Salesforce Marketing Cloud Account Engagement
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Salesforce Marketing Cloud Account Engagement - Prix
Salesforce Marketing Cloud Account Engagement n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Salesforce Marketing Cloud Account Engagement est disponible à partir de 1 250,00 $US/mois.
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Salesforce Marketing Cloud Account Engagement - Avis
Évaluation des fonctionnalités
- Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Grande plateforme de marketing
Avantages
C’est une plateforme basée sur le CRM et qui permet aux équipes de vente et de marketing de travailler ensemble.
Inconvénients
Cette plateforme est très simple et facile à utiliser mais je trouve que son coût est un peu trop élevé
- Secteur d'activité : Immobilier commercial
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
-
Provenance de l'avis
Produit de marketing
Avantages
Simple et facilite la gestion des mails et très pratique pour le markéting digital. Je le recommande
Inconvénients
Super et sympa. J’aime ce qu’il propose.
- Secteur d'activité : Import/Export
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les mois pendant Essai gratuit
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Provenance de l'avis
Commercialisation
Salesforce Marketing cloud est très important pour la commercialisation
Avantages
Salesforce Marketing cloud est un logiciel très efficace pour la vente
Inconvénients
Salesforce Marketing cloud est un logiciel incontournable du sein de mon entreprise
- Secteur d'activité : Services financiers
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Pardot delivers on promises
Pardot has made it easy to understand how our marketing is working, know who is a hot lead versus a disengaged one, and to create content that is easy to share and delivers good ROI. It’s built in many safeguards to keep you from getting in trouble with spam rules and avoid sending emails multiple times.
Avantages
The software is great for staying in touch with prospects and clients. It makes it easy to set up emails, create content, measure and report on results, and build stronger relationships. It’s fun to use, once you understand how it works.
Inconvénients
There’s a long learning curve for adopting Pardot, and if I hadn’t had a consultant to hold my hand through the integration and kick off, I’d be struggling. I find Pardot and Salesforce training to be overly confusing and it’s really hard to find what you’re looking for. It’s a knowledge based system and continually adds more and more information, and it’s not always clear if the instructions apply to you or apply to a different level of service. Other than that I highly recommend it because of all the functionality and way it can dramatically improve your digital marketing.
Pourquoi choisir Salesforce Marketing Cloud Account Engagement
Greater functionality and alignment with SalesforceLogiciel antérieur
ActiveCampaignPourquoi passer à Salesforce Marketing Cloud Account Engagement
Alignment with Salesforce- Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Pardot Helps us Treat Each Donor as an Individual
Before, we were treating email like it was direct mail. Just send out a high enough quantity and you’ll get enough donations. However, this was treating our donors as pocketbooks and not individuals with unique interests and hearts. Using Pardot means we can tailor what we share to each individual and tell a story they can relate to. Transformational rather than transactional. Donations have increased but that’s a byproduct of involving unique people in the story of our organization. Once you learn the UI, it’s very simple to use as long as you have even a bit of html and css experience or if someone on your team has made some great templates. We love the reporting on the individual level and the integration with Salesforce.
Avantages
We love engagement studio and how easy it is to build out automated campaigns and dynamic lists. The ease of automation has meant less time spent uploading csv’s and more time developing great content.
Inconvénients
We wish it had a drag and drop editor. Not everyone on our team can code and it makes it difficult when we have a heavy season for deploys. The good news is, they’ve announced a beautiful drag and drop editor for the 20 winter release.
Pourquoi choisir Salesforce Marketing Cloud Account Engagement
The direct integration with Salesforce and wanting more ability with automation responding to individuals engagement with us online.Logiciel antérieur
Campaign Monitor by MarigoldPourquoi passer à Salesforce Marketing Cloud Account Engagement
The direct integration with Salesforce and the sheer quantity of things that Pardot can do in making a unique experience for each of our donors.Catégories connexes
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