En savoir plus sur Marketman

MarketMan Restaurant Management est une plateforme cloud qui aide les restaurants de petite à grande taille à gérer les achats, le suivi des livraisons de produits alimentaires et la comptabilité. Ses principales fonctionnalités sont la planification des menus, la budgétisation, la gestion des fournisseurs et les commandes suggérées par système. L'application aide les hôteliers à gérer les stocks, surveiller le gaspillage et optimiser les niveaux de stock. Les responsables peuvent utiliser la solution pour configurer les profils des fournisseurs, créer des catalogues d'articles et consolider les bons de commande. Le système permet aux superviseurs d'attribuer un accès basé en fonction de leurs rôles aux membres de l'équipe, de passer des commandes de réapprovisionnement du stock et de suivre les fraudes. La solution de gestion de restaurants MarketMan s'intègre à des plateformes tierces telles que Toast, Aloha, SAP, Square, Lightspeed, QuickBooks, Clover, Xero, Tray, Upserve, Micros, POSitouch et iKentoo. La solution est fournie avec une application mobile pour appareils Android et iOS et est disponible sous forme d'un abonnement mensuel. Une assistance est assurée par téléphone et par e-mail.
Marketman Logiciel - 1
Marketman Logiciel - 2
Marketman Logiciel - 3
Marketman Logiciel - 4
Marketman Logiciel - 1 - aperçu
Marketman Logiciel - 2 - aperçu
Marketman Logiciel - 3 - aperçu
Marketman Logiciel - 4 - aperçu

Marketman - Prix

Marketman n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Marketman est disponible à partir de 239,00 $US/mois.

À partir de :
239,00 $US/mois
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

Produits similaires à Marketman

MarketDirect StoreFront

4,1 (109 avis)
EFI MarketDirect StoreFront est une solution d'impression en ligne et de traitement des commandes conçue pour les...

Sage Accounting

4,2 (388 avis)
Sage One est une solution cloud de comptabilité et de gestion des factures destinée aux petites entreprises. Elle offre...

Fishbowl

4,2 (985 avis)
Fishbowl est une solution hybride de gestion de la fabrication et des entrepôts conçue pour les petites et moyennes...

TeamViewer Remote

4,6 (11497 avis)
TeamViewer est une solution de réunion et de visioconférence en ligne qui connecte n'importe quel PC, mobile et serveur...

Salesforce Sales Cloud

4,4 (18749 avis)
Salesforce Sales Cloud est une plateforme CRM (Customer Relationship Management) à la demande qui offre des applications...

Xero

4,4 (3103 avis)
Fondé en 2006, Xero est un système de comptabilité web conçu pour les petites entreprises et celles qui sont en phase...

Event Booking Engines

4,8 (16 avis)
Event Booking Engines est une solution sur cloud conçue pour aider les groupes hôteliers et les restaurants à gérer les...

UBILIZ

4,8 (18 avis)
UBILIZ est une plateforme de gestion de chèques-cadeaux en ligne conçue pour les secteurs de la restauration, de...

Marketman - Avis

Note globale

4,7
Donnez votre avis !

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,7
Fonctionnalités
4,6
Simplicité
4,6
Support client
4,8
Loading...

Tous les avis sur Marketman

Filtrer par :
Classer par :
109 avis
Felix
  • Secteur d'activité : Production alimentaire
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 22/11/2023

Logiciel de services alimentaires

Avantages

Un logiciel bien conçu pour la gestion alimentaire, il permet aux petites et moyennes entreprises d'assurer la distribution alimentaire, la vente en ligne et un stock alimentaire bien sécurisé. il gère le coût des aliments dans les restaurants afin de mettre la clientèle en confiance pour les commandes en ligne.

Inconvénients

Aucun inconvénient n'est identifié sur ce logiciel.

Henry
Henry
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5,0
Publié le 12/04/2023

Works Exactly As Advertised + Plus Excellent Support

Avantages

MarketMan can seem complex to begin with, but after a well organised and extensive onboarding process with Asaf and others we quickly found ourselves being able to utilise the system effectively and started making real world business decisions

Inconvénients

A fairly steep learning curve to begin with

Joseph
  • Secteur d'activité : Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
3
Support client
4

4,0
Publié le 27/04/2024

Marketman for Pizza Restaurant

It’s been a ride. Once I get it fully setup it will be awesome! However the setup has been a process

Avantages

I like most is marketmans capabilities. It is very detailed. My major vendors invoices can be sent straight to the software without lifting a finger. Orders have capabilities to be directly automated and sent into our vendors online ordering platform. Constantly tracks inventory

Inconvénients

The setup is very tedious and takes a LOT of work. They help you through the startup and provide with training videos but it would’ve been nicer if they would have worked hand and hand until setup (a lot to ask for I realize and they do offer recipe building at a cost). In a user friendly scale 1-5 I give it a 3

Erik
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
2
Simplicité
3
Support client
3

3,0
Publié le 17/04/2018

Attentive but flawed technology

Avantages

Accurate food costs. Ability to reconcile invoices. Ability to order through the software. Works throughout my company.

