En savoir plus sur Turis

Turis est une solution d'e-commerce B2B qui aide les entreprises de toutes tailles à rationaliser les processus liés à la saisie des commandes, à la fidélisation des clients et aux ventes. Elle permet aux utilisateurs de créer des sites web réactifs et de personnaliser les conceptions en fonction des exigences de l'entreprise. Turis permet aux entreprises de vente en gros de créer des filtres pour les produits en fonction de prix de commerce de détail uniques, de produits et segments exclusifs du marché, facilitant ainsi la recherche de produits pour les clients. Cet outil fournit une connexion séparée aux agents commerciaux, que les employés sur le terrain peuvent utiliser pour suivre et mettre à jour les commandes, garantissant ainsi la cohérence des données dans l'ensemble de l'organisation. Les entreprises peuvent utiliser des outils analytiques et de visualisation des données pour obtenir des informations sur les processus métier, améliorant ainsi l'efficacité opérationnelle. De plus, elle permet aux utilisateurs finaux de passer des commandes numériquement, ce qui permet aux entreprises de gérer et de traiter rapidement les demandes. Turis facilite l'intégration avec des applications ERP (Enterprise Resource Planning) et comptables tierces. La solution est disponible gratuitement et sous forme d'abonnements mensuels. L'assistance est assurée par e-mail, chat en direct et autres mesures en ligne.
Turis Logiciel - 1
Turis Logiciel - 2
Turis Logiciel - 3
Vidéo de Turis
Turis Logiciel - 1 - aperçu
Turis Logiciel - 2 - aperçu
Turis Logiciel - 3 - aperçu

Turis - Prix

Turis n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Turis est disponible à partir de 168,00 €/mois.

À partir de :
168,00 €/mois
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

Produits similaires à Turis

Shopify

4,5 (6498 avis)
Shopify est une plateforme d'e-commerce basée sur le web qui offre un système de PDVm (point de vente mobile). Le PDVm...

OnPrintShop

4,5 (44 avis)
En tant que principal fournisseur de logiciels d'impression w2p, OnPrintShop est une solution unique pour les entreprise...

All-In-One eCommerce Solution

5 (2 avis)
MobiCommerce est une plateforme d'e-commerce basée sur le cloud qui aide à mettre en relation les acheteurs et les...

Sana Commerce

4,6 (75 avis)
Sana Commerce est une plateforme d'e-commerce conçue pour aider les fabricants, les distributeurs et les grossistes à...

Expedite Commerce

4,8 (21 avis)
Expedite Commerce est une plate-forme d'opérations et de gestion des revenus basée sur le cloud qui sert les entreprises...

Adobe Commerce

4,3 (646 avis)
Adobe Commerce exploite le potentiel des données pour créer des expériences commerciales hyperpersonnalisées prêtes à...

NetSuite

4,2 (1667 avis)
Avec un système intégré qui inclut l'ERP, la finance, le commerce, la gestion des stocks, les RH, la PSA, la gestion de...

Acumatica Cloud ERP

4,3 (146 avis)
Acumatica Cloud ERP fournit une excellente solution de gestion d'entreprise pour transformer les entreprises de sorte à...

Odoo

4,3 (1206 avis)
Odoo Point of Sale (POS) fait partie de la suite intégrée d'applications professionnelles d'Odoo. Le module est...

Cin7 Omni

4,3 (589 avis)
Cin7 est une solution cloud de gestion de commerce de détail avec des fonctionnalités d'e-commerce, de gestion des...

In Mind Cloud

0
Manufacturing X est une plateforme CRM (Customer Relationship Management) et CPQ (Configure, Price, Quote) conçue pour...

ERPAG

4,6 (343 avis)
ERPAG est une solution ERP (Enterprise Resource Planning) dans le cloud. Elle s'adresse aux PME de divers secteurs,...

Turis - Avis

Note globale

4,4
Donnez votre avis !

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,7
Fonctionnalités
4,1
Simplicité
4,5
Support client
5,0
Loading...

Tous les avis sur Turis

Filtrer par :
Classer par :
20 avis
Christian
Christian
  • Secteur d'activité : Design
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 21/10/2021

Great product and customer service

great, they listen and help with any problem directly

Avantages

Fantastic implentation team and it has really helped us delegate customer order handling to relevant agents. Also visualizing the full assortment to the customers creates automated upsell.

Inconvénients

I see the potential for additional functionality as a bonus

Troels
  • Secteur d'activité : Meubles
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

4,0
Publié le 24/08/2022

Turis + MOEBE

We have a much better order flow after we use Turis, fewer wrong orders
because of better communication, and it is much easier to communicate an out-stock situation.

