Aperçu des avis des utilisateurs

En savoir plus sur SevenRooms

SevenRooms est une plateforme cloud de gestion des réservations et des clients conçue pour permettre aux restaurants, hôtels, clubs et entreprises d'acquérir, d'engager et de gérer des clients. Les fonctionnalités incluent la...

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Évaluations des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,2
Fonctionnalités
4,1
Simplicité
4,4
Support client
4,4

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Caitlin
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 18/12/2018

SevenRooms Review

Company has been using SR for over 3 + years and it is perfect tool for operating our client database between 7+ properties. It helps us maintain our guest experience with customized features that are easy to use and really allow us know our guests better.

Avantages

User friendly- clean face. Easy to train new employees- easy set up and access. Customizable features. Feedback Reviews. Instagram + events Widget. Export clients by tags. Tags in general!

Inconvénients

1)Sometimes loading glitches. 2)Unfortunately our POS system future does not work with SR- not SR's fault but it would make our lives easier to track spends at our more high volume properties.

Stephen
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 20/07/2018

Game Changer

SevenRooms has played a major role in our recovery program with our customers. If a guest has an experience that did not live up to expectations, we know about it...and we fix it! It is another layer of hospitality that our entire company has bought into. The unique part of SevenRooms is the ability to customize its use. Our company has found creative functionality that enhances a guest’s overall experience.

Avantages

Ability to provide a more customized experience for our valuable guests.

Inconvénients

TripleSeat integration comes with major limitations for us. Triple seat is forcing our hand to lock tables that we simply can’t do operationally for many reasons. Currently unable to use right now.

Kumar
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
s/o
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
s/o

3
Publié le 29/08/2019

SevenRooms Isn't Worth It

Avantages

SevenRooms allows you to accept and manage reservations and gain valuable customer insights. It has a flat-fee pricing structure which allows you to better grasp how much you'll be spending on a monthly basis. It used to have a great value proposition when OpenTable had a different pricing structure.

Inconvénients

SevenRooms is not the industry standard for reservations, unfortunately. Many people are unfamiliar with the software, so you risk lost reservations as a result of that. Further, the pricing structure used to be valuable in that you wouldn't pay for reservations made through non-OpenTable reservations, but now OpenTable has adjusted their pricing structure to make that a non-factor. SevenRooms doesn't provide the guest insights that they pitch, and the live spend information is not always up to date.

Les meilleures alternatives à SevenRooms

Dan
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 20/09/2022

SevenRooms - If you operate a restaurant or club you need this!

Awesome.

Avantages

The user interface is excellent and has come a long way since the beginning. It's super-easy to train floor staff on it via the web UI or the app.

Inconvénients

The API needs to be a little more fleshed out and robust. We've had to manually do quite a lot of work to get 7R to play nice with Hubspot.

Sasha
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 28/07/2022

Seven Rooms Review

Really good experience and their customer help desk is great and very fast.

Avantages

Lots of extra features in setting up offers, perks and events for customers.

Inconvénients

There is a feature where guests can ask a custom question which is not trackable without checking individual bookings.

Dave
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
2
Simplicité
3
Support client
1

3
Publié le 28/07/2020

Almost there ....

Started out ahead of the pack, but the other quickly caught up and adjusted billing + software strategies and left SevenRooms falling behind.

Avantages

SevenRooms was a nice option for a restaurant that was getting hammered with OpenTable fees before they changed their structure. OT was fee based + core charges, while SevenRooms was a flat rate.

Inconvénients

With discounts also comes less support. I feel like SevenRooms is about to be bought out or just fold. What started out as great, quickly became unreliable and unsupported.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Restaurants
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 23/04/2019

Love SevenRooms

I love SevenRooms. It is amazing and easy to use. I just wish that we could access the features that come from integration of our POS.

Avantages

It's easy to use, continually improving, always staying ahead on trends. I love that they don't just offer a product but go out of their way to look at ways to help you market your restaurant.

Inconvénients

They do not integrate with BreadCrumb, you have to use/pay for OpenTable on top of your monthly cost.

Prashant
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 23/07/2018

Operations usage

Amazing experience so far

Avantages

Ease of use and communication within the team

Inconvénients

No feature of capturing guest name who are staying in the hotel

Alice
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

4
Publié le 11/12/2018

The start of an exciting journey

Very positive.

Avantages

Ease of use on the app, reporting features, multiple diary views, great customer data capture. The excellent support team.

Inconvénients

The mixed fonts on the desk top. it can be slow moving from page to page. Filters don't function very well when reporting.

Emily
  • Secteur d'activité : Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé Autre pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
5

4
Publié le 25/11/2019

Seven Rooms

Avantages

I think there was a great platform to get more reservations in our restaurant and got the word out to more people

Inconvénients

It caused too much confusion with our Opentable program.

Lika
  • Secteur d'activité : Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
s/o
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
s/o

5
Publié le 25/07/2018

7rooms

7rooms is very easy to use system.

Avantages

can see the history of guests which helps a lot

Inconvénients

can not see other restaurant bookings to check overall

Alexander
  • Secteur d'activité : Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé Autre pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 15/02/2019

SevenRooms: The Reservation Platform You Should Be Using

Overall the pros far outweigh the cons.

Avantages

SevenRooms is excellent at driving guests to your restaurant. While not the industry standard for online reservations, (though that is rapidly changing), it has excellent functionality. The biggest positives are:

1) Cost reduction by eliminating OpenTable fees
2) Ability to drive customers to restaurants within your group of restaurants
3) Live data on consumer spend and the ability to track that over time

Inconvénients

SevenRooms is not the industry standard, so many people will not be familiar with the booking platform. From the guest perspective, even after creating a profile, you may have to input the same information multiple times for multiple reservations, which is frustrating. People may also not book through this platform if it's too difficult or unfamiliar, which may lead to lost reservations.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 29/05/2019

Great metrics for assigning tables

The features ultimately outweigh the cost

Avantages

The system is quite smart in its approach to table reassignment and pacing

Inconvénients

While the features are a benefit- the cost is high for a reservation system. Updates are made frequently without notice

Sasha
  • Secteur d'activité : Banque
  • Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
2
Simplicité
3
Support client
1

1
Publié le 18/10/2022

Poor Security and Lack of Customer Service

Avantages

ease of use, ease of integration, online materials

Inconvénients

poor security governance with examples of security breaches and hacking being ignored by customer service team

Sarah
  • Secteur d'activité : Restaurants
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé Autre pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
s/o
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
s/o

5
Publié le 10/09/2018

This is great!

Even though we selected another reservation software, I was impressed with the customer service and timely responses.

Avantages

I feel like SevenRooms is a hidden gem although we ultimately decided on a different reservation system!

Inconvénients

It is a tad more costly than we were anticipating. Our big deal breaker was we could not utilize SevenRooms for out B&B properties as well as restaurants.

Mihailo
  • Secteur d'activité : Comptabilité
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 16/06/2019

SevenRooms review

Avantages

Great customer data capture, they allways know what i want, and i can see the history of guests.

Inconvénients

Just one thing, color in the software is somehow boring

16 avis