Jira Service Desk est une solution de gestion des services informatiques qui assiste les équipes informatiques et de services dans la gestion des incidents, la gestion des problèmes et la conduite du changement. La plateforme... En savoir plus
86 produits
Atera est une solution logicielle cloud de gestion informatique complète et conçue pour les PME dans le secteur des TI (technologies de l'information). L'outil comprend des fonctionnalités de gestion du temps, de suivi des... En savoir plus
NinjaOne (anciennement NinjaRMM) est la principale solution d'opérations informatiques unifiées qui simplifie la façon dont les équipes informatiques travaillent. Avec NinjaOne, les équipes informatiques peuvent gérer tous leurs... En savoir plus
Pulseway est une solution intégrée de surveillance des ressources informatiques et du réseau conçue pour aider les administrateurs informatiques à surveiller et contrôler à distance leurs ressources informatiques commerciales. La... En savoir plus
Total Network Inventory est un logiciel d'audit PC et d'inventaire réseau pour les réseaux de bureaux et les grands réseaux d'entreprise. Total Network Inventory interroge tous les ordinateurs et ordinateurs portables d'un réseau... En savoir plus
Wrike est une plateforme cloud de gestion de projet pour les équipes de plus de 20 personnes, adaptée aux grandes entreprises et aux PME. Elle prend en charge le travail à distance pour diverses équipes. Cette solution est... En savoir plus
Freshservice est une solution cloud de service d'assistance informatique et de gestion des services qui permet aux entreprises de simplifier leurs opérations informatiques. La solution offre diverses fonctionnalités, notamment un... En savoir plus
WebTitan est une solution cloud de sécurité web qui surveille les virus, les ransomwares, les logiciels malveillants et plus encore. Elle fournit également un contrôle du filtrage web et DNS et convient aux grandes et moyennes... En savoir plus
JumpCloud Directory-as-a-Service est un logiciel de gestion informatique qui aide les entreprises de toutes tailles à gérer les appareils ou les postes de travail, y compris sous Windows, MacOS et Linux. Le logiciel permet aussi... En savoir plus
RG System est une solution de monitoring réseau conçue pour aider les MSP (Managed Services Provider) et les éditeurs de logiciels indépendants à surveiller, sécuriser et gérer leurs infrastructures informatiques. RG System est... En savoir plus
MSP Manager is a cloud-based solution that helps IT service providers streamline billing and help desk operations via a unified portal. The platform enables businesses to manage capture information such as service items, customer... En savoir plus
Zendesk est une solution cloud de gestion de centre d'assistance qui propose des outils personnalisables afin de créer un portail de service client, une base de connaissances et des communautés en ligne. La solution offre un... En savoir plus
mHelpDesk is a field service solution that helps customers automate everything from first customer contact to getting paid. This includes customer management, quoting, dispatching, invoicing, billing and reporting. mHelpDesk... En savoir plus
SolarWinds Service Desk is suitable for companies seeking a help desk solution that offers IT service management (ITSM) functionalities. SolarWinds Service Desk offers comprehensive service desk functionality that helps businesses... En savoir plus
Spiceworks est une solution gratuite de service d'assistance et de monitoring réseau basée sur le cloud conçue spécifiquement pour les administrateurs système et les professionnels de l'informatique. La solution aide à gérer les... En savoir plus
SysAid est une solution cloud de gestion des services informatiques, ainsi que de centre de service et d'assistance qui aide les utilisateurs des entreprises de toutes envergures dans divers secteurs à résoudre leurs problèmes... En savoir plus
LogMeIn Central est une solution de gestion des points de terminaison basée sur le cloud qui permet aux professionnels de l'informatique de surveiller et de gérer leur infrastructure de point de terminaison. Les principales... En savoir plus
ConnectWise Manage is a managed service provider (MSP) solution that caters to businesses of all sizes across various industries such as marketing and advertising, finance, sales, hospitality and more. Key features include backup... En savoir plus
Founded in 2003, Vivantio is a leading provider of customer service optimization software and solutions for demanding B2B service teams. By combining the comprehensive power of enterprise-level software with the flexibility of a... En savoir plus
Issuetrak is a flexible issue tracking software solution that can be configured to suit the needs of a variety of industries and usages, including IT Help Desk, Customer Support, Project Management, and more. Issuetrak can be... En savoir plus
ServiceDesk Plus is a help desk management platform. It includes core help desk and IT management applications, as well as project management, contract management and features for ITIL (information technology infrastructure... En savoir plus
La plateforme Splunk Enterprise permet aux utilisateurs de traiter et d'indexer la plupart des formats de données dans leur format natif. La solution propose des outils d'indexation de données qui permettent aux utilisateurs de... En savoir plus
Caspio is a cloud-based, no-code, application development solution for organizations of all sizes. The platform is suitable for industries such as health care, media, government, education, nonprofits, consulting, churches and... En savoir plus
MSP360 Managed Backup. Simple. Reliable. MSP360 Managed Backup is an easy-to-use backup solution with centralized management, monitoring, and reporting. The platform is natively integrated with AWS, Wasabi, Backblaze B2, and... En savoir plus
SmartDeploy is a cloud-based desktop management and imaging software. With a layered architecture, it assists IT teams with single-image management to support multiple endpoints. SmartDeploys combines progressive solutions like... En savoir plus
