En savoir plus sur Simphony POS

Simphony POS d'Oracle MICROS est un système de gestion de restaurant conçu pour aider les cafés, les bars, les hôtels, les complexes hôteliers et les casinos à gérer les commandes, les inventaires, les menus, etc. Il permet aux entreprises de traiter les paiements en ligne, d'intégrer des applications de livraison de repas et d'optimiser les niveaux de stock sur une plateforme unifiée. L'application fournit un terminal Simphony POS qui permet aux employés de traiter rapidement les paiements et de générer des reçus numériques. Les fonctionnalités de Simphony POS comprennent la gestion des menus, la planification du personnel, une borne en libre-service, un système d'affichage en cuisine, un système de réservation de salles, des programmes de fidélisation des clients, etc. En outre, les gestionnaires peuvent utiliser le module de reporting intégré pour générer des rapports personnalisables sur les activités des employés, les articles du menu ou les sites des restaurants et obtenir des informations sur les préférences des clients. Simphony est doté d'une API (Application Programming Interface) qui permet de l'intégrer à diverses plateformes tierces afin que les entreprises puissent transférer et extraire des données des différents systèmes. La tarification est disponible sur demande et l'assistance est assurée via des services en ligne.
Simphony POS Logiciel - 1
Simphony POS Logiciel - 2
Simphony POS Logiciel - 3
Vidéo de Simphony POS
Simphony POS Logiciel - 1 - aperçu
Simphony POS Logiciel - 2 - aperçu
Simphony POS Logiciel - 3 - aperçu

Simphony POS - Prix

Simphony POS n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit. La version payante de Simphony POS est disponible à partir de 1,00 €/mois.

À partir de :
1,00 €/mois
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Non

Produits similaires à Simphony POS

Toast POS

Toast POS est un système flexible conçu exclusivement pour les restaurants et le secteur de la restauration. Offrant...
Odoo Point of Sale (POS) fait partie de la suite intégrée d'applications professionnelles d'Odoo. Le module est...

Marketing 360

Marketing 360 est une plateforme cloud de marketing adaptée aux entrepreneurs et aux PME. Cette solution permet aux...

NetSuite

NetSuite est une suite logicielle de gestion d'affaire proposée en tant que service qui offre des fonctions ERP...

Flipdish

Flipdish est une solution cloud conçue pour aider les restaurants, les hôtels, les établissements de vente à emporter,...

Simphony POS - Avis

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
3,7
Fonctionnalités
4,2
Simplicité
4
Support client
3,6
Christian
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
3
Support client
3

5
Publié le 08/07/2020

Simphony Review - Minor DKL Food Group

Overall the software is a decent POS software, the customisation ability is a good fit for our business with the ability to fluidly adjust our products and menu to maneuver our business into strong customer sentiment positions.

Earlier versions were prone to bugs, however the later versions appear more streamlined and database resource utilisation is lighter than it used to be.

Once knowledge base is established and internal support personnel skills are enhanced the support of the software is quite easy.

Avantages

The software once configured and implemented is easy to use, it's heavily customisable, allowing the ability to adapt for changes within the business and products.

The ability to update the software from the enterprise level out to all Properties\Workstations, is a convenient ability to have when managing a fleet of stores and POS terminals

It ties into its own reporting system and the MyMicros App makes store sales checking a breeze

Inconvénients

The software and the back end design is very complex, it takes a lot of training with skilled trainers in the Oracle business to build and maintain those skill sets.

Cost can be quite expensive when starting out, when there is a sufficient retail footprint the pricing can be negotiated to competitive rates

Matt
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
3

4
Publié le 04/07/2020

Oracle = A great global partner

I have been happy with our experience with Simphony. They provide a great product

Avantages

One stop shop. POS, purchasing and reporting.

The software has great capabilities and covers all areas a hospitality business requires

Inconvénients

Most adjustments to the program involve an additional purchase.

Immediate support not often available

Jean
  • Secteur d'activité : Restaurants
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
1
Simplicité
2
Support client
1

1
Publié le 05/10/2020

What Happened to Micros? Oracle. Make a wise choice don't choose Simphony.

We used Micros Res 3700 and loved it had no choice but to make a switch as Oracle is not supporting Micros Res 3700 any longer. We choose Simphony because Micros Res 3700 had the best support, including live support. Micros had service was 24/7.

It was a really bad choice.

Oracle Simphony has basiclly no support, you call support, they issue a ticket or tell you that someone will be calling you back and you never hear back from anyone. There is no support live help desk .

Since, Oracle purchased Micros, service and support has suffered greatly.

They are always trying to upsell you to purchased 3rd party items, that they eluded where included in product during the original meetings.

Micros NYC/Oracle is by far the worst software installers/developers that I have ever worked with.

Make a wise choice, don’t choose Oracle Simphony.

Avantages

The ease of menu updating and cusomtization.

Inconvénients

There is no live support, no service, no support help desk; most times it takes days, weeks, even months to hear back from anyone.

Since our installation in July, 2020, 3 months later and there are many unresolved issues, with the credit card readers, time clock, reports not balancing to each and many other among other things, that just don’t work.

Mike
  • Secteur d'activité : Restaurants
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 25/06/2020

Simphony

effort put in on setting it up - worth it - architecture is good & functional. Never really had any down time - if internet down - all printers & KDS still work on the LAN. Have a good account manager too which helps!

Avantages

Moved into teh cloud from Res to Simphony - was a great move for us - less spend on hardware, updates through icences /subscription to services. We integrate a lot through simphony with accounts, loyalty, takeaway/delievry platform, Gift certificates. Has great inventory mgt capabilities with theoreticals. We manage the one database across different concepts and countries pretty easily. Integretaed with payroll, Open table, Windcave - Tablets for servers. Real time updates pretty much on phone app. Kiosks integrated. It all works!

Inconvénients

Sometimes support a little clunky, but we get there in the end.

Anders
  • Secteur d'activité : Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
4

5
Publié le 01/09/2020

POS platform, not just a POS

We are integrating self-service ordering with Simphony, and it is a good solution that works for a huge amount of monthly transactions. Simphony gives us great flexibility and supports our solution in a good way.

Avantages

Simphony is a whole suite of software including Gift & Loyalty, Reporting & Analytics and also provide extensibility by developing additional modules that can extend functionality in Simphony. It has API:s for integration and is well documented.

Inconvénients

It was hard to find out the correct deployment model in some cases. Setting up a large Simphony installation comes with a large amount of options and choices that is needed to get it up and running in a stable production environment. It takes some work to find the optimal deployment.

Catégories connexes