En savoir plus sur Yonyx

Yonyx est une solution cloud conçue pour aider les call centers et les entreprises de service client à créer et gérer des guides interactifs pour le support technique, le télémarketing, la qualification des leads, la conformité et d'autres processus. La plateforme comprend des arbres de décision qui permettent aux entreprises de concevoir et de visualiser les interactions client à l'aide d'organigrammes multimédias. Yonyx permet aux auteurs de concevoir des guides personnalisés pour les agents à l'aide d'images, de liens hypertextes, de vidéos, de tris de données et d'autres attributs pour rationaliser les opérations du service client. Elle propose diverses fonctionnalités telles que la création automatisée de guides, des commandes définies par l'utilisateur intégrées dans les étapes du guide, des analyses, l'intégration avec des systèmes de CRM (Customer Relationship Management), etc. En outre, les administrateurs peuvent inviter des utilisateurs, fournir des autorisations basées sur les rôles et mettre à jour les étiquettes pour faciliter la fonctionnalité de recherche. Yonyx permet aux gestionnaires d'obtenir des informations sur l'utilisation des comptes, les incidents, les activités des auteurs/utilisateurs, la conformité et d'autres mesures par le biais de rapports et d'analyses. Yonyx prend en charge l'intégration avec diverses applications tierces à l'aide d'API REST et JavaScript. La solution est disponible sous forme d'abonnements mensuels et l'assistance est assurée par téléphone, e-mail et d'autres services en ligne.
Yonyx Logiciel - 1
Yonyx Logiciel - 2
Yonyx Logiciel - 3
Yonyx Logiciel - 1 - aperçu
Yonyx Logiciel - 2 - aperçu
Yonyx Logiciel - 3 - aperçu

Yonyx - Prix

Yonyx est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit.

À partir de :
Non fourni par l'éditeur
Version gratuite :
Oui
Version d'essai gratuite :
Oui

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Yonyx - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,7
Fonctionnalités
4,7
Simplicité
4,7
Support client
4,8
Wes
  • Secteur d'activité : Machines
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 13/09/2016

Providing Self-Service to our Dealer Network

We use Yonyx to provide troubleshooting and start-up assistance of our products to our dealers. While we have manuals, documentation, procedures, etc, it works so well to let our people "choose" what they need help with. And without needing to flip pages back and forth in a manual as they progress (we all know how that is "go to page 9, and it says go to page 112, which may take you to another page, okay now where was I?", instead "BOOM" we take them directly to answers they want and quick back click, they continue onward.

Yonyx has been more than just an external guide for my company, it is a training tool. Instead of doing lecture and powerpoints, I open up our Yonyx guides and use them as well, as they have more incorporated photos than my manuals do. And again, why flip back and forth through a technical manual, when a Yonyx page can provide "choices" for answers, and in one click, take you to it.

When I first looked around for some type of Online Flowcharting, I was surprised at all the flowchart software, but so limited on something that I could use for our network to provide an easy interactive decision flowchart tool to create easy and quick hyperlink web pages.

Yonyx is a great tool for providing easy Interactive Flow Charting. They have the best auto expanding decision map view that I have seen. No, trying to create a flow map on your own. Add more decisions, statements, and Yonyx adjusts the map for you. No clutter.

Overall, I have been very happy with the ease of creating some lengthy guides.

Avantages

While many of my dealers would like an "App", for offline usage, they forget all the data involved which could make for a big download. Being "cloud" based, it is easy for me to change information and the next time they use the guide, it is "up to date" and not using old information by accident.

Inconvénients

Would be nice to add "scoring" as I have seen, for feedback or using to provide an answer for a tally. I could use this for a teaching or quiz versus paper copies or using something like surveymonkey.

Shubhashish
  • Secteur d'activité : Services d'information
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 14/03/2022

Must have side-arm to reduce variation across thousands of decisions

The team is supportive and knowledgeable, they have always helped in times of need.

Avantages

- Easy to setup and customize
- User friendly authoring and change options
- Standard reports are quickly available

Inconvénients

- Advanced reporting needed some customization work

Harshad Vijay
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

4
Publié le 18/10/2023

Leading cloud based platform for customer interaction graphs

Perfect for internal use , technical support, call scripts, analytics and Yonyx Data Connector

Avantages

Technical support, Customer service and IT helpdesks

Inconvénients

Customer experience sometime slows down due to downtime and unable to operate

Victoria
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
3
Simplicité
5
Support client
4

3
Publié le 14/09/2022

review

Avantages

That it works most of the time on a daily basis

Inconvénients

That it isn't consistently working well.

Réponse de Yonyx

Dear Victoria

We appreciate your feedback and would like to understand your concerns. I'd appreciate if you could reach out to me at my email - so that we can setup a zoom meeting.

Répondu le 19/09/2022
Ronald
  • Secteur d'activité : Automobile
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

4
Publié le 18/10/2023

Yonyx Easy life

Very nice experience so far and very exited about coming update

Avantages

Its very easy to use and learn more about your company and product

Inconvénients

east to use , very accessible, reliable, Critical

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