En savoir plus sur Spinify

Spinify est une plateforme cloud de reconnaissance des employés qui aide les entreprises de toutes tailles à motiver et récompenser les équipes commerciales en utilisant des techniques de gamification. Conçue pour les agences immobilières, les call centers et les agences de recrutement, la plateforme permet aux administrateurs de créer des classements à deux ou plusieurs indicateurs pour afficher les compétitions actives, les classements des participants, évaluer les objectifs de l'équipe, mettre à jour les éliminations, etc. Grâce aux outils de coaching de Spinify, les entreprises peuvent maintenir une grille de performance pour les employés, avec notamment leurs forces et leurs faiblesses, afin d'identifier les domaines de développement et les KPI réalisables. Les responsables peuvent décerner des badges ou des points de réalisation aux employés et leur attribuer un niveau en fonction des objectifs atteints, ce qui les motive à améliorer leurs performances. Spinify propose une API (Application Programming Interface) qui facilite l'intégration à plusieurs applications tierces telles que Jira, Slack, Salesforce, Freshdesk, Hubspot, Intercom, Pipedrive, Shopify, etc. La solution est disponible sous forme d'abonnements mensuels et l'assistance est assurée via de la documentation et par téléphone et e-mail.
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Vidéo de Spinify
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Spinify - Prix

Spinify n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit. La version payante de Spinify est disponible à partir de 420,00 $US/année.

À partir de :
420,00 $US/année
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Non

Produits similaires à Spinify

Spinify - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,4
Fonctionnalités
4,4
Simplicité
4,4
Support client
4,6
Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 18/10/2018

Employees ----> Best Asset

Avantages

Our company believes that employees are the major contributors to sales in a company, treating your employees right can help you increase your company’s numbers of sales. With Spinify, we have recorded the employees’ sales and giving them quarterly chances to gain a bonus for those with more sales, quarterly challenges for incentives and other goal setting and reward features. Feedback and goal management is also possible with Spinify, making things more organized all over.

Inconvénients

Personalization is highly limited, such as colors for race cars and other matter. Also, it would be great if sales were reported through graphs instead, it seems that this feature is not yet found with Spinify.

Utilisateur vérifié
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
3
Simplicité
4
Support client
4

4
Publié le 15/06/2018

Fun, motivational, easy-to-use

There was a definite uptick in productivity, and it keeps the agents engaged. The visual statistics are rapidly updated and easy to follow for a quick bird's eye view of everyone's progress. We know who is always on the leaderboard and those who rarely make an appearance (and so does everyone else). So, it provides a peer review feedback loop without any discomfort; the stats speak for themselves.

Avantages

The interface is pretty easy to navigate, but the most value we found was the motivational factor it brought to the table. It was such a small addition to the work space, but it made a pretty big difference in productivity. The data is updated quickly and the visuals are appealing and eye-catching.

Inconvénients

There wasn't as much customization as we would have liked; users can add an avatar, but they cannot choose their 'race car' color for instance. We also did not see as many of the stats available as we would have preferred, but we're working with our integration team on those.

Jorge
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
0

3
Publié le 12/02/2020

Visualization of Success: Spinify Use

Overall, its been a good experience as I feel there is nothing else like it the market. It visualizes our current goals as well as gauges where we are in them.

Avantages

What I like most about the software is that it allows employees like myself to visualize success through its features. By being able to visualize success it motivates me to work harder and be more competitive.

Inconvénients

Sometimes it's faulty in how it recognizes what an achievement is. In other words it misses completely the way to properly track what warrants a reward or recognition.

Utilisateur vérifié
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 11/06/2018

I absolutely love Spinify! The customer service is like nothing I've ever experienced -...

Avantages

I love how easy to use the software is - with a number of different integrations also. Leaderboards are highly customizable which is a huge bonus for us - we can report on absolutely any metric we need to. The team also love the graphics and watching their achievements on the big screen.

Inconvénients

I can't say there's anything I dislike about this software - it suits our needs perfectly and if I wanted to hunt for further uses - I know it's always there.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Externalisation/délocalisation
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 15/06/2018

Using the software levels up the way we check for our metrics.

Agents are interested to use the software. They always look forward to check their daily performances.

Avantages

It is user-friendly. Agents find it a fun way to know where they ate at in their performances. It is an interactive way of showing their metrics.

Inconvénients

None really. It may be confusing at first but just give yourself a day or two and you'll get the hang of using it.

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