Jira Software est un outil de développement logiciel utilisé par les équipes Agile en vue de planifier, de suivre et de publier des logiciels. Jira Software prend en charge Scrum, Kanban, un modèle hybride ou tout autre flux de... En savoir plus
56 produits
Confluence est une solution de gestion de projet qui permet aux organisations de créer, de collaborer, d'organiser et de réviser des documents de projet. La plateforme offre des déploiements cloud et locaux. La fonctionnalité... En savoir plus
Visure Requirements est une solution de gestion des besoins qui aide les entreprises à rationaliser les processus liés aux tests d'acceptation, à la gestion de la configuration, à la collaboration sur les tâches, etc., sur une... En savoir plus
Craft est une solution cloud de gestion de projets et de projets conçue pour les équipes de projet des entreprises de toutes envergures dans divers secteurs. Parmi les fonctionnalités figurent : gestion des tâches, des idées et... En savoir plus
ClickUp est un outil cloud de collaboration et de gestion de projet qui convient aux entreprises de toutes tailles et de tous secteurs. Ses fonctionnalités comprennent des outils de communication et de collaboration, des... En savoir plus
monday.com, une plateforme primée de gestion de projet et de collaboration, aide les équipes à planifier et à mettre en œuvre des projets complexes de manière efficace et collaborative, afin d'atteindre leurs objectifs en temps... En savoir plus
Wrike est une plateforme cloud de gestion de projet pour les équipes de plus de 20 personnes, adaptée aux grandes entreprises et aux PME. Elle prend en charge le travail à distance pour diverses équipes. Cette solution est... En savoir plus
codebeamer est une plateforme ALM (Application Lifecycle Management) destinée au développement avancé de produits et de logiciels. La plateforme ouverte étend les fonctionnalités ALM (Application Lifecycle Management) avec des... En savoir plus
Modern Requirements4DevOps is a requirements management solution that provides businesses using Azure DevOps with tools to manage projects and facilitate collaboration across teams. Administrators can build versioned documents... En savoir plus
NewSysRS is a requirements management solution that helps small to large businesses create and handle custom workflows, tasks, and other activities to streamline operations across multiple projects. Organizations can define... En savoir plus
Process Street est une solution de gestion des processus métiers BPM (Business Process Management) cloud qui permet aux organisations de créer des listes de contrôle et de traiter des documents pour des projets récurrents. La... En savoir plus
Aha! Roadmaps est la suite complète de gestion de produits permettant de définir une stratégie, de saisir des idées, de noter des fonctionnalités et de partager des plans visuels. Elle comprend Aha! Ideas Essentials pour le... En savoir plus
Quip est une solution de gestion de projet et de collaboration à la réalisation de tâches basée sur le cloud computing qui aide les utilisateurs à travailler ensemble et à communiquer sans e-mails. Les utilisateurs peuvent créer... En savoir plus
Abacus est une solution de dépenses et de déplacement basée sur le cloud qui offre aux équipes de taille moyenne un moyen très efficace de suivre et de contrôler les notes de frais, de rembourser les employés et de réserver des... En savoir plus
awork is a cloud-based collaboration solution that enables businesses of all sizes to streamline processes related to project planning, time recording, task management, team communication and more. It provides mobile applications... En savoir plus
Enterprise Architect is a requirements management solution that helps businesses of all sizes streamline operations related to project management, business process modeling, debugging and other processes. It allows staff members... En savoir plus
ReqView is a cloud-based and on-premise requirements management software designed to help businesses of all sizes manage software and system requirements, traceability, validation tests and more. The platform enables users to... En savoir plus
Orcanos est une plateforme cloud conçue pour aider les entreprises de toutes tailles à gérer et automatiser tous les flux documentaires, des approbations initiales aux signatures finales. La plateforme centralisée permet aux... En savoir plus
ReQtest est une solution cloud de bug tracking qui aide les testeurs et les développeurs à gérer les cas types et à obtenir des mises à jour en temps réel concernant diverses routines du processus de test. Parmi les fonctionnalité... En savoir plus
Test Modeller is a collaborative requirements modelling and test generation engine. With Test Modeller, intuitive flowcharts maintain living documentation of complex systems, synchronising changing data from across the SDLC. The... En savoir plus
aqua ALM est une solution d'ALM (Application Lifecycle Management) qui permet aux entreprises de gérer les cas types et de déterminer les erreurs potentielles dans les projets. Les professionnels peuvent utiliser la plateforme... En savoir plus
DrakonHub is an online diagram software to prepare visual program documentation, which is beneficial for project managers, architects, software developers and entrepreneurs. It works based off of the standards of the aerospace... En savoir plus
Abacus est une solution cloud et sur site qui aide les entreprises à rationaliser les opérations liées à la modélisation des processus métier, à la gestion de projet et à la mise en place d'applications. Le module de gestion des... En savoir plus
Alithya GoTest is an automated testing software with a test management GUI that allows users to test web, desktop, and mobile applications. The API allows easy integration into CI/CD platforms and processes to ensure tests are... En savoir plus
Jama Connect est un produit de gestion du cycle de vie des applications qui peut être déployé sur le cloud ou installé sur des appareils Mac et Windows. Il facilite les processus de développement de produits et agit en temps réel... En savoir plus
