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Loyverse CDS (Customer Display System) affiche les informations d'achat à partir du ticket créé sur le Loyverse POS. Lorsque le caissier ajoute un article au reçu, le client peut le voir avec le nom de l'article, la quantité, le...

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  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
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Fonctionnalités
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Simplicité
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Support client
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Publié le 01/09/2023

Convenient to use.

Because no software needs to be installed on the devices at home, teleworkers can more easily access programs on the company network. This eliminates the requirement for a business computer and enables employees to use their own phones and gadgets.

Avantages

Loyverse Customer App is incredibly simple to install. It was ready to use in just 30 minutes. When you initially log on, they did a fantastic job designing the Web interface. It is also quite simple to add a new image or Docker container. The simple option to add extra users was a really wonderful additional feature. Setting it up requires very little expertise, and there is sufficient documentation to support you should something go wrong.

Inconvénients

The dashboard seems old. Also drag and drop option has some bugs.

Les meilleures alternatives à Loyverse Customer Display System

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