Avantages

The front end is easy for our customers to use, and the mail flow after placing an order is an excellent service and
very manageable. The onboarding process was straightforward, with excellent service from the Turis team.

Inconvénients

The platform is not difficult to use at all. It could be great with some more data/KPI, average sale pr. retailer, how often are the retailer using the platform, etc.

Alternatives envisagées 

Shopify

Pourquoi passer à Turis

A great introduction to the product from the sales team. The pricing of the product was also great. Overall the product had all the features that we needed.
Anna
  • Secteur d'activité : Mode et vêtements
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
3
Simplicité
4
Support client
5

3,0
Publié le 13/07/2021

?

Great support - very nice and friendly customer service. Seems like professional and smart team behind the platform but it's just not complete enough yet.

Avantages

Front-end for B2B customers is nice and easy to navigate. Looks like a webshop. As a business owner the platform doesn't offer enough features and needs to be combined with other platforms. If features are added and dashboard/reports are offered it will suffice, but in its current state I am hesitant as to renew for another year.

Inconvénients

Unfortunately it very much feels like we still work in a beta version. don't think the customers notice too much though.

Sjoerd
  • Secteur d'activité : Mode et vêtements
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

4,0
Publié le 23/02/2023

TURIS for Riffle / Snoozebaby

thanks to the outstanding support from [sensitive content hidden], TURIS gave us the platform we were looking for. and with their mentalityu of continueous improvement, TURIS will be better and better.

Avantages

the thought behind is brilliant. it is exactly what a (fashion)brand would need. of course, since it is relatively new, there are parts that require further development but that is the good thing about TURIS. any comment (no matter how many) is taken serious. if they can work on it, they will. if it is a bigger development, it will be put on a list. sooner or later all suggestions and ideas will be incorporated making TURIS better every day

Inconvénients

the more you work with TURIS, the better you understand it. and also what features are needed. some issues seem not logic or certain functionality sometimes seem lacking. but if you share these requirement and ideas, for sure they will be taken care of. we were disappointed in the speed of TURIS but they have dealt with it in a good way quickly!

Simon
  • Secteur d'activité : Biens de consommation
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

4,0
Publié le 21/07/2021

An agile company with focus on essential features

The support is outstanding. It's been easy to set up and get started with their onboarding and the software's ease of use. The customisation of order handling and integrations is very nice.

Avantages

The customer service is extremely good.

They listen and adjust whenever we have inquiries about missing or changes to features.

Their onboarding process is very personal, friendly and to the point. Where we've accounted other software's onboarding processes becoming too automatic or starts with unnecessary information that looses our interest.

We are assigned an account manager but has been in contact with both owners.

When we are met with missing features that requires extensive manual labor they will do it for us or find a solution.

Inconvénients

We sometimes get the impression that the company is still new, and lacks some less important features that is would be 'nice to have'. But so far all the features we have asked about are under development or in the pipeline.

Peter
  • Secteur d'activité : Biens de consommation
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 12/07/2021

Turis has been an upgrade for our business

Our overall experience with Turis could not be better. One of the key needs that we needed when looking for the right software is that we would get the support when needed. The Turis team is always on standby through the chat. All questions are always clearly answered. It is not just some auto bot that sends you a link which you will need to decipher. The service that I was searching for is exactly what Turis is offering. Everything within Turis seems streamlined!

Avantages

The software in general is impactful. It is easy to use and the look and feel is of todays world. It is just straightforward with no complicated difficult processes that need to be followed. It is easy to upload product data and very easy for our customers to place orders. Our next move within Turis to have a direct connection with our B2C Shopify webshop. Can't wait!

Inconvénients

This software package fulfils all our needs.

Jaana
  • Secteur d'activité : Biens de consommation
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 07/10/2022

Great tool that has helped reduce hours of manual labour!

The support we got in set-up and still receive on a weekly basis if we have questions is fantastic. The team are great at hearing out our ideas and wishes, prioritizing them well and executing. We love that it's not set in stone and can be so versatile towards our needs.

Avantages

The software is super intuitive - for us as Admins but also for our customers, the Users. We were prepared to create an instruction manual but it wasn't necessary! The customers just naturally picked up what was needed and how it worked. I can't talk for the IT side but the general set-up was very smooth and straight forward.

Inconvénients

The ability to create more specific vouchers (and more complicated promotions) would be a great addition.

Janina
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

4,0
Publié le 08/03/2022

Customer centric team, great value for money, easy to use software

Avantages

Very helpful team, very open and responsive to feedback. The platform is easy to use and its easy to make changes ourselves. Continuous updates and improvements.

Inconvénients

The integration to our ERP system took a lot longer than expected.

Oana
  • Secteur d'activité : Mode et vêtements
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

4,0
Publié le 05/07/2021

Highly recommended.

