En savoir plus sur SalesRabbit

SalesRabbit est un logiciel cloud de CRM (Customer Relationship Management) et de gestion des ventes conçu pour aider les équipes commerciales externes à gérer les ventes sur le terrain. Le logiciel et l'application mobile incluent une gamme de fonctionnalités pour chaque type d'organisation commerciale. Les fonctionnalités de gestion comprennent la collecte et le reporting de données ainsi que la gestion des territoires de ventes. Les commerciaux peuvent suivre la progression des leads sur le terrain et utiliser des outils numériques de présentation des ventes pour les argumentaires de vente. SalesRabbit permet également aux équipes de créer des contrats personnalisés, d'approuver des clients à partir de l'application mobile et de collecter les signatures des clients. Les intégrations au produit principal incluent DataGrid pour fournir des informations sur les propriétaires qui s'ajoutent automatiquement dans les cartes de l'application. Le module SalesRabbit Learn est un système de formation en ligne qui comprend du contenu créé par des professionnels du secteur et un système de reporting pour suivre les progrès des employés. Le système est accessible sur les ordinateurs Windows et iOS, ainsi que sur les appareils mobiles (iOS et Android).
SalesRabbit Logiciel - 1
SalesRabbit Logiciel - 2
SalesRabbit Logiciel - 3
SalesRabbit Logiciel - 1 - aperçu
SalesRabbit Logiciel - 2 - aperçu
SalesRabbit Logiciel - 3 - aperçu

SalesRabbit - Prix

SalesRabbit est disponible en version gratuite. La version payante de SalesRabbit est disponible à partir de 25,00 $US/mois.

À partir de :
25,00 $US/mois
Version gratuite :
Oui
Version d'essai gratuite :
Non

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SalesRabbit - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,2
Fonctionnalités
4,2
Simplicité
4,3
Support client
4,1
Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

5
Publié le 24/11/2018

Sales Rabbit

It is great and constantly becoming better.

Avantages

This software was clean and neat and easily filterable. It kept good door-to-door sales records and made for good area management. Managers are able to assign area to sales reps and monitor their activities in real time. The app is real easy and self explanatory. It very useful to keep data in all service areas to know of good leads for future reference.

Inconvénients

There were some occasional glitches with but customer support was good and getting back with you and helping to fix problems.

dawn
  • Secteur d'activité : Construction
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

4
Publié le 16/10/2019

Feed The Rabbit

I love it! I was thrilled when I started with my company and they told me there was an app that kept all my doors organized. I didn't have to depend on my memory or try to remember to write it all down.

Avantages

It keeps track of each and every customer I book. It tells me my homeowners info before I ever get to their door. This helps me to market my homeowner correctly. It also saves me time when canvassing door to door by keeping track of where I have been and what the result was so I don't waste time knocking doors of renters or people that don't need my services. It also allows all of us to compete against each other to see how many appt's we can put into the rabbit. Thus we feed the rabbit leads.

Inconvénients

It doesn't function well with android sometimes which slows me down. We have to reboot our phones or uninstall it every now and then for it to work properly.

Paula
  • Secteur d'activité : Équipements publics
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
3
Support client
1

3
Publié le 09/06/2022

Application is great, service and support need work.

Initial meetings and project work were well executed. Post-project transition to daily support has been a challenge. In Field Sales, timing is everything, waiting 2-3 days or even weeks to hear back about an issue results in lost sales every day.

Avantages

Sales Rabbit was an upgrade from an old application that had more lead management and geo-locating features.

Inconvénients

Not as customizable for integrations. We intended to eliminate some manual steps in our process with this application but have yet to realize that full functionality.

Justin
  • Secteur d'activité : Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
3
Support client
4

4
Publié le 21/04/2020

Great if you haven't experienced anything else yet!

Just fine - but once i changed to another platform, i have never had the desire to switch back.

Avantages

This software was amongst the first that i used for Door to door independent contractor work. It worked well for what it needed to, the ability to upload images to leads was strong, note taking, and specific lead notes was great too.

Inconvénients

The worst part about this software is the battery that is required to run it... you need a portable charger or two to stay alive. Other similar apps in the market seem to provide similar services for less battery usage.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

4
Publié le 10/09/2018

Great Technology

Avantages

For door to door sales this technology changed the game! I love that you can see your assigned area and mark which houses you’ve talked with and even put futures of if they’re a customer, wasn’t home, not interested, etc.

Inconvénients

I feel like they were trying to update to much of the software to quick. There were many days the app wouldn’t not work because they were doing updates.

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