En savoir plus sur QuickBooks Time

QuickBooks Time est une solution cloud de gestion du temps qui aide les propriétaires et les gestionnaires à suivre les employés en temps réel à partir de leurs applications web ou mobiles. Elle permet un suivi sur appareil mobile du temps de travail pour les employés qui travaillent à distance ou qui changent régulièrement de lieu ou de poste. Les employés utilisent leurs propres appareils, tels que des smartphones, des ordinateurs, des applications mobiles, des SMS ou des lignes fixes pour pointer à l'arrivée et au départ. Des applications mobiles Android et iOS sont disponibles. QuickBooks Time permet aux utilisateurs de configurer des alertes d'heures supplémentaires pour les employés, ce qui peut permettre d'informer les responsables avant le début des heures supplémentaires. Les alertes peuvent être envoyées aux employés, administrateurs ou gestionnaires par SMS, e-mail ou via Twitter. QuickBooks Time offre un module de gestion des frais de main-d'œuvre qui permet de rapporter ces derniers, y compris les congés payés, les heures supplémentaires et les heures de travail régulières. QuickBooks Time fournit également des filtres personnalisables qui permettent de saisir les informations exactes des feuilles de temps triées par employé, projet, date, groupe, code de travail et période de paie. Tarification par utilisateur et par mois. Une assistance est assurée par le biais d'une base de connaissances, par téléphone et par e-mail.
QuickBooks Time Logiciel - 1
QuickBooks Time Logiciel - 2
QuickBooks Time Logiciel - 3
QuickBooks Time Logiciel - 4
Vidéo de QuickBooks Time
QuickBooks Time Logiciel - 1 - aperçu
QuickBooks Time Logiciel - 2 - aperçu
QuickBooks Time Logiciel - 3 - aperçu
QuickBooks Time Logiciel - 4 - aperçu

QuickBooks Time - Prix

QuickBooks Time n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de QuickBooks Time est disponible à partir de 20,00 $US/mois.

À partir de :
20,00 $US/mois
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

Produits similaires à QuickBooks Time

Quickbooks Online

QuickBooks Online est une solution de comptabilité basée sur le web qui s'adresse aux comptables indépendants et aux...

BQE CORE Suite

BQE’s powerful all-in-one platform and expert support give A & E firms the intuitive tools they need to meet the...

PurelyHR

PurelyHR est une solution cloud de gestion des congés pour PME. Les modules de base du système permettent aux services...
Gusto is a modern, online human resource platform that helps any small business owner take care of all hr tasks. Gusto...

Deputy

Deputy est une solution de GRH (gestion des ressources humaines) basée sur le cloud qui s'adresse aux entreprises de...

TimeCamp

TimeCamp est une solution cloud de gestion du temps qui permet aux responsables de projet de collaborer, de suivre les...

QuickBooks Time - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,6
Fonctionnalités
4,5
Simplicité
4,6
Support client
4,8
5 avis sur 5 896 Afficher tous les avis
Luc
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 11-50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
4

3
Publié le 29/11/2022

Excellent rapport qualité/prix

Avantages

Logiciel très polyvalent, excellent pour une tpe ou start up

Inconvénients

Import de facture longue compliqué. gestion comptable moyenne

Vaiana
  • Secteur d'activité : Vente en gros
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 07/11/2022

Simplification de la gestion

Je gagne un temps fou dans la gestion de tout mon administratif

Avantages

Ce logiciel permet un gain de temps pour traiter toutes les tâches administratives

Inconvénients

Rien en particulier . J’aime beaucoup ce logiciel qui facilite le travail

Mohammad
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

5
Publié le 17/11/2022

Tsheets is the greatest invention

All along, it was excellent and productive. However, due to the significant expense we paid, we decided against continuing it. I rate it with five stars. My firm benefits greatly from their customer service, employee GPS tracking, mobile time input, and ease of use for both employees and admin personnel.

Avantages

Every time we had a problem or wished to have anything tailored for our business, the Tsheets team was able to adapt it, generally within a day. fantastic client service With the Tsheets system, hourly monitoring is quite simple, and you can easily find out where the staff members were during the day and when they last signed in.

Inconvénients

Never before have I encountered such a simple system! Really, I'm speechless. Each time I phoned and spoke to a different person, I must have done so about half a dozen times in all, and every single one of them was extremely knowledgeable and helpful! My major disappointment is that I would rather email a single contact than pick up the phone. The fact that their amazing crew takes care of us in any case makes that a tiny price to pay.

Hugo
  • Secteur d'activité : Construction
  • Taille de l'entreprise : 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 08/11/2022

QuickBooks Times by Hugo Orlando

QuickBooks time is an easy and efficient way to track and do everything that you need to be done and with the timing sheets and make sure everything's on you know basically finished and everything's precisely you have never had a problem with that I have actually to have good prices they're really good and their customer service is great people should try this

Avantages

Basically what I like the most about QuickBooks time is that they are precise there's nothing that I need to fix or try to intend to make it better or not it just comes out the way it's supposed to be it's awesome I don't have to deal with any problems I could call customer service at any time and be able to get my get anything fixed that it needs to be fixed so I give them a big thumbs up you should try it out

Inconvénients

I'm sorry the only thing I can say is good things about QuickBooks time there's really nothing bad that's with it so that's my thing and there's nothing really bad enough the way it is

Alternatives envisagées 

PayPal Commerce Platform

Pourquoi passer à QuickBooks Time

It had a better resolution for me a better outcome I didn't have to worry that much about putting too much information in there they got it really quick it was really fast and PayPal comments platform it just is really difficult it has too many different things and I just needed something quick and fast so that's why I QuickBooks time is the best
Kara
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
3
Simplicité
1
Support client
3

1
Publié le 24/10/2022

Extremely Disappointed

The experience with QB Time has been so disheartening. I was really hoping the largest hurdle with this software was ensuring the team did not have to do double work between our event/ inventory software where we schedule our labor and the actual time tracking of those setting up and breaking down. It has so many tools that would be great to use IF you can actually get to a point where the software is set up and you know how to use it. I have called countless times and spoken with the customer service team who can only assist "so much" and have also circled back to the sales team only to have voicemails and emails left unanswered. This has been such a disappointing experience resulting in my team watching you tube videos as a last ditch effort to learn the software BEFORE we cancel it altogether and find another software that actually has their world together enough to accommodate the paying customer.

Avantages

This software offers so many benefits- - Connects with our inventory software which outlines each job/ event- Offers online clock in and out - Offers real time updates - Provides reporting for labor used during that pay period so labor coordinator can approve payroll quickly - Integrates with Quickbooks Online for easy processing of payroll - Allows for perimeters to be set when clocking in and out along with GPS tracking - Auto clock out when physically outside of the area of the job

Inconvénients

No integration - meaning after you sign up, you are left to figure out how to set up the software and then work with customer service team on any questions. There is no middle set to ensure you know how to use the software, let alone ensure you have it set up correctly.

Alternatives envisagées 

Nowsta, ClockShark et Homebase

Pourquoi passer à QuickBooks Time

It's ability to integrate with Quickbooks Online and the available features. Nothing we looked at actually integrated with our inventory software however QB Time was the closest we could get to the list of the wants for a timesheet tracking software.

Catégories connexes