ConnectWise Automate (anciennement LabTech) est une solution cloud d'automatisation informatique et sur site qui aide les entreprises à suivre et à gérer leurs ressources informatiques à partir d'un seul emplacement. Les... En savoir plus
BMC Helix ITSM is a cloud-based digital service management solution that combines a service desk manager, a change manager, a service delivery manager and an IT director into one suite. It is also available for on-premise... En savoir plus
BOSSDesk est une solution intégrée de centre de service/d'assistance et de gestion des ressources informatiques disponible à la fois sur le cloud et sur site. Elle intègre une interface conviviale primée et un catalogue de... En savoir plus
InvGate Service Desk is an IT service management platform that offers help desk request fulfillment, customer service and support and self-service knowledge management. The system is compatible with Mac, Windows, and iPad (or... En savoir plus
Autotask PSA is an IT business management platform consisting of a service desk, project management, account management, documentation management, time tracking and billing, contracts, resource management, inventory and procuremen... En savoir plus
OTRS est une solution ITSM (Information Technology Service Management) conforme à la norme ISO/IEC 27001 destinée aux services d'assistance, aux centres de service client et aux équipes de sécurité des entreprises. La solution... En savoir plus
FieldAware is a field management solution developed to manage every facet of the service delivery process. It allows users to manage service requests, scheduling, dispatching, customer relationships, invoicing and reporting,... En savoir plus
Tigerpaw is a cloud-based professional service automation (PSA) solution designed for small and mid-size customers. It offers project management, time tracking and billing management within a suite. The project management... En savoir plus
Automox is the modern, cloud-native endpoint-hardening platform that empowers organizations to remediate vulnerabilities faster than they can be weaponized. This cross-platform solution simplifies and automates critical patching,... En savoir plus
Alloy Navigator is an IT service and asset management solution that enables organizations of all sizes to manage their IT operations. This solution offers a fully integrated help desk, network inventory, knowledge base capabilitie... En savoir plus
Naverisk is a remote monitoring and management solution for businesses of all sizes. The solution is used by managed service providers and IT professionals. Key features include technology monitoring, management patching,... En savoir plus
Lansweeper est une solution de gestion de réseau sur site adaptée aux entreprises de toutes tailles de divers secteurs d'activité. Elle offre des outils intégrés pour gérer l'inventaire du réseau, les actifs commerciaux, les... En savoir plus
ChangeGear is a premier IT Service Management solution. ChangeGear delivers a comprehensive platform for enterprise with innovative IT Service Management capabilities, ITIL-based modules, the award-winning AI & Machine... En savoir plus
TOPdesk is cloud-based computer-aided facility management (CAFM) and ITSM solution designed to help small and midsize businesses manage a facilities' work orders, maintenance schedules, assets and on-site guest visits. TOPdesk... En savoir plus
The Service Program is a handyman solution designed to help businesses in the lawn care, HVAC, plumbing, construction, pest control, and other sectors streamline processes related to route management, equipment tracking, employee... En savoir plus
Symantec Ghost Solution Suite is a disk imaging software designed to help businesses with imaging and deploying desktops and servers. The platform enables managers to perform configurations to deploy software across various... En savoir plus
BlueFolder's field service management software is a web and mobile-based software that helps increase equipment uptime, streamline preventive maintenance, eliminate tedious maintenance tasks, and maximize your techs' efficiency.... En savoir plus
EcholoN est une solution de service client qui permet aux entreprises de rationaliser les processus liés aux cas d'assistance, à la gestion des actifs, de la configuration, de la conformité, de la capacité, des changements, des... En savoir plus
SeamlessDesk est une solution cloud de centre d'assistance qui permet aux clients de créer des cas d'assistance afin de résoudre leurs problèmes. Parmi les fonctionnalités figurent : gestion du temps, gestion des cas d'assistance... En savoir plus
HaloITSM is a cloud-based platform designed for ITIL-aligned service delivery. This solution can be used by organizations of all sizes in a variety of industries. With features like incident management, a customizable knowledge... En savoir plus
Hornbill is a cloud-based solution that helps organizations automate workflows for managing customers, employee experience, information technology (IT) and human resource (HR) teams. It enables employees to collaborate on... En savoir plus
Kaseya BMS is a business management solution that helps companies manage their products and services. The software handles billing, accounting and project management tasks and provides regular notifications about bill payments.... En savoir plus
Intelligent Service Management Solution is a cloud-based IT service management tool offering support in 9 ITIL processes including Help Desk, IT Asset Management and Knowledge Management. With multi-tenant support, this is an... En savoir plus
HarmonyPSA est une solution PSA (Professional Services Automation) hybride qui aide les prestataires d'infogérance dans le cloud et les entreprises de logiciels de toutes tailles à gérer leurs opérations commerciales. Le logiciel... En savoir plus
JDisc Discovery is an on-premise IT service management solution for midsize and large enterprises. The solution serves IT departments in industries such as education, IT consulting and logistics. Key features include audit... En savoir plus