En savoir plus sur JustCall

Le système téléphonique cloud de choix pour les équipes de vente et d'assistance modernes. Cette solution aide à mettre fin aux conversations inutiles en ajoutant un contexte à chaque appel. Logiciel d'appel, numéros virtuels, campagnes SMS, intégrations CRM (Customer Relationship Management) natives et bien plus encore pour seulement 25 $ par utilisateur. Plus de 100 intégrations avec des outils métiers et de CRM (Customer Relationship Management). Cliquez pour appeler à partir du CRM. Mise en ligne dans plus de 70 pays. Flux de travail et automatisation par SMS. Trois numéroteurs commerciaux au choix. Mise en file d'attente et transfert d'appels. Analytique complète. Intelligence conversationnelle et bien plus encore. Obtenez 70 % de réduction sur le premier mois.
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JustCall - Prix

JustCall n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de JustCall est disponible à partir de 30,00 $US/mois.

À partir de :
30,00 $US/mois
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

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JustCall - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,2
Fonctionnalités
4,0
Simplicité
4,2
Support client
4,2
Amadou alassane
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

4
Publié le 11/11/2022

Meilleurs

J'ai une grande et très bonne expérience avec JustCall, je fais un travail de réglementation et après chaque service on me paye.

Avantages

La distribution d'appel a le plus d'impact tout ce transmet d'une façon très rapide. C'est un logiciel facile à manipuler et l'intégration avec le métier est très bonne.

Inconvénients

Ce que j'ai moins aimé dans ce logiciel c'est la fuite des appels si celui -ci est bien enregistré le travail serait sublime. C'est un logiciel très maniable et l'intégration confortable.

Réponse de JustCall

Hi Amadou Alassane, Thank you for taking the time to leave us a review. We appreciate your feedback and are pleased to hear that you're enjoying our product.

With respect to the feedback could you kindly explain this in detail over a mail?

Please share details about the issue at [email protected] and we'll get back to you at the earliest.

Répondu le 03/01/2023
Matthew
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 26/07/2019

Fast implementation, great support team

Painless, easy onboarding. Support is easy to get hold of and they even configured a few lines and integrations that weren't part of the normal set-up. The software works great - both inbound and outbound calls, but the thing that really sets the company apart is the support. I've thrown some next level problems at them, expecting them to say "sorry, but no" - I always get "sure, no problem". Well done.

Avantages

It's so simple to set up. From purchasing the number, through to setting up complex redirects, configuring end user devices and support is outstanding.

Inconvénients

Not much, maybe they could have a few more integrations, but maybe I should also ask them if they could make them!

Hamlet
  • Secteur d'activité : Construction
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 26/10/2022

We tested 12 companies. JustCall won our business.

We tested Google Voice, DialPad, Wix Phone, Ooma, GrassHopper, FreshDesk, Nextiva, Verizon OneTalk, Zoom, RingCentral, Kixie, and JustCall. It was the most feature-rich service. JustCall won us over because of all their features. Their customer service has been fantastic. I'm very happy overall with the service.

Avantages

We LOVE the SMS after business hours auto-responder feature, the SMS scheduled send feature, and the SMS saved replies feature. This saves us so much time, you have no idea. I also like that their SMS is formatted (so it honors line breaks). Also like that you can do MMS photos and video (except in group messages). Custom music on hold is also very very cool. Their customer service is also fantastic and they actually follow up with you on bug reports, questions, suggestions, etc. They also even added a few features for us on request (i.e. sync phone contacts on the iOS app).

Inconvénients

the cost is a little more than the competitors, but the service is worth it, we felt. The group SMS lacks MMS capability. The call quality is not HD.

Alternatives envisagées 

Google Voice, Grasshopper et Freshdesk

Pourquoi passer à JustCall

All the others were lacking at least one of the main features we were looking for, namely SMS saved replies, MMS, SMS out-of-biz-hours auto-reply. JustCall having SMS schedule send was a thrilling bonus that we weren't even expecting.

Réponse de JustCall

Hi Hamlet!
It's always thrilling to get feedback from our clients, especially such amazing reviews that keep us going. We strive every day to make the lives of (sales/support teams) easier and it's encouraging to hear when we've been successful.

Thank you for taking the time to share this with us. It means a lot to our team.

You can follow our latest product updates here - https://justcall.io/updates/

Répondu le 08/11/2022
Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
1
Simplicité
2
Support client
1

2
Publié le 03/03/2023

Disapponting

Looking for another provider. I only use it because it does SMS.

Avantages

It does the basics well.Poor bulk sms opt out policies. basically don't use it.

Inconvénients

buggy, stops working. text lags. Hard to use via desktop, mobil app has limited functionality

Réponse de JustCall

Hi there, I understand how frustrating it must have been for you. This isn't the quality of service we aim to provide.

To help us fix this, I would request your email id so that I can take this up with the concerned department and get back to you at the earliest.

I can fix the issue for you, so you can able leverage JustCall's SMS feature for your business.

Note: For faster responses please reach out to the support team through live chat.

Répondu le 07/03/2023
Ty
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 11/10/2022

Game Changer

We have absolutely loved using Justcall and it has allowed us to grow our business tremendously.

Avantages

The way JustCall integrated with Zoho made it a no brainer for us. I know a few different phone systems "integrate" with Zoho but not like this.

Inconvénients

I don't love that we constantly have to pay for more texts and more minutes. I wish there was a way to just include that in the plan.

Réponse de JustCall

Hi Ty, Thank you for taking the time to leave us a review. We appreciate your feedback and are pleased to hear that you're enjoying our product.

With respect to the feedback could you kindly explain this in detail over a mail?

Thank you.

Répondu le 08/11/2022

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