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XCALLY - Prix
XCALLY n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de XCALLY est disponible à partir de 29,00 €/mois.
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XCALLY - Avis
Évaluation des fonctionnalités
Tous les avis sur XCALLY

- Secteur d'activité : Services financiers
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Suivi
Captivant
Avantages
Un outil qui permet de sauvegarder des appels d'enregistrer aussi
Inconvénients
Xcally ne donne pas la possibilité d'avoir les sauvegardes en temps voulu

- Secteur d'activité : Vente en gros
- Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Recommandé à tous ceux qui cherchent une solution efficace et abordable pour la gestion des...
Avantages
C'est simple et facile à mettre en place, C'est un logiciel ergonomique et bien structuré et de plus l'accès à la fiche client est aisé.
Inconvénients
Honnêtement , il n'y a rien que je n'ai apprécié, j'ai donc plutôt été satisfait

- Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Gestion d'appel
Avantages
Xcally est un logiciel très simple à utiliser Il est bien structuré et l'accès au fichie sont bien facile très fiable et sécurisé
Inconvénients
J'apprécie pas l'aspect de xcally c'est un peu simple a mon goût Il faut revoir tout ça
- Secteur d'activité : Télécommunications
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Facile d'utilisation et de programmation
SImplicité et rapidité d'execution. Productivité développée
Avantages
L'ergonomie, sa structure, le fait que tout soit sur une seule et meme barre de communication. L'accès facile à la fiche client. La simplicité d'utilisation.
Inconvénients
Pour le moment je n'ai rien à dire. J'attends la vidéo et l'IA.

