En savoir plus sur Deputy

Deputy est une solution de GRH (gestion des ressources humaines) basée sur le cloud qui s'adresse aux entreprises de toutes tailles dans divers marchés verticaux et leur fournit des fonctionnalités de gestion des employés et de planification. Le système d'établissement de liste de Deputy aide les entreprises à créer des horaires qui peuvent calculer les heures supplémentaires et fournir des capacités de planification du personnel. Si un membre de l'équipe annule son quart de travail, les gestionnaires peuvent envoyer une demande au prochain membre du personnel disponible et remplir cet espace. En plus de la gestion du temps/des absences et de la planification, Deputy intègre d'autres fonctionnalités qui incluent une plateforme de communication qui crée un moyen de générer des annonces dans un espace unique pour tous les employés. Des applications mobiles pour les appareils iOS et Android sont également proposées et permettent une utilisation à distance. De plus, Deputy prend en charge l'intégration à plusieurs plateformes de paie sur le marché et offre des fonctionnalités de gestion des performances aux utilisateurs. Les services sont proposés sur la base d'un abonnement annuel ou mensuel qui comprend une assistance par téléphone, des guides pour les employés et d'autres ressources en ligne.
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Vidéo de Deputy
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Deputy - Prix

Deputy est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de Deputy est disponible à partir de 4,50 $US/mois.

À partir de :
4,50 $US/mois
Version gratuite :
Oui
Version d'essai gratuite :
Oui

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Deputy - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,6
Fonctionnalités
4,4
Simplicité
4,6
Support client
4,6
bosneger
  • Secteur d'activité : Cabinet d'avocats
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

5
Publié le 15/02/2023

Avis sur le logiciel Deputy

Avec Deputy il est possible de gérer les dossiers, les rendre disponibles à tout moment, et de recevoir les demandes d'intervention des clients dans notre service.Il nous permet également de gérer et de surveiller leurs équipes des assistants et secrétaires. Et pous ce que nous y avons gagné il nous a permis de réduire les coûts en améliorant la coordination et la communication entre les différents membres de notre équipe de d'assistant

Avantages

Dans le logiciel Deputy, j'ai apprécié la simplicité du logiciel, lui même et la facilité avec laquelle on peut y accéder.

Inconvénients

Il manque des fonctionnalités pour faciliter la gestion des emplois et la coordination des tâches. Je trouve également qu'ils devraient penser à ajouter la fonctionnalité de traduction en français

Kevin
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 17/04/2018

The team at QB Gelato is very pleased with Deputy. It is easy to use and the team members love...

Avantages

As QB Gelato continues to grow we are finding the tools within Deputy to be extremely valuable. For example, we have set up our 'Opening, Closing & Daily Checklists' in Deputy under tasks which allows us to run our business as paperless as possible. In addition, it gives Management the ability to check-in and see if tasks are being completed when not at the shop. Being able to communicate updates to the team members and request a confirmation that they have read the communication is brilliant. I look forward to putting the scheduling module to the test this summer as we are adding on a mobile truck to our business. I have no doubt Deputy will exceed any scheduling requirements. My final comment has to do with processing payroll and the integration between Deputy and our payroll system. Having this integration feature is such a time saver. It literally takes less than 5 minutes to run payroll as the hours from Deputy import seamlessly into our payroll system. We are extremely pleased with Deputy and highly recommend this software application for scheduling. A final note... support is excellent!

Inconvénients

At the present time there is nothing we dislike about Deputy. The support team is always there to guide you through issues.

Howard
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
0

4
Publié le 13/01/2023

Incredible amount of function. Deputy is a great solution to rostering/payroll if you can...

Made my busy day easier!

Avantages

Constantly updated, great user interface with lots of features.

Inconvénients

Can be slow to load on older machines /with a slow internet connection

Ryan
  • Secteur d'activité : Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
1
Simplicité
1
Support client
1

1
Publié le 09/09/2020

Stay Away From Deputy!

Deputy worked fine for us for at least a year. Nothing special, but it integrated with our Gusto payroll and ServiceM8 CRM and that's what we needed. But about 5 weeks ago it lost the ability to calculate over time. If a man works 49 hours in a week, it exports it to Gusto now as 49 straight hours, instead of 40 straight and 9 OT. We have exchanged dozens of emails with Deputy and we only get a canned response back. They say they are looking at it, but we don't believe it. How difficult could it be to compute OT correctly for a time tracking app?!! We don't think there is anyone working there any longer, -just a shell sucking up the monthly fees for as long as possible before folding.

Avantages

The integration with ServiceM8, which is why we chose Deputy

Inconvénients

Customer service is horrendous, and the product is unreliable.

Alternatives envisagées 

Time Tracker, QuickBooks Time, When I Work, Homebase et Paycor

Pourquoi choisir Deputy 

Integrations

Pourquoi passer à Deputy

Integrations
rachael
  • Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

4
Publié le 10/11/2016

Outstanding Customer Support

Since implementing deputy towards the end of 2015 in our business, I have worked closely with Jake and Joseph on making the system work with ease and ensure we are using the system to its potential.
Our business has a high turnover of transient employees who work varied hours and days of work which makes it hard for our managers to roster efficiently.
The team at Deputy have worked with us to add custom features which can help with our daily struggles in turn saving us time and money by being able to roster effectively and ensure we are being compliant at each step.
As the Payroll officer for our Australian and New Zealand region, Deputy have allowed me to streamline the fortnightly payroll process. Removed the need for any manual inputting, in turn ensuring we have time for quality checks, within our limited time constraints on payroll day.
We are a fast paced business and this system works extremely well for our managers creating and publishing the rosters, as well as confirming timesheets.

Avantages

Worked closely with our team to add additional features required
Fast response time
Realistic time-frames
Great problem solving skills, and solutions
Helps with rostering efficiently,
Forecast of costs,
Ensures Compliance
Reporting functions
Payroll inputting has reduced from 1.5 days to 1Hrs due to new seamless payroll integration
New upgrade of system is more user friendly and responsive

Inconvénients

More updates on system features/upgrades to come
More training for Support staff on system set up
Doesn't do 'Modern award' interpretation. Although we have now got the system to interpret the Award this was a lot of custom features we worked with the Development team on.

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