En savoir plus sur SAP Customer Experience

SAP - CRM est une solution cloud de gestion de la relation client qui aide les petites et moyennes entreprises à gérer leurs communications et leurs interactions avec les clients existants et potentiels. Elle aide les entreprises à gérer leur pipeline de ventes, leurs clients et leurs opérations marketing. SAP - CRM comprend des fonctionnalités intégrées d'automatisation des ventes, de marketing automation, de support client, de centre d'assistance et de gestion des canaux. Le logiciel peut être déployé localement ou dans le cloud. Le module de vente aide les organisations à acquérir et à conserver de nouveaux clients en gérant efficacement le pipeline de ventes. Le module marketing est conçu pour développer, exécuter et gérer des campagnes marketing efficaces, ainsi que pour évaluer et entretenir les leads. Le module de service aide les organisations à améliorer la satisfaction des clients et le taux de rétention en fournissant un support client supérieur. Les autres modules comprennent la gestion des canaux, le centre d'interaction, le canal web et la gestion des communications commerciales. SAP - CRM offre une assistance via une base de connaissances en ligne, un portail d'assistance et par téléphone.
SAP Customer Experience Logiciel - 1
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SAP Customer Experience - Prix

SAP Customer Experience n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de SAP Customer Experience est disponible à partir de 58,00 $US/mois.

À partir de :
58,00 $US/mois
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

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SAP Customer Experience - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
3,9
Fonctionnalités
4,2
Simplicité
3,8
Support client
4,1
Arvind Kumar
  • Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 17/12/2019

Easy to learn and work with, yet most powerful Java based eCommerce platform

Avantages

1. SAP Hybris is based on Spring framework. Because Spring is the most widely used framework in Java fraternity, finding developers and architects who can be quickly made productive on the Hybris platform is much easier as compared to that on other platforms. Moreover, there are strong SAP Hybris communities at answers.sap.com and stackoverflow.com.

2. SAP Hybris has been consistently at the top position as rated by Gartner and ForresterWave. The selection criteria for these two agencies have been most respected for many years.

3. The business tooling is very extensive and business users find the merchandising tools quite intuitive. Hybris SmartEdit (which is a tool enabling the business users to make changes to the website content as intuitive as editing a live site and previewing it on multiple devices before publishing the changes to the live site) is the only tool of its kind provided by any Java-based eCommerce platforms.

4. SAP Hybris sticks to releases as per the roadmap published well in advance. At the same time, SAP Hybris comes up with the required patches (e.g. security patches) immediately when they are deemed critical for businesses.

5. The documentation is quite rich and there are more than one sites (e.g. help.hybris.com, wiki.hybris.com, www.sap.com/cxworks etc.) where relevant help is available.

6. The licensing is very flexible.

7. There are many deployment options e.g. on-premise, on SAP cloud infrastructure, on a public cloud infrastructure.

Inconvénients

1. The CMS and personalization still have some room for improvement.

2. SAP needs to campaign for SAP Hybris as AWS does for its cloud. After having worked with many different eCommerce platforms (including the top three), I can say that it is the best platform. Yet, because of the lack of proper campaign many customers, are not aware of its strengths and the array of features.

Logan
  • Secteur d'activité : Construction
  • Taille de l'entreprise : 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
3

4
Publié le 15/04/2019

A hearty program to organize details

Helpful but exhaustive.

Avantages

SAP gives the user the ability to organize multiple operations and is transparently available to anyone in the company to view and edit if need be. Helpful for large companies to create and organize portfolios for individual transactions.

Inconvénients

I found SAP to be a steep learning curve as there are many steps to do just one thing. It is not very creative and can be more of an exhaustive step in the job process than a streamlined step. It communicates with multiple internal parts so one change in one part may affect another so being highly detail oriented is recommended for this program.

Neydis
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 31/10/2022

Es una herramienta increíble para conocer el estatus de como esta la empresa.

Avantages

Que está formado por módulos para poder administrar mejor el orden de una empresa.

Inconvénients

Los reportes. Que se deben implementar Z

Matjaz
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 201-500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
2
Simplicité
1
Support client
1

3
Publié le 15/11/2022

Sap Customer Experience

Not so satisfied, but the product (products in a package) are getting better with years,

Avantages

Support ticketing option is a nice feature. Works great in a bigger companies. The response of a support engineer is another topic.

Inconvénients

Very slow software. Often crashes under heavy usage on the same page. Mobile support not done properly.

Ritam
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
4

5
Publié le 22/09/2022

SAP Experience in Enterprise Asset Management

Avantages

Can be customized according to user requirement with the help of Enhancemnets and ZTables.

Inconvénients

Standard table entries cannot be rectified directly and correction programs need to be build.

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