En savoir plus sur SocialSchedules

SocialSchedules est une solution cloud de planification du personnel conçue pour aider les petites à grandes entreprises des secteurs de la restauration, de l'hôtellerie, du commerce de détail et autres. Elle permet aux responsables de communiquer avec les employés en intervention par le biais de messages privés et collectifs et de partager des horaires en cas de modification. Les fonctionnalités de SocialSchedules comprennent la gestion des quarts de travail, la budgétisation, le contrôle des heures supplémentaires, la gestion des congés, les résolutions de conflits, les configurations de tarifs horaires, les modèles, les notifications et les autorisations d'accès. La solution est fournie avec des fonctionnalités de correspondance des candidats, ce qui permet aux entreprises de faire correspondre les employés aux compétences et à la disponibilité requises pour le quart. De plus, le personnel peut utiliser la fonctionnalité d'échange pour échanger des quarts de travail avec des collègues, dans le respect des lois du travail de l'État. SocialSchedules facilite l'intégration à plusieurs applications tierces telles que Heartland Payroll, MobileBytes, Clover POS, Square POS, etc. La tarification est disponible sur la base d'abonnements mensuels et l'assistance est assurée via l'e-mail, le chat en direct, la documentation et d'autres moyens en ligne.
SocialSchedules Logiciel - 1
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SocialSchedules Logiciel - 3
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Vidéo de SocialSchedules
SocialSchedules Logiciel - 1 - aperçu
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SocialSchedules - Prix

SocialSchedules est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de SocialSchedules est disponible à partir de 15,99 $US/mois.

À partir de :
15,99 $US/mois
Version gratuite :
Oui
Version d'essai gratuite :
Oui

Produits similaires à SocialSchedules

SocialSchedules - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,7
Fonctionnalités
4,2
Simplicité
4,4
Support client
4,6
Mike
Mike
  • Secteur d'activité : Restaurants
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 16/08/2019

Great scheduling platform with lots of extras!

Avantages

Ease of use. Messaging system and shift swap approvals.

Inconvénients

There wasn't much not to dislike about this product. I've had no user issues with it, nor manager issues with it.

Sara
  • Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

4
Publié le 21/10/2019

My OpenSimSim review

I am so happy with OpenSimSim. We use it very exclusively for scheduling and have reduced greatly the amount of confusion about scheduled shifts experienced by our staff. It is a great way to get a message out to the full staff, and has increased are accountability for publishing schedules.

Avantages

I really like how we can make frequent updates/changes to the staff. We are a job training program with shifts going to Managers, temporary interns, and volunteers. I like how convenient it is for users to interface with it. It’s very accessible.

Inconvénients

I can’t really think of anything. I know sometimes the interface for messages for managers can get cluttered because they are inundated with staff individual and group messages. It might be nice if there was an easy way to sort or archive certain threads or easily click on a user and see all the messages associated with that person.

Alex
  • Secteur d'activité : Restaurants
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

3
Publié le 28/05/2019

iOS compatibility

Everything is great about opensimsim except in January of 2019 the update they did made their system non-compatible with use on iPad.

This is a huge huge downside of the product someone not to smart didn’t keep the system compatible with iOS on an iPad cuz I used it for over a year that way.

I don’t carry or want to carry a laptop with me everywhere which means I get chained to a desk to write schedules now that I can’t use my iPad anymore. Two thumbs down!!!!

Avantages

Everything is great about opensimsim except in January of 2019 the update they did made their system non-compatible with use on iPad.

This is a huge huge downside of the product someone not to smart didn’t keep the system compatible with iOS on an iPad cuz I used it for over a year that way.

I don’t carry or want to carry a laptop with me everywhere which means I get chained to a desk to write schedules now that I can’t use my iPad anymore. Two thumbs down!!!!

Inconvénients

Everything is great about opensimsim except in January of 2019 the update they did made their system non-compatible with use on iPad.

This is a huge huge downside of the product someone not to smart didn’t keep the system compatible with iOS on an iPad cuz I used it for over a year that way.

I don’t carry or want to carry a laptop with me everywhere which means I get chained to a desk to write schedules now that I can’t use my iPad anymore. Two thumbs down!!!!

Rachel
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
3
Simplicité
5
Support client
5

4
Publié le 04/10/2019

Great free option for scheduling software with potential for more

I had a great on-boarding session with their training team. They do offer employee data importing as part of their setup but I did it all myself and it wasn’t too bad.

Avantages

Super easy to use and set up. It has been as smooth of a transition for our employees One could hope for. Most employees have been able to get it set up and availability updated with no direct instruction other than our expectations.

Inconvénients

A few simple features I would like to see on the app are: view only first initial of last name on printed schedule (privacy issue of employees), hide total hours on printed schedule, select individual rights for remote clock in (paid version).

Alternatives envisagées 

When I Work

Pourquoi passer à SocialSchedules

When I Works app was very glitchy and its expensive for just a scheduling package. Free trial only allows you to schedule out 10 days and that made the testing out process double the work.
Bryant
  • Secteur d'activité : Photographie
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 17/10/2019

Multi-Unit Scheduling

Avantages

It gives us ease of access to schedules for multiple locations, and easy to identify and contact an employee that is working.

Inconvénients

Setting up mutiple locations and schedule labeling/identification.

Alternatives envisagées 

Spark Hire et HireVue

Pourquoi choisir SocialSchedules 

More centralized location of schedules for multiple locations.

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