelmed

My low bloodpressure and calm deameanor have been solved, now I get the benefits of high blood pressure and anger management. The support reps themselves are generally responsive, but the dev team and/or the technical support team are obviously under-freaking-water as they just make false promises and then don't fix it. I would be careful about using them unless you're a really big company that gets some sort of priority access and/or an account manager to make sure requests are fixed.

Avantages

I like that phones are connected to my ticketing system - it's handy to automatically see who the call is from and the previous tickets.

Inconvénients

My freshcaller to freshsales connection has been broken for FOUR MONTHS with no ETA of when it will be fixed. I'm super confused on how this is so hard and why the technical support team can't seem to fix it. I've written them at least half a dozen times, sometimes to freschaller and other times to the freshsales team, and all I get is the runaround.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Internet
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

4
Publié le 13/08/2023

Good product but quite expensive

Avantages

Feature filled. There's not much that you can't do with Freshdesk. They have a fairly strong eco-system for third party apps as well. The service works with minimal disruption. It's a fairly reliable business tool allowing businesses to receive contact and route that contact efficiently to the relevant teams.

Inconvénients

Not always intuitive. For example, setting up reports is a bit of chore. Certain features just do not work the way that you think they should. The documentation is also a bit flimsy so a lot of it is trial and error. Not really great.

Alternatives envisagées 

Front

Pourquoi choisir Freshcaller 

Costs

Logiciel antérieur 

Salesforce Platform
Amanda
  • Secteur d'activité : Édition
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

4
Publié le 13/05/2022

Great inexpensive ticketing system

Solving customer issues and documenting repeat issues is very simple with Freshdesk. I can login each day and know that emails are being documented correctly. It is easy to make changes to ticket fields, add more options for reporting purposes, and the automations make simple processes easy to execute so I can focus on more complicated tasks.

Avantages

Freshdesk is great for its ticketing system. It is simple to use. The calls feature is pretty straightforward.

Inconvénients

The reports function leaves a lot to be desired.

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