En savoir plus sur Hubstaff

Que les entreprises mettent en place une nouvelle équipe ou qu'elles cherchent un meilleur moyen de gérer les employés, Hubstaff a tout ce qu'il faut pour gérer les équipes en toute confiance. Grâce à cette solution innovante et robuste de gestion du temps et des tâches, les entreprises peuvent suivre le temps de leur équipe avec des feuilles de temps détaillées, le suivi GPS et de la gestion de projet à l'aide du module des tâches. Alors que les employés suivent le temps avec les applications légères de bureau, web, iOS et Android, les entreprises pourront surveiller leur activité avec la gestion du temps, des captures d'écran optionnelles et le suivi des applications, l'utilisation de la souris et du clavier et même le temps sur site avec des barrières géographiques. Hubstaff permet aux chefs d'équipe d'afficher des rapports détaillés, d'envoyer des factures aux clients et même de payer les employés directement en fonction de leurs heures de travail et de leurs taux de rémunération personnalisables. Avec plus de 30 intégrations d'applications telles que Basecamp, Trello, Asana, Github et PayPal, Hubstaff est adapté à de nombreuses entreprises, ce qui signifie que les utilisateurs peuvent travailler sans aucune interférence dans leurs opérations quotidiennes.
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Hubstaff - Prix

Hubstaff est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de Hubstaff est disponible à partir de 7,00 $US/mois.

À partir de :
7,00 $US/mois
Version gratuite :
Oui
Version d'essai gratuite :
Oui

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Hubstaff - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,5
Fonctionnalités
4,4
Simplicité
4,4
Support client
4,5
5 avis sur 1 284 Afficher tous les avis
Ewan
  • Secteur d'activité : Divertissement
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 20/07/2020

The best solution for integrated task management and thorough time tracking and reporting.

Very happy I moved from Time Doctor to Hubstaff. Huge improvements on all areas and a satisfying product to use. The experience is so good that I find myself wanting to stay with Hubstaff regardless of whether my need for time tracking reduces.

Avantages

- Integrated Task Management platform (Hubstaff Tasks) allows for agile style task management that feeds appropriate tasks to user's timers.
- Nice user interface
- Good reporting functions
- Thorough tracking options
- Client/project budgets
- Very good Customer Support

Inconvénients

- I discovered some bugs during usage (which the developers have ironed out)
- Time off / holiday allowance policy function is a great addition, but doesn't allow enough granularity as decimals of hours (or minutes) can't be used.

Alternatives envisagées 

Everhour, Harvest, Clockify, Wrike, Toggl Track, Insightful et TMetric

Pourquoi choisir Hubstaff 

More accurate and granular control of task management needed. Also felt that Time Doctor was outdated from a UI perspective.

Logiciel antérieur 

Time Doctor

Pourquoi passer à Hubstaff

Combination of functionality (thorough time tracking and agile task/project management), pricing, user experience and reviews.

Réponse de Hubstaff

Hey Ewan, hope all is well with you and thank you for the kind words. You can now request time off exactly down to the minute. Cheers!

Répondu le 31/01/2022
Paul
  • Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
  • Taille de l'entreprise : 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

4
Publié le 21/04/2022

Hubstaff App Review

This app, is the best of it's kind and I believe that, I'll use it for a long time.

Avantages

The app is very easy to use.
The ability to take screenshot of worker's screen is great.
Very customizable.
I like the fact that it's free for a single user.

Inconvénients

At a point in time, it gives different recorded times. A different time sent via email from the actual recorded times.

Alternatives envisagées 

Time Doctor

Pourquoi choisir Hubstaff 

Toggl was not working to my expectations...

Logiciel antérieur 

Toggl Track

Pourquoi passer à Hubstaff

Per reviews, hubstaff was the best so I decided to give it a try.

Réponse de Hubstaff

Hello Paul, thank you for providing your input regarding our product.

When it comes to the daily emails that get sent out automatically by our system, there are a couple of reasons to consider for why they can appear to be incorrect.

Firstly, the hours displayed in those emails are always in the organisation's timezone, and not in the member's own one. So, if there is a big time difference between the two, for example organisation having EST (New York) and user CST (Shanghai), then the hours tracked can appear to be incorrect due to the big difference between timezones.

Also, if the user's Hubstaff tracker has not been able to upload all of its tracked data as intended, then the summary report will only display hours tracked and uploaded to our servers at the time of the email being sent out.

We do encourage the usage of the timesheets area to more accurately see the hours worked by the members of your team. On there, information can accurately be seen in both timezones.

Répondu le 25/04/2022
Kelly
  • Secteur d'activité : Biotechnologie
  • Taille de l'entreprise : 201-500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
0

5
Publié le 25/08/2022

Easy time tracking, complicated reports

Avantages

Simple to use for the person tracking their time. I like that you can set up multiple different projects to track where you spend your time.

Inconvénients

As a tracker, you need to download the desktop app. I don't think they have a comparable browser app. In the admin console, the amount of reports you can generate is overwhelming. Hubstaff should try to recommend the most common reports and hide the ones involving a lot of customizations.

Réponse de Hubstaff

Hello Kelly, thank you for taking the time to leave us the review for the platform.

We do offer a number of different time trackers which can be used for tracking, each with their own pros and cons. There are both a Google Chrome extension and a web browser time tracker, the latter of which is available on our website, when the user is logged in to their account.

I will pass on your feedback about the filtering out of irrelevant reports to our product team, for their future consideration.

Répondu le 05/09/2022
abduallah
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 201-500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
2
Simplicité
2
Support client
2

3
Publié le 04/09/2022

Technical review

Avantages

Time tracking reminder, notes, todo list.

Inconvénients

annoying notifications (screenshot, not tracking time)

Réponse de Hubstaff

Hi Abduallah! Thank you so much for bringing this to our attention. We're sorry to hear that you had some challenges in using our app.

We're glad to let you know that you can certainly turn off the notifications. You can check our support article (https://support.hubstaff.com/turning-desktop-notifications-hubstaff/) on how to go about doing it.

Regarding your app not tracking time, I encourage you to send us an email at [email protected] so that one of our friendly agents can take a look into the matter.

Thanks and we look forward to hearing from you!

Répondu le 15/09/2022
Ashish
  • Secteur d'activité : Médias en ligne
  • Taille de l'entreprise : 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
4

5
Publié le 01/06/2022

The best Employee Monitoring Software in Market for Remote Employees

It was a great experience, the software is scalable and affordable. It only adds cost upon usage which is critical.

Avantages

As a company with lots of employees working remotely for us, we need strong software to monitor employees' performance and act according to the efficiency analysis. Its best feature is idle time management which helps you know if some employee is sitting idle.

Inconvénients

Customer support is delayed a bit. We sometimes faced problems with Windows computers, this is somewhere Hubstaff needs to work it more user-friendly for Windows.

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