En savoir plus sur HoneyBook

HoneyBook est une solution cloud de CRM (Customer Relationship Management), conçue pour les petites entreprises. La solution aide les utilisateurs à gérer les processus métiers, de la demande à la facturation. HoneyBook permet aux utilisateurs de gérer des projets, de réserver des clients, de signer des contrats en ligne, d'envoyer des factures et de gérer les paiements. HoneyBook propose des fonctionnalités de gestion de tâches qui permettent aux utilisateurs de visualiser et de suivre diverses étapes d'un projet. Les utilisateurs peuvent stocker leurs factures, contrats et autres documents au sein d'une même plateforme. Ils peuvent également répondre aux clients avec des demandes de rendez-vous et des suivis automatisés via des modèles et notifications personnalisés. En outre, des rappels de paiement automatisés peuvent être envoyés et des rappels de tâches peuvent être créés en fonction des projets. HoneyBook s'intègre à des outils tels que QuickBooks, Calendly, Zapier, Gmail et Google Agenda. HoneyBook fournit ses services sur la base d'un abonnement mensuel. La solution propose une application mobile pour les utilisateurs d'Android et d'iOS. L'assistance est assurée par e-mail, via un centre d'aide en ligne, un forum communautaire et par téléphone.
HoneyBook Logiciel - 1
HoneyBook Logiciel - 2
HoneyBook Logiciel - 3
HoneyBook Logiciel - 4
HoneyBook Logiciel - 5
Vidéo de HoneyBook
HoneyBook Logiciel - 1 - aperçu
HoneyBook Logiciel - 2 - aperçu
HoneyBook Logiciel - 3 - aperçu
HoneyBook Logiciel - 4 - aperçu
HoneyBook Logiciel - 5 - aperçu

HoneyBook - Prix

HoneyBook n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de HoneyBook est disponible à partir de 19,00 $US/mois.

À partir de :
19,00 $US/mois
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

Produits similaires à HoneyBook

SuiteDash

SuiteDash est une solution de gestion d'entreprise qui aide les sociétés à simplifier les opérations liées à l'optimisat...

SimplyBook.me

SimplyBook.me est une solution cloud de planification basée conçue pour les entreprises de services de plusieurs...
Slack est un outil cloud de collaboration de projet et d'interaction d'équipe conçu pour faciliter la communication...
Keap (anciennement Infusionsoft) est une solution cloud de vente et de marketing qui offre des fonctionnalités de CRM...

Pipedrive

Pipedrive est une solution web de gestion de pipeline et de CRM (Customer Relationship Management) de ventes qui permet...
"Asana aide les équipes à organiser leur travail à grande échelle, des tâches quotidiennes aux initiatives stratégiques....

HoneyBook - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,7
Fonctionnalités
4,6
Simplicité
4,6
Support client
4,7
José
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 23/10/2023

Performant

Joli

Avantages

Permet de gérer les facturations suivi des fiches

Inconvénients

Il bouffe assez trop en connexion internet

Matthew
  • Secteur d'activité : Photographie
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 22/08/2022

Best I've Used So Far

Overall it has been a Godsend. I am feeling much better about how I manage my business with Honeybook.

Avantages

I love using Honeybook! I've tried a couple other CRM softwares, and this one is by far the easiest to deploy and keep me on track. It is logical and feels easy to use, which has kept me using it rather than reverting to inefficient paper tracking. The customer service has been great: always quick and friendly to answer questions and help me through something I didn't understand. I would highly recommend Honeybook to anyone.

Inconvénients

The calendar sync is sometimes glitchy, but that could also be user error. One thing that would make it better would be an easy way to override when I am considered "busy" on my Google Calendar that syncs in. I'd also love to have SMS communication with my clients, but rumor has it they are working on this.

Michelle Simmons
  • Secteur d'activité : Photographie
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 25/05/2021

The BEST investment for my business

Love love LOVE HoneyBook! I've been using it for several years now, and can't imagine using anything else instead. And their customer service is QUICK and helpful for the few times I haven't been able to figure out how to do something.

Avantages

It keeps my business organized and on track! From digital contracts and invoicing, custom brochures and questionnaires, to email tracking and a simple way to see what step I'm at with each project, HoneyBook keeps me on track.

Inconvénients

The worst part about it is getting started, but even THAT is pretty simple with their "concierge service" where you can send them your current forms and they'll digitize them for you!

Tracy
  • Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
2
Fonctionnalités
2
Simplicité
1
Support client
1

2
Publié le 23/01/2023

Traumatized: 2 Years of Headaches then back Square 1

Traumatizing. They’ve got the right idea but not a single clue about operating a business. In the end, the lesson learned in my own business is to stop paying for headaches sooner rather than later.

Avantages

Customizing the aesthetics of Client facing files was the reason we used it and the time invested in getting those things created, was why we stuck with it far longer than we should have. Regret every penny and every hour spent on this software, ultimately they “updated” their format (again) and we had to start all over - at our expense and time investment. They lost every payment dispute, dispute our never having lost one when we could handle them: our contracts are iron clad. You’re not given the choice to handle dispute: they must do it - they charge you for it too!

Inconvénients

Customer service is pass-the-buck and no phone number and call backs hours to days later…don’t bother calling on a Friday afternoon, and if u do biz on weekends - too bad for you. Extremely slow to create something, it freezes, slow to upload assets, not intuitive to use whatsoever, help docs are vague. I once begged them to add non-gmail email and they told me their software was “not sophisticated” enough for me.

Alternatives envisagées 

Typeform et Notion

Pourquoi passer à HoneyBook

Already using Notion for biz operations, added the functionality of Honeybook to Notion myself using Typeform integrations. I wouldn’t have had the knowledge to do this 3 yrs ago when I started w Honeybook, learning Notion has been a fantastic investment of time and very inexpensive.
Victoria
  • Secteur d'activité : Mode et vêtements
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

4
Publié le 09/08/2023

Most efficient book

Avantages

One feature I appreciate is the safe online payment site, which gives my clients peace of mind and enables them to conveniently make purchases without worrying about security. An enormous amount of time was spared for me by the inclusion of thorough templates. It gives my clients all the information they require to move forward and even enables them to e-sign documents with ease.There is nothing about Honey Book that I truly despise. Every privately held company owner should use this platform, in my opinion. It is a transforming tool that takes the administration of your company to new heights, making it a crucial ally on your entrepreneurial journey.

Inconvénients

There is virtually nothing about HoneyBook that I could ever say I don't like. HoneyBook has actually captured my heart. If I had one wish, it would be for a wider variety of design possibilities that are especially suited for producing compelling proposals and brochures. My love and admiration for HoneyBook, however, remain unwavering despite this nagging longing. Its extensive capabilities and user-friendly UI unquestionably improved my business operations to remarkable levels.

Catégories connexes