En savoir plus sur AVOXI

AVOXI Genius est une solution de centre d'appels basée sur le cloud qui aide les petites et grandes entreprises à rationaliser les opérations de service client et à gérer les communications professionnelles. Il est livré avec un tableau de bord centralisé, qui permet aux utilisateurs de suivre les appels entrants et de surveiller les activités de vente à l'aide d'indicateurs de performance clés (KPI). Les principales fonctionnalités d'AVOXI Genius incluent l'accès basé sur les rôles, la transcription de la messagerie vocale, l'enregistrement des appels, les alertes/notifications et la gestion des membres. Il permet aux entreprises d'utiliser le module de standard automatique pour transférer les appels vers d'autres extensions sans avoir besoin d'un opérateur intermédiaire. De plus, les administrateurs peuvent configurer les paramètres du système pour gérer les menus de réponse vocale interactive (IVR) et les options de routage. AVOXI Genius permet aux entreprises de suivre les dispositions des appels et de conserver les informations sur les clients à l'aide de notes récapitulatives. Les prix sont disponibles sur les abonnements mensuels et le support est étendu via le chat en direct, le téléphone, le courrier électronique et d'autres mesures en ligne.
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Vidéo de AVOXI
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AVOXI Logiciel - 2 - aperçu
AVOXI Logiciel - 3 - aperçu
AVOXI Logiciel - 4 - aperçu
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AVOXI - Prix

AVOXI n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de AVOXI est disponible à partir de 19,99 $US.

À partir de :
19,99 $US
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

Produits similaires à AVOXI

AVOXI - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,6
Fonctionnalités
4,7
Simplicité
4,7
Support client
4,8
Robert
Robert
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 21/09/2020

AVOXI Genius is the best option for your IPBX and DID needs

Avoxi Genius is definetely the best software for Voice over IP. You can manage everything you need to get your IPBX and your DID numbers work!

Avantages

The software has great features that help you manage all your DID needs. You can add new DID´s, get special offers, get analytics and all the information you need to get the most of your IPBX

Inconvénients

Everything is great. I will maybe improve the customer support a little bit

Réponse de AVOXI

We love to hear you've had such a great experience with AVOXI! Thank you for the feedback!

Répondu le 28/09/2020
Capucine
  • Secteur d'activité : Banque
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 29/09/2020

Avoxi is the best for this service on the market

Avoxi is making possible real time communication cross countries, with a specifically good quality of calls and very low costs. Especially over this covid crisis when travelling has become impossible, Avoxi is litterally saving our business projects.

Avantages

In comparison to other similar services existing on the market Avoxi defintely makes a difference on every level. The price and quality of communication are the real plus. The options management is also very easy and a special mention for the GREAT customer service, which is rare enough nowadays and should be congratulated when good.

Inconvénients

For the use of our project this service is perfect, nothing seems negative about AVOXI to us

Alternatives envisagées 

Vonage Business Communications

Pourquoi passer à AVOXI

Vonage was a disappointment in terms of quality of service, prices and very bad customer service. Avoxi made a difference in terms of costs and as soon as I talked to Avoxi's customer service I felt respected as a client so that what made me sign up. Now after almost a year with Avoxi I am even more satisfied as the service is great.

Réponse de AVOXI

Capucine - Thanks so much for the fantastic review. We really appreciate your feedback.

Répondu le 14/10/2020
Utku
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
2
Simplicité
2
Support client
1

1
Publié le 16/05/2020

Fraudulent charging

We paid for 4 months but could not event use the system successfully for one full day. When we asked for refund, they never replied and continued charging. We deleted our account and deleted our credit card details, they continued to charge by using cc records! We had to cancel the cc in order to escape from this trap. We keep all these emails and records just in case anyone object to these comments.

Avantages

It seemed cheap at first. After months we see that this is the trap.

Inconvénients

Very low voice quality. Not stable operation (None of the calls were received for few days). Almost no support. (If you reach them from Linkedin, you may luckily receive some irritating replies)

Dhanalakshmi
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 08/04/2022

One stand solution for Call centres

Overall experience is WOW & excellent. It has helped meeting our requirement to make calls to other countries residing in India. We assumed we may face network issues & call quality issues in beginning but AVOXI proved it wrong.

Avantages

AVOXI is a very simple platform which is very easy to understand, configure settings and use it. The platform enables self-reliance and very less dependency on support team would require for configurations. Agent platform is also very simple to use. There are integrations available like Teams, CRMs etc. which makes the life simpler. Overall, its a WOW experience with AVOXI :)

Inconvénients

There are no such features which I liked least about this software.

Tracy
  • Secteur d'activité : Édition
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 15/12/2022

Great product!

Great!!!

Avantages

It was a perfect fit when we moved from our corporate office land lines to remote during the pandemic.

Inconvénients

I don’t have any issues so far. I like it better than my old phone service.

Réponse de AVOXI

Thank you for your feedback Tracy!

We are so happy that we could help make your move to the cloud a seamless experience.

Please don't hesitate to reach out to our support team if you do have any questions or issues we can help with!

Répondu le 22/12/2022

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