- Secteur d'activité : Télécommunications
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Innovative & Modern AI based Omni Channels Contact Center Solution.
I am in contact center industry for 10+ years and been implementing Xcally Motion for many prestigious customers across my region. Most of my customers are satisfied with product and its amazing features and stability.
Avantages
Very easy to use and stable with great support.
Inconvénients
flexibility and great features. I like every inch of this application.
Alternatives envisagées
Avaya Cloud Office- Secteur d'activité : Télécommunications
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
great omnichannel
Avantages
Easy installation. Fast support response. Reasonable price.
Inconvénients
Upgrade may bring some additional issues.
- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
This software is always trying to update with the latest technology including AI, and robotic...
I don't have enough experiences using this software since we just use this software for propose of demo to customers.
Avantages
It would be better, if this software develop most in the automation system like chatbot, voicebot and RPA (Robotic Process Automation) since today most of companies are trying to reduce operation cost.
Inconvénients
Open channels. This feature will make this software rich in solutions
- Secteur d'activité : Télécommunications
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Excellent product for call center management
Avantages
Ease of use for administrator and agent.
Inconvénients
Reports engine lack the option to run all query types from the database
- Secteur d'activité : Télécommunications
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
My own comments
I work on implementation and customer relationship. Both of them has the same conclusion: friendly interface and easy configuration. The thing the customer can easily administrate their own telephony system is crazy for them.
Avantages
What I like most is the unification. I think every component of the software is clear and has it's function well defined. Optimization I think is the word.
Inconvénients
What I like least is sometimes I think it's a little limited by the admin portal. I'm used to work with pure asterisk configuration and everything written on asterisk dialplan.
- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Easy to use - contact center manager
Usually, moving to any VoIP product will reduce the cost of your current invoice related to phone/voice system.In our case, as we are an IT company, we easily installed xcally software in our own servers and when we needed support, they assisted us in all the matters.The UX is friendly, the end-users are able to use it quickly. Xcally offers different possibilites to use the system; from Phonebar (windows client) to WebRTC (where you can use your browser to do and receive calls).
Avantages
It's very customizable as it's based on Asterisk . If you invest a little bit of time on this application, you certainly can achieve all the demands of your company thanks to the flexibility it brings.They have an extensive knowledge based (wiki) where you can find a lot of documentation and examples, really useful when you start with the configuration.Sales team demonstrated to be very flexible and always adapted to our demands, something that we really appreciate a lot.
Inconvénients
I would say that if you don't have purchased a "priority support", sometimes it could take some time to get an answer of a ticket raised to the support team.
- Secteur d'activité : Services financiers
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
We rely on XCALLY and it meets the challenge daily
We rely on XCALLY in a fundamental way to enable our customer support team to take and make support calls and follow up on support tickets in Zendesk (created via the XCALLY integration). Everything just works!
Avantages
I am the administrator, and I've found that it's easy to configure the IVR, the agents' parameters, generate queries and reports, find historical calls, manage integrations with CRMs and VOIP services, keep the system up-to-date, work with the XCALLY phone bar, and more.
Inconvénients
There really (but really) aren't any aspects of XCALLY which I like least. I suppose this sounds suspect, but it's true - I'm the proverbial satisfied customer!
- Secteur d'activité : Télécommunications
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Xcally the best CC software ever.
Avantages
Easy to install and maintain. Great support.
Inconvénients
Fast evolution process can make some issues.
- Secteur d'activité : Télécommunications
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Easy and fast to deploy
It’s been so easy to learn how to install and manage. It’s have many advantages and features over the competitors
Avantages
The user interfaces is the easiest think
Inconvénients
Nothing particularly, the platform is very useful and friendly
- Secteur d'activité : Télécommunications
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
my review.
Avantages
easy install, setup, management. friendly UI.
Inconvénients
problem with performance for old install.
- Secteur d'activité : Télécommunications
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Best ever system
I have to say that nothing is better
Avantages
I like its IVR and JSCRIPTY a lot especially with its drag and drop features which make it very easy to set up and use.
Inconvénients
It would be great if it has a built in CRM.
- Secteur d'activité : Télécommunications
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Xcally experience
Avantages
integration possibilities, easy to integrate (API)
Inconvénients
I can not tell there are any such things
- Secteur d'activité : Immobilier commercial
- Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Good software easy to use
Avantages
Fast support, fast to use, not expensive software
Inconvénients
I tried to integrate e-mail but it was not a success. I use it only for the phone
- Secteur d'activité : Logiciels
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Xcally easy to use and reliable
Avantages
Xcally easy to use and reliable. Scalability is what brings it really to the market. Modular is the key word when it cones to arch
Inconvénients
Missing a multi tenant feature, that is the only thing other than that everything is great
- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Our trip with xCAlly
Avantages
XCALLy is an easy to setup and manage platform. It offers us the ability to automate many of the call center needs and filla gap in the market.
Inconvénients
Will love to see an integration of call controll int he scripting page.
- Secteur d'activité : Télécommunications
- Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
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Provenance de l'avis
xCally Shuttle - Fast, light weight and easy to use!
We run over 20 call centers utilizing multiple legacy, proprietary telephone switches. By switching to xCally, we have been able to shut down these switches, convert all of our PRI's to SIP circuits and improve our DR substantially!
Shuttle has a fantastic GUI, programming in the visual IVR (cally square) is easy and allows you to build complex call routing rules quickly.
xCally has been a great and has always provided us with outstanding support and they are quick to add features (unique to the Telephone Answering Service industry). Having come from the Avaya world, I have found it much easier to deploy xCally as it takes less than a day to setup and have fully operational (taking calls) whereas in the Avaya world, it takes weeks if not months to get their switch fully built, programmed and functional.
xCally is consistently updating their product and they are quick to implement new features and fixes.
I look forward to working with their new multi-channel version (xCally Motion) as it utilizes asterisk 13 and now gives the ability to manage voice, email, SMS, web chat and faxing, all from one unified environment!
Avantages
Fast, light weight GUI, easy to install and maintain. Excellent visual IVR designer.
Inconvénients
Some features like agent to agent recording not available.
- Secteur d'activité : Télécommunications
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Xcally Omnichannel Contact Center
More sell for my Contact Center customers, more greater attention span, omnichannel attention
Avantages
Omnichannel, easy to use, easy to learn the use, can be customized with any application or CRM, very flexible and stable, is a rock solid solution and easy implementation
Inconvénients
nothing everything is very useful for Contact Center customers
Alternatives envisagées
3CXPourquoi choisir XCALLY
Because the other products no have onmi channel and have hard work for implementation and stabilityPourquoi passer à XCALLY
Because Xcally have Powerfull features- Secteur d'activité : Télécommunications
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
A easy and innovative call center software.
We use the Xcally software inside and provide to our customers a cloud solution for their call centers, and by the momment all are very happy.
We didn't fopund any important issue, and the Tech support is very professional.
Avantages
Easy to use, a lot of standard functionalities and optional one with programming , You can integrate it with a lot of CRM's and apps.
Inconvénients
I don't find any important aspect of the software that i don't like

- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
best for call center
Avantages
that you can create you own channels in all of your social networks.
Inconvénients
tech support is not the fastest tech support in this industry. Can improve please!!!
- Secteur d'activité : Télécommunications
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
xCally from an Integrators perspective
Meets all Contact Centre requirements irrespective of industry.
Avantages
Simple licensing model
Ease of integration
Tracking of the complete customer journey across all channels
Phonebar
Inconvénients
Need database administrator to write custom reports
- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
XCALLY = very high quality partner
We are XCALLY´s partner for the Czech republic. In every case we have launched XCALLY system at our clients, XCALLY is answering very quick. Its answer is helpful and operational. They are always prepared help us with launching system at our clients.
Avantages
Multichannel solutions´s connecting social media, incomming calls, sms, e-mails.
Inconvénients
We love the software generally. This is exactly solution which we have been founding for long time.
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