FileHold Enterprise est une solution de gestion documentaire qui aide les grandes entreprises à passer à un environnement de travail informatisé. FileHold peut être installé localement, ainsi que sur un cloud privé ou public... En savoir plus
34 produits
monday.com, une plateforme primée de gestion de projet et de collaboration, aide les équipes à planifier et à mettre en œuvre des projets complexes de manière efficace et collaborative, afin d'atteindre leurs objectifs en temps... En savoir plus
Intellect eQMS est une solution configurable de gestion de la qualité d'entreprise basée sur le cloud qui aide les organisations de divers secteurs à gérer la qualité et la conformité des procédures commerciales critiques. Les... En savoir plus
Google Workspace (formerly G Suite) is a cloud-based suite of collaboration and document management tools designed to help businesses manage video meetings, presentations, multi-person video calls and live streaming. Key features... En savoir plus
Microsoft Word is a productivity solution designed to help businesses of all sizes create, edit, view and share files with co-workers. The platform enables managers to configure access permissions for staff members and convert... En savoir plus
Samepage est une solution logicielle collaborative dans le cloud qui aide les équipes à éliminer les goulots d'étranglement des projets et à communiquer de manière transparente avec les membres de l'équipe. Samepage propose une... En savoir plus
Seismic est la référence en matière de solutions d'aide à la vente et de stimulation numérique des ventes. Elle permet d'aligner les équipes de commercialisation et de leur donner les moyens d'offrir aux acheteurs des expériences... En savoir plus
M-Files est un outil de gestion de contenu qui aide les utilisateurs à organiser, gérer et suivre les documents et les informations. La solution convient aux petites et grandes entreprises de divers secteurs. Des déploiements sur... En savoir plus
MasterControl Quality Excellence (une solution logicielle de QMS [Quality Management System]) est un système de gestion de la qualité intégré qui rend inutile les processus de gestion de la qualité sur papier. Il aide les... En savoir plus
OnBase est une plateforme cloud d'information d'entreprise qui aide les petites, moyennes et grandes entreprises à gérer le contenu, les processus et les cas. Avec des solutions spécifiques pour les secteurs de l'assurance, de la... En savoir plus
QT9 Quality Management Software is a web-based QMS software used by companies to comply with ISO and FDA quality standards. The software is available for deployment either on-premise or in the cloud. The tool eliminates the need... En savoir plus
LogicalDOC est une solution de gestion de contenu qui s'adresse aux entreprises de toutes tailles issues de divers secteurs, comme les technologies de l'information et les services informatiques, le pétrole et l'énergie, la vente... En savoir plus
Qualtrax is a quality management and compliance software that helps enterprises train employees and manage accreditations, documents and other business processes. Professionals can link documents with relevant regulatory... En savoir plus
PinPoint est une solution cloud de gestion des documents adaptée aux entreprises de toutes tailles, des start-up aux grandes entreprises. Elle peut même être déployée et hébergée sur des serveurs locaux en plus du cloud SaaS de... En savoir plus
Document Locator is enterprise document management software that is uniquely integrated into Microsoft Windows. The platform is integrated with Microsoft Office and other business applications, and works directly inside of... En savoir plus
AODocs est une solution de gestion des documents et des dossiers qui permet aux entreprises des secteurs des sciences de la vie, de la fabrication, de la finance, des RH et de la comptabilité d'intégrer la plateforme à Google... En savoir plus
12d Synergy is a cloud-based solution designed to help engineers, architects and construction professionals automate processes related to project collaboration and document management. Key features include contact management,... En savoir plus
GlobalVision is a quality control and inspection platform that helps businesses identify and highlight critical errors across packaged products. It enables managers to handle quality approval processes for product packaging and... En savoir plus
ICM's ViewCenter is a secure digital environment where your business-critical documents live, and your important processes can be optimized. Get a quick ROI with powerful search functions, secure file sharing, compliance, tasks &... En savoir plus
Contentverse is a content management system designed to work on desktop and mobile devices. It is suitable for large and midsize businesses in all industries and allows users to upload, store and edit documents, search and manage... En savoir plus
Alfresco Content Services is a cloud-based enterprise content management (ECM) solution, which helps businesses across finance, healthcare, insurance, publishing, manufacturing and government sectors manage, secure and deliver... En savoir plus
On-premise document management software accessible from multiple device apps used to streamline business processes by enabling document access and information control. Customization is possible, allowing Docsvault to be used... En savoir plus
Backup Xplorer uses backup copies and Version Control to protect work from being overridden or lost. With each file storing its own unique backup routines, priority can be given to more important files. By controlling the backup... En savoir plus
Conçu pour les éditeurs, les institutions universitaires et les auteurs individuels, Overleaf est une solution collaborative de rédaction et de publication qui permet aux utilisateurs de rédiger, de modifier et de publier... En savoir plus
ynergis Adept simplifies how you find, manage, share & integrate engineering and enterprise information to improve efficiency and and accelerate growth. Organizations have thousands or millions of documents spanning across... En savoir plus
Sierra QMS is a highly configurable and customizable quality management system (QMS) built specifically for healthcare and life sciences industry. It leverages agile technology and automation capabilities to ease the burdens of... En savoir plus
Almanac is a platform for async work, built around a document editor with powerful version control. En savoir plus
Atlas Intranet Collaboration Suite is a tool that helps businesses manage documents, meetings, and communication on a unified platform. Users can track multiple projects and tasks, organize schedules and set up meetings via the... En savoir plus
ImageSite and Engine-Box (our Cloud-based SaaS version of ImageSite) are JAVA-less, comprehensive, yet affordable engineering document management solutions for scanned and native digital documents. There is no software to deploy... En savoir plus
DocJuris is designed for reviewing, redlining, and negotiating contracts. DocJuris is the cloud-based contract negotiation platform that helps legal and business teams close deals faster. En savoir plus
Many quality systems struggle with learning from experience. SOLABS helps by providing a platform to capture their learnings. It's the best and fastest way to maintain compliance and protect the public. SOLABS is a technology... En savoir plus
airSlate is a SaaS platform for no-code automation of business workflows. Using its intuitively easy drag-and-drop tools, users can set up and configure automated workflows for contract negotiations, quoting & invoicing, customer... En savoir plus
CKEditor is a WYSIWYG editor, which enables businesses to create semantic content with images, media embeds, auto-formatting capabilities and more. Professionals can track the number of characters, set up a word limit and view... En savoir plus
File Manager provides better structure and faster access to documents in Microsoft Teams. It works like a familiar file explorer, fully integrated into MS Teams. Users no longer need to go to different teams to open files... En savoir plus