Aperçu des avis des utilisateurs

En savoir plus sur Automatic Email Manager

Description non disponible

En savoir plus

Évaluations des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,3
Fonctionnalités
4,6
Simplicité
4,6
Support client
4,1

Parcourir les avis sur Automatic Email Manager

14 avis sur 14
Classer par :
Michelle
  • Secteur d'activité : Construction
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
s/o
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
s/o

5
Publié le 28/07/2021

Useful Automation

We were thrilled to find a cost effective solution to automate tedious tasks.

Avantages

This software saves us valuable time and money by automating process that were once done manually. Once set up it runs in the background and we can focus on more pressing tasks.

Inconvénients

The interface could be a bit more modern but really it matters little since after the set up was done we rarely ever need to access it.

Réponse de Namtuk

Thank you for your review.

Répondu le 30/07/2021
Matthew
  • Secteur d'activité : Vente en gros
  • Taille de l'entreprise : 201-500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

4
Publié le 05/08/2021

A great value solution for batch printing.

Positive, it's easy to use and doesn't break the bank.

Avantages

We started using this product to print supplier invoices e-mailed to us as attachments. The setup was a breeze and the program offered a welcome solution to our AP team who no longer need to bear the monotony of printing endless e-mail attachments. Now the whole office has started using it as a least-effort approach to printing their e-mail attachments.

Based on the time saved vs. price this product gets a thumbs up from the IT department.

Inconvénients

The program does crash sometimes requiring a restart however we do not lose any jobs as they are stored up within the mailbox and begin processing again the next time the program checks in.

Réponse de Namtuk

Thank you for your review.

Répondu le 11/08/2021
Peter
  • Secteur d'activité : Restaurants
  • Taille de l'entreprise : 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
2

3
Publié le 05/08/2021

German Language Handbook

We are using this software to get orders from the e-mail to finally print out in the kitchen. So we sort out some e-mails with orders which comes in every moment and get it printed out to prepare in the kitchen and deliver to the clients. This is a very important part of our business in corona times, when the clients could not come to the restaurant and eat here.

Avantages

We need feedback about some emails for food delivery. We defined as good as we know the necessary. But we saw, that only when we let running the software, it is working and printing the deliverys. When the software is not opened, nothing is printed, even it say that the software is running in background and working.

Inconvénients

I am missing an exact and complete handbook in german.

Réponse de Namtuk

Thank you for your review.

Répondu le 11/08/2021

Les meilleures alternatives à Automatic Email Manager

Marc
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

4
Publié le 09/08/2021

Does the job!

There is no way this business could process their online orders as easily and cost effectively without the software!

Avantages

Installed at a fast paced Bagel / Deli where the software automatically prints online orders as they come in. Once configured, it works pretty darn well!

Inconvénients

Sometimes printing doesnt work well and the IT Guy (me) and their support spend hours trying to get it right.

Réponse de Namtuk

Thank you for your review.

Répondu le 11/08/2021
Russell
  • Secteur d'activité : Divertissement
  • Taille de l'entreprise : 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
s/o

5
Publié le 05/08/2021

We depend on it

Avantages

Montors email and prints attachments automatically.

Inconvénients

It's not free? Truly, this product is complete and competent at its intended purpose.

Réponse de Namtuk

Thank you for your review.

Répondu le 11/08/2021
Shamila
  • Secteur d'activité : Logistique et chaîne d'approvisionnement
  • Taille de l'entreprise : 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
s/o
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
s/o

5
Publié le 14/09/2021

Great Tool

Avantages

The product solved a problem faced by our organization. We use it at the security gate to manage email traffic on a PC that do not have email access. We have it setup in the office monitoring emails and automatically printing the emails to a remote printer at the gate. Perfect solution!! Made me look like a hero!!
So grateful for this product.

Inconvénients

None that I can think of. It was easy to use.

Réponse de Namtuk

Thank you, hero ;)

Répondu le 15/09/2021
Hector
  • Secteur d'activité : Vente en gros
  • Taille de l'entreprise : 201-500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 02/08/2021

Namtuk - Automatic Email Manager

I've been using the software for many years. I must say this application is Solid and Reliable.

Avantages

Reliable, Flexible and has excellent features.

Inconvénients

I am completely satisfied with this software.

Réponse de Namtuk

Thank you very much.

Répondu le 03/08/2021
Pierre
  • Secteur d'activité : Design
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
s/o
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 16/08/2021

Do the job

Avantages

Easy to use and simply. Good hotline and support.

Inconvénients

Some little bugs and too much updates to do.

Réponse de Namtuk

We are sorry about the updates, but there is around 1 every 2 months (except in case of emergency). Thank you for your review.

Répondu le 18/08/2021
Roberto
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 501-1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 24/11/2021

Excelente soporte pos venta y soporte técnico

Avantages

software hace lo que indica en su pagina, muy funcional para lo que nosotros ocupamos y el soporte técnico es muy eficiente

Inconvénients

ninguno, el software es muy bueno y el soporte es excelente

Réponse de Namtuk

Thank you very much.

Répondu le 26/11/2021
Dan
  • Secteur d'activité : Divertissement
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
s/o

5
Publié le 13/03/2022

Easy setup to print Gmail attachments

Avantages

Easy to download, install and get up and running in minutes.
Great for anyone to use, no need to be a programmer to figure out rules and actions.

Inconvénients

I wish the price point was a bit lower - the CAD to US exchange rate is rough :)

Paul
  • Secteur d'activité : Comptabilité
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
s/o

5
Publié le 28/07/2021

A nearly best-kept secret

A very cost-effective and very easy to use application that allows me to switch off my email service and to easily identify what needs my immediate attention and what can be deferred or delegated to others.

Avantages

Nice to have the ability to automatically print incoming emails and attachments when the email app is closed.
Even better is the ability to automatically save incoming emails and attachments as a pdf and record incoming work from clients.
Best of all is the ability to automatically move incoming emails and attachments to other folders, so the inbox is not inundated with email.

Inconvénients

Some more editing choices on the default template.

Réponse de Namtuk

Thank you for your review.

Répondu le 29/07/2021
Bill
  • Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

5
Publié le 09/08/2021

Wow... Have been looking for this for a long time.

VERY VERY positive. It WORKS... Lots of other programs claim to work but this one has improved our client response time... GREAT work.!!

Avantages

The ability to check various emails and response unique for each activity is critical for our business. Previously I had been using a self developed email reading program.. Was to much to maintain. This product went into production very easily... Once I kinda got the architecture it seems to make sense.

Inconvénients

A couple of the features were kinda hidden.. Had to contact support to get the answer. BTW support was fantastic..

Réponse de Namtuk

Thank you very much for your review.

Répondu le 12/08/2021
Andre
  • Secteur d'activité : Développement de programmes
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

3
Publié le 02/08/2021

Top product

Top!

Avantages

Easy usability, running in background on Windows Server

Inconvénients

Nothing specific, may be the User Interface is slightly overloaded

Réponse de Namtuk

A new interface is coming in some months ;) Thank you for your review

Répondu le 04/08/2021
Joseph
  • Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise : 1 001-5 000 employés
  • Logiciel utilisé Autre pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
s/o
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
s/o

5
Publié le 05/08/2021

Excellent and streamlined application functionality.

Avantages

It works beautifully and is easy to implement.

Inconvénients

Nothing, it works nicely. I would recommend it to others.

Réponse de Namtuk

Thank you for your review.

Répondu le 11/08/2021
14 avis