Inconvénients

Software doesnt always import to quickbooks. It took forever to get our Sysco account to work properly. COGS report should have snapshot view.

Fernando
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 26/02/2024

Exceptional customer service

Excellent, we already add 2 more locations.
Great support from customer service.

Avantages

Functionality , and customer service.
Alec Grove has been an star since the beginning.

Inconvénients

Updates on the system, and adding new functionalities.

Alternatives envisagées 

TeamViewer Remote, Salesforce Sales Cloud et Xero

Pourquoi passer à Marketman

Better integration with Square , and reviews. Better price and easy to deploy.
Nicola
  • Secteur d'activité : Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 13/02/2022

Top of the line, Restaurant Management Software.

I have begun using MM, in 2017, at its earliest days. It has paid for itself, in every single project I have applied MM to. From Costing Analysis, Stock Tracking, Online Ordering, and Price Checks, I was able to reduce overall COGS by 8-12%, and in one particular case, almost 15%! Using MarketMana at its fullest has helped me achieve COGS targets, minimize pilferage, negotiate better pricing with suppliers, and through their numerous and highly customizable reports, I was able to tackle all problems at a granular level! It's your best tool in the box!

Avantages

What I do love most about MM, is the fact that it keeps improving itself year by year. The guys at MM, have one mission alone, and that is to become the leaders in Restaurant Management software. I must add that I have implemented MarketMan, not only in Restaurants but also in Manufacturing kitchens, Distribution Centers, Multi-outlet Fast Casuals, and Concession Restaurants. Not one has regretted investing in MarketMan. It does what it says on the box!

Inconvénients

1) Missing Nutritional Facts for menu items - very important!

Alternatives envisagées 

Fishbowl

Pourquoi passer à Marketman

Ease of use Granular Reporting Quick On-boarding Amazing customer service Speed of Response Value for Money
Rocco
  • Secteur d'activité : Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
2
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
5

4,0
Publié le 24/11/2020

Marketman Review

great [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] was wonderful, and [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is great also

Avantages

set up was easy, the support was good and great follow thru

Inconvénients

when you first set up. you should have more dialog with the company on how they would like to see items listed. i had a lot double redoing the original set up very time consuming .

i like the credit function but i don't understand why if the price drops it shows as a credit

Maxwell
  • Secteur d'activité : Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 19/11/2020

Food Costing & Analysis

We have been very pleased with MarketMan since the beginning. And even though this has been a really strange year, we have worked to implement the software at a location while trying to navigate the "new normal" with COVID, but we have been very well supported by MarketMan during this time.

Avantages

This product is instrumental in ensuring your food costs are on a budget. I have used several Food Costing software packages, and MarketMan is really great at getting those costs under control and monitoring changes.

Inconvénients

The only thing that I would really like to have added would be a push into Square from Marketman. Such as price and inventory changes could be set in MarketMan, and they would push into Square, but this is really a minor want.

Nickis
  • Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 30/04/2024

Efficient Payment Option for Online Business

Avantages

Marketman makes payment processing swift and easy, and there are credible security affirmation from the tool.

Inconvénients

Marketman creates a suitable payment option, and there are no challenges.

Fatture
  • Secteur d'activité : Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 17/04/2024

Useful Approach for Marketing

Avantages

Marketman is aggressive and controlled in making the right marketing measures.

Inconvénients

Marketman is authentic in making strategic marketing measures.

Michael
  • Secteur d'activité : Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 27/10/2023

Marketman

Avantages

I like all the ways you can look at your inventory.

Inconvénients

It takes some time to get used to how some parts work.

Frank
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

4,0
Publié le 09/04/2023

Quality product, definitely worth considering

Very good, we've been with them over a year now and we're not looking elsewhere.

Avantages

Clear cost of good analysis, from overall basket to individual items. Excellent customer service - one of the best of any SaaS products we use.

Inconvénients

There are some clunky aspects to MM. For multi-site users, switching between sites, reloading and navigating can take a bit of getting used to.

Brian
  • Secteur d'activité : Restaurants
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

5,0
Publié le 12/02/2023

Great Inventory and Food Cost Management System

It took a long time to implement all our recipes and make sure we were getting the correct data. You must put in a lot of work to get results but once you do it is amazing.

Avantages

The most important problem Marketman solved for Los Tacos was it gave us the information to allow us to help our managers do their job better. Instead of simply telling them their food cost is high, we area able to tell them exactly what products are the issue. This allows us to pinpoint the problem and make sure we are as profitable as we can be.

Inconvénients

Online ordering is not integrated with webshops, but we did not expect that to be an option when choosing this sytem.