ReqSuite® RM is an on-premise and cloud-based requirements management solution that helps businesses in tendering, procurement, product development and enterprise application management streamline processes related to standardizat... En savoir plus
Tricentis Tosca is a cloud-based testing solution that enables organizations of all sizes to manage the testing of applications, software and more. The software allows users to perform different kinds of tests including API,... En savoir plus
Conclusion est une solution cloud de gestion des processus informatiques conçue pour aider les entreprises à automatiser la collecte des exigences dans le cadre de la planification de projets, du suivi et de la gestion de la... En savoir plus
Dragonboat is the fastest growing product management platform for product leaders to strategize, prioritize, deliver and improve industry leading products. With Dragonboat, product teams can connect objectives with initiatives,... En savoir plus
iRise is a cloud-based project requirement and prototype management solution that caters to midsize and large businesses across various industry verticals. This modular solution allows users to capture project requirements using... En savoir plus
RequirementsHub helps businesses of all sizes handle information technology (IT) and software requirements across clients, processes, and departments via a unified portal. The platform enables enterprises to design, gather and... En savoir plus
Aligned Elements is an on-premise and cloud-based solution that helps medical device businesses leverage requirements management tools to create and trace design controls throughout the application lifecycle. Managers can sign... En savoir plus
Product Management Dashboard for JIRA is a product management and roadmap solution that helps businesses optimize processes via market-driven strategic & technical management of product-related processes. Staff members can manage... En savoir plus
Spend your time building Medical Devices, not on paperwork! https://matrixreq.com/ Matrix Requirements is helping medical device companies to easily and efficiently manage their design and quality system. Our products make your... En savoir plus
R4J is a requirements management solution and key features of this native add-on include establishing custom requirements hierarchies with folders and parent-child structures, full traceability, improved requirements change... En savoir plus
REQCHECKER is a requirement management solution, which helps businesses create, verify and track traceability between documents and specifications. Features include full-text search, version control, impact analysis, proofreading,... En savoir plus
Agile Requirements Designer is a cloud-based solution designed to help businesses of all sizes implement and automate agile testing requirements throughout application development lifecycles. Users can generate test cases and map... En savoir plus
Reduce administrative overheads, boost impact and stay focused on your mission with OmniGrants (formerly OmniStar Grants). OmniGrants is a fully managed Software-as-a-Service grants management platform that provides end-to-end... En savoir plus
Polarion REQUIREMENTS is an on-premise requirements management software, which helps businesses record, approve and manage requirements across the entire project lifecycle, from initial documentation to final release. The... En savoir plus
Accompa is a cloud-based solution that helps businesses of all sizes create, track and manage requirements, features and use cases across multiple products and projects. It allows customers and internal stakeholders to send... En savoir plus
iPlan is a business management software designed to help organizations handle portfolios, projects, requirements, timesheets, workflows and more on a centralized platform. Administrators can use the search functionality to... En savoir plus
Space offers a centralized workplace solution for collaborative reporting, online meetings, and planning. The interface shows details about meetings, favorite projects, members, code reviews, and teams. Users can chat with other... En savoir plus
Xebrio is a SaaS-based project management software which covers every phase of project development from requirement analysis to deployment. Xebrio helps teams achieve maximum productivity by enabling precise and comprehensive... En savoir plus
Plus qu'une simple modélisation de l'entreprise, Digital Enterprise Suite permet également une automatisation de l'entreprise. Conçue sur un graphique d'entreprise numérique, la solution Digital Enterprise Suite accélère la... En savoir plus
Kovair ALM Studio is an application lifecycle management solution that helps businesses streamline processes related to project management, testing, quality assurance, requirements management and more on a centralized platform.... En savoir plus
Caliber is a web-based requirements management software designed to help businesses collect, document, prioritize and validate a set of requirements to facilitate project quality initiatives. Key features include document... En savoir plus
agosense.fidelia is a requirements management software that helps businesses of all sizes manage tasks, visibility, objectives, review and more across projects. The platform enables organizations to automate and record changes... En savoir plus
LiteRM is an on-premise requirements management solution designed to help businesses manage project objectives and store information related to definitions, user roles, acceptance test designs and more. The platform enables users... En savoir plus
RaQuest is an on-premise requirements management solution that helps businesses track system requirement changes on a unified platform. It allows IT professionals to define and update a variety of requirement attributes such as... En savoir plus
ReqEdit is a requirements management solution, which helps businesses of all sizes create and edit requirements and streamline the workflow between suppliers and manufacturers. Features include multi-lingual support, file... En savoir plus