Avantages

Great and simple to use. With Turis we manage our B2B shop and B2B orders in the most user-friendly way. The customer service team is very helpful!

Inconvénients

Some of the bugs are solved very quickly others need some time, but overall Turis got very much evolved in one year since we use it and the support team is very helpful and quick.

Sarah
  • Secteur d'activité : Textile
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
5

3,0
Publié le 22/09/2021

Turis review

I'm very positive towards Turis. As mentioned, I find it easy to use and simple. Also, I think the customer support is very flexible and I'm always able to reach someone who dedicates his time to help out. This is highly appreciated.

Avantages

I like that it is simple, easy to use and intuitive.

Inconvénients

I work in a start up meaning that Turis fits perfectly to our current needs and number of B2B customers, which is quite limited compared to more well-established organizations. However, I could fear that the software wouldn't have enough features if we started to scale rapidly. From my understanding, other similar B2B platforms have more systems integrated and works in a way which makes it possible for the user to control platforms such as shopify, economics etc. using the B2B platform only.

mark
  • Secteur d'activité : Textile
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 14/09/2022

Vanilla

Avantages

its always easy to get help from the turis team :)

Inconvénients

that i can't add a products in my Shopify and it copys over to turis. it could also be nice i we could have more language

Alessandro
  • Secteur d'activité : Mode et vêtements
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 18/11/2022

Very Satisfied

We are very happy and satisfied

Avantages

Make almost everything the other B2B platform do, at a fraction of the cost with the same service

Inconvénients

User personalization would be a great plus .

Katarina
  • Secteur d'activité : Textile
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5,0
Publié le 01/03/2022

Innovative and solid B2B platform with excellent features

Avantages

Turis platform is easy to navigate around, we love how the products are displayed and the bulk upload function makes it easy for our customers to place an order. So far we received very positive feedback from our customers and we look very much forward to adding new features in the future.

Inconvénients

Integration with our system was challenging, but in the end possible!

Christiane
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 06/03/2021

Ailefo on Turis

I´m very satisfied, easy to learn and use, and great customer support !!

Avantages

The simplicity of the software, and the fact that it has a focus for B2B

Inconvénients

Some features are missing, but hopefully, they will be available in the future.
EX possibility for the retailer to acces a catalog, excel with prices and also a image bank, which they can download from. Furthermore a "download-bank" for documents such as ex. FSC certifications and test rapports. This will raise my company´s credibility, if such documents was easy to access.

Oscar
  • Secteur d'activité : Meubles
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
4

4,0
Publié le 10/03/2022

Nice and easy!

Overall a super easy platform to use - as a daily user who can´t work without a platform like this, I´m very satisfied with the functions and simplicity.

Avantages

Turis is super easy to learn, as it is simple yet very functional. The platform makes it easy for me as a sales supporter to keep track of our orders and products.

Inconvénients

We had some issues with connection with our other platform, Business Central, but Casper was super helpful with the problems I´ve been dealing with.

martin
  • Secteur d'activité : Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
3
Simplicité
4
Support client
5

4,0
Publié le 03/11/2022

Feedback

Good customer service and stable tool

Avantages

That it is a simple way to offer b2b-webshop.

Inconvénients

That it is very slowly when loading and that the image bank is poorly designed.

Christelle
  • Secteur d'activité : Mode et vêtements
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 12/10/2021

Perfect Tool

Avantages

Was a good choice to work with Turis.
It make helps me and my sales team.
It’s easy to use even for the clients.

Inconvénients

The easy integration with Shopify, stock is always up to date.

Amanda
  • Secteur d'activité : Vente en gros
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 19/01/2022

Excelente plataforma!

Muy buena hasta el momento! Todo mucho más fácil y rápido para nosotros y nuestros clientes!

Avantages

La atención cada vez que tenemos algún problema es genial! Siempre están dispuestos a ayudar y solucionar cualquier inconveniente. El programa nos ha facilitado mucho la logística de las ventas al por mayor de la empresa. Muy recomendado!

Inconvénients

La integración con Base es un poco tediosa pero siempre nos encuentra una solución y respuesta a los problemas!

Guillaume
  • Secteur d'activité : Mode et vêtements
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
3
Simplicité
4
Support client
5

4,0
Publié le 14/02/2022

Very good value for money

Avantages

It's cheap, the team is reactive, we can implement it very quickly, it's efficient

Inconvénients

Lack of some functionnalities, could me more user friendly

Sander
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 17/03/2021

easy to use with a lot of options.

Avantages

It is easy to set up and looks professional.

Inconvénients

I use for now the free version, the connection to the order and an invoice. But start now with the professional version and there will be it better.

Catégories connexes