Peter
  • Secteur d'activité : Restaurants
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5,0
Publié le 11/10/2022

Good hands on system with lots of analytics

Of particular importance is recipe costing and adjusting to every increasing prices of products. I find this program to be very efficient and effective.

Avantages

This product handles ordering/inventory/costing very well. It takes input data and flows it through receiving, recipe production and cost well and efficiently.

Inconvénients

Initial set up/reset up is time consuming and it is hard to mothball/delete items due to its history tracking functions. But overall a very good product

Tammy
  • Secteur d'activité : Restaurants
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 23/11/2022

Such an amazing Software

My experience so far has been great. They set it up for you and walk you through it all. It isn't overselling.

Avantages

I love everything about the software. If you are thinking about buying this software, I HIGHLY recommend it. For any new restaurant business owner I urge you to get this software, and save yourself so much time on inventory, relying on your staff to do their job they get paid to do. This will save you so much time and you won't get the headache on relying on your staff to do it.

Inconvénients

Nothing. As I said before, This software will save you....

Paolo
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 07/07/2021

Very Helpful software for Hospitality

Pretty good, it provides the functionality of expensive software for a fraction of the price

Avantages

Ease of use, value for money. Marketman is a very good software that does substantially help your business with stock management, orders and more.

Inconvénients

Initially the reporting or lack of a clear actual vs theoretical, but this has been fixed now. The next issue to tackle is the Database and how it gets filtered in some specific instances. No major issues to complain about though

Josphat
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

4,0
Publié le 02/02/2022

Value for money

We have problems when stock or sales do not sync properly or on time

Avantages

This software is fast and easy to use and not heavy on any PC or any

Inconvénients

The merging of sales and stock with light speed is not always accurate, maybe its programming from our side

Rabih
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5,0
Publié le 04/02/2022

Great Software, great support

MM is helping us solving our purchasing process by streamlining the procedures and bringing much more transparency and cost control.

Avantages

The software is quite complete although there rooms for improvement, specially on the purchasing side.
The support & training team is absolutely fantastic in terms of accessibility, knowledge and helpfulness.

Inconvénients

Some features are a bit complicated to use specially if the users are not very tech savvy.

Matthew
  • Secteur d'activité : Restaurants
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

4,0
Publié le 23/11/2020

User of Marketman

Good experience!

Avantages

As administrator is was an easy and intuitive to set up for a multi-unit chain.
Being able to obtaining accurate actual to theoretical costs by building out our menu recipes was not very difficult.
Really like the invoicing scanning feature and having the ability to have images of the invoices stores with the reconciled invoices.
The systems mobile application is easy to use and convenient for the operators.

Inconvénients

As we are a chain enterprise we use a multi-warehouse system with our main Distributor, US Foods. Setting up multi-distribution points with in the system took some additional time and effort.

Tracy
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5,0
Publié le 06/02/2022

Great software program

Avantages

How inventory can be setup. Storage areas help a lot in case i have to stop and come back to finish it later. It seems to be well thought out

Inconvénients

not sure. at first it took some getting used to but before long i got the hang of it, sometimes with the help of support, who were always very helpful and accomodating

Ray
  • Secteur d'activité : Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 18/04/2018

The new scanning inventory system is amazing. Saves hours of time

Inventory control and menu management is key to our business and this software has created a key asset to our company

Avantages

Inventory , based on orders make it easy to find issues with personnel stealing product. By having a system to scan invoices makes it much easier to keep inventory control

Inconvénients

I can't find an issue with the system currently . that is because when I have a request it is usually filled

Rodney
  • Secteur d'activité : Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 04/10/2019

Great product

Avantages

Easy to organize daily operation, all orders are sent through Marketman. Easy to upload invoices. Cost food out as well able to keep up with price increase

Inconvénients

Sometimes it freezes but had to do with our location

Steph
  • Secteur d'activité : Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
3
Simplicité
5
Support client
5

4,0
Publié le 30/11/2020

Great value for money

do far so good. would be better with easier reporting functions

Avantages

value for money, ease of use. Good customer support flexible

Inconvénients

reporting functions need improvement....

Maria
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 18/04/2018

Solved my Inventory Issues and easy to use

Avantages

It's saving me a lot of time and I don't have to use the excel sheet in order to make the Inventory, user friendly and no cost for extra users, I can place the orders form the system and that's saving me time when I actually have to insert the Invoices in the system, price change notification and credit notification.

Inconvénients

I don 't like the fact that when I change something in my POS system, for example if I modify only the name of an item in Revel, MarketMan is creating me a new Item.

Rocco
  • Secteur d'activité : Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
4

5,0
Publié le 04/01/2023

Good System

Avantages

Ordering system . Very user friendly when user can use it

Inconvénients

The fact that I can't add suppliers. Frustrating

Catégories connexes