En savoir plus sur SevenRooms

SevenRooms est une plateforme cloud de gestion des réservations et des clients conçue pour permettre aux restaurants, hôtels, clubs et entreprises d'acquérir, d'engager et de gérer des clients. Les fonctionnalités incluent la gestion des demandes, le traitement des paiements, le marquage, la segmentation des clients, la billetterie d'événements et le reporting. L'application permet aux membres de l'équipe de gérer les réservations multicanaux, d'enregistrer les informations des clients dans une base de données CRM (Customer Relationship Management) centralisée et d'informer les clients sur liste d'attente par SMS. SevenRooms permet également aux entreprises de gérer les livraisons ou les retraits de commandes, de collecter les opinions sur les services et d'enregistrer les préférences des clients en conservant leurs historiques de commandes. Les spécialistes du marketing peuvent utiliser la solution pour créer des campagnes personnalisées pour un groupe d'audience et analyser les performances en mesurant le retour sur investissement. SevenRooms propose une API (Application Programming Interface) ouverte, qui permet aux entreprises de s'intégrer à diverses plateformes tierces telles qu'OpenTable, FaceBook, Instagram, TripAdvisor, Stripe, Twilio, Mailchimp, TravelClick, etc. Elle est fournie avec une application mobile pour iOS. La tarification est disponible sur demande et l'assistance est assurée par téléphone et d'autres services en ligne.
SevenRooms Logiciel - 1
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SevenRooms Logiciel - 1 - aperçu
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SevenRooms - Prix

SevenRooms n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit.

À partir de :
Non fourni par l'éditeur
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

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SevenRooms - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,2
Fonctionnalités
4,1
Simplicité
4,4
Support client
4,4
Caitlin
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 18/12/2018

SevenRooms Review

Company has been using SR for over 3 + years and it is perfect tool for operating our client database between 7+ properties. It helps us maintain our guest experience with customized features that are easy to use and really allow us know our guests better.

Avantages

User friendly- clean face. Easy to train new employees- easy set up and access. Customizable features. Feedback Reviews. Instagram + events Widget. Export clients by tags. Tags in general!

Inconvénients

1)Sometimes loading glitches. 2)Unfortunately our POS system future does not work with SR- not SR's fault but it would make our lives easier to track spends at our more high volume properties.

Stephen
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 20/07/2018

Game Changer

SevenRooms has played a major role in our recovery program with our customers. If a guest has an experience that did not live up to expectations, we know about it...and we fix it! It is another layer of hospitality that our entire company has bought into. The unique part of SevenRooms is the ability to customize its use. Our company has found creative functionality that enhances a guest’s overall experience.

Avantages

Ability to provide a more customized experience for our valuable guests.

Inconvénients

TripleSeat integration comes with major limitations for us. Triple seat is forcing our hand to lock tables that we simply can’t do operationally for many reasons. Currently unable to use right now.

Kumar
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
0

3
Publié le 29/08/2019

SevenRooms Isn't Worth It

Avantages

SevenRooms allows you to accept and manage reservations and gain valuable customer insights. It has a flat-fee pricing structure which allows you to better grasp how much you'll be spending on a monthly basis. It used to have a great value proposition when OpenTable had a different pricing structure.

Inconvénients

SevenRooms is not the industry standard for reservations, unfortunately. Many people are unfamiliar with the software, so you risk lost reservations as a result of that. Further, the pricing structure used to be valuable in that you wouldn't pay for reservations made through non-OpenTable reservations, but now OpenTable has adjusted their pricing structure to make that a non-factor. SevenRooms doesn't provide the guest insights that they pitch, and the live spend information is not always up to date.

Dan
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 20/09/2022

SevenRooms - If you operate a restaurant or club you need this!

Awesome.

Avantages

The user interface is excellent and has come a long way since the beginning. It's super-easy to train floor staff on it via the web UI or the app.

Inconvénients

The API needs to be a little more fleshed out and robust. We've had to manually do quite a lot of work to get 7R to play nice with Hubspot.

Sasha
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 28/07/2022

Seven Rooms Review

Really good experience and their customer help desk is great and very fast.

Avantages

Lots of extra features in setting up offers, perks and events for customers.

Inconvénients

There is a feature where guests can ask a custom question which is not trackable without checking individual bookings.

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