penny is a cloud-based e-Source / Procure-To-Pay system that automates RFQs/RFPs and provides clear comparison and analysis. Penny can be used to cover the procurement cycle partially or completely. With penny, users can... En savoir plus
130 produits
Fraxion fournit des solutions complètes de gestion des dépenses pour les demandes d'achat, la gestion des notes de frais, l'approvisionnement et l'analyse des dépenses. La solution 100 % cloud de Fraxion est aussi intuitive que... En savoir plus
Spendesk est une solution cloud de gestion des dépenses conçue pour aider les entreprises à gérer les factures, les processus d'approbation, les remboursements de notes de frais, les cartes de débit virtuelles, etc. La plateforme... En savoir plus
Precoro est un logiciel cloud d'achat qui rationalise les processus d'approvisionnement des PME. Ses fonctionnalités clés comprennent la création et la livraison de bons de commande, la gestion de commandes avec des limites, des... En savoir plus
Procurify est une solution cloud d'approvisionnement qui aide les entreprises à suivre, contrôler et gérer les dépenses. Les entreprises peuvent centraliser toutes les informations d'achat, tout en permettant aux membres de... En savoir plus
Tipalti est une solution cloud de gestion comptable qui aide les utilisateurs à automatiser leurs processus de comptes fournisseurs. La solution offre diverses fonctionnalités, notamment l'automatisation des factures, la remise... En savoir plus
Digital Purchase Order est une solution cloud qui permet aux entreprises de créer des demandes de commande, d'approuver des dépenses et de suivre l'historique complet des produits. La solution comprend des applications mobiles... En savoir plus
MARMIND® is a leading Marketing Resource Management platform that empowers marketers worldwide to optimize resources and improve results. The only MRM to create seamless workflows for planning, budgeting, and performance... En savoir plus
Kissflow Procurement Cloud est une solution idéale pour les entreprises qui passent d'outils manuels de gestion des achats à la mise en œuvre d'une solution pour la première fois ou qui remplacent des solutions ponctuelles... En savoir plus
Save time, costs and prevent fraud on your expense claims processes! Klippa Expense Management is a cloud-based expense claim processing solution for businesses. Our solution saves clients time and sets them up with secure... En savoir plus
Rippling gives businesses one place to run HR, IT, and Finance. It brings together all of the workforce systems that are normally scattered across a company, like payroll, expenses, benefits, and computers. So for the first time... En savoir plus
Wrike est une plateforme cloud de gestion de projet pour les équipes de plus de 20 personnes, adaptée aux grandes entreprises et aux PME. Elle prend en charge le travail à distance pour diverses équipes. Cette solution est... En savoir plus
Concur est une solution logicielle de gestion des notes de frais et des voyages basée sur le cloud qui permet aux cadres de gérer les frais de déplacement. Il permet aux responsables financiers de surveiller les dépenses et les... En savoir plus
Happay is a cloud-based expense management solution that helps medium to large businesses manage and track expenses. It uses AI and machine learning technologies to automate processes related to expense claims management,... En savoir plus
Divvy est une solution gratuite de comptabilité et de gestion des dépenses basée sur le cloud pour les entreprises. Les fonctionnalités clés comprennent la gestion des paiements et des abonnements, la création de budgets... En savoir plus
Champs personnalisés pour le reporting personnalisé, applications Android et iOS avec fonctionnalité hors ligne, fonctionnalité de pointage, intégrations complètes, approbations d'achat rapides à l'aide du routage d'approbation à... En savoir plus
Expensya est une solution cloud de gestion de voyages qui aide les entreprises à rationaliser l'ensemble du cycle de vie et reporting des notes de frais, de la génération de factures électroniques au traitement des remboursements.... En savoir plus
Sage Intacct is a provider of cloud-based financial management and accounting software. Sage Intacct's software solution is suitable for small to midsize accounting firms and can provide financial reporting and operational... En savoir plus
ExpensePoint est une solution cloud conçue pour aider les petites et grandes entreprises à automatiser le reporting des notes de frais des employés. Elle permet aux utilisateurs de générer, envoyer, approuver et traiter des... En savoir plus
Plooto is an all-in-one platform that enables businesses to automate their domestic and international accounts payable and accounts receivable functions by unifying payments, processes, control, and reporting. Trusted by 6,000+... En savoir plus
Spendwise is a cloud-based system that helps businesses and other organizations track, manage and control spending. Users can create purchase orders, submit them for approval, approve or reject them, and email them directly to... En savoir plus
TravelBank is a cloud-based expense reporting solution for corporate travel. It helps small and midsize businesses to manage flights, accommodations and other travel expenses, and also provides automated expense reports and... En savoir plus
ELMO Software is a cloud-based solution that helps thousands of organisations across Australia, New Zealand and the United Kingdom to effectively manage their people, process and pay. ELMO offers a comprehensive suite of cloud... En savoir plus
Rydoo est une solution de gestion des déplacements et des notes de frais qui aide les entreprises de toutes tailles à gérer les processus liés aux voyages d'affaires, notamment la réservation de vols ou d'hôtels, la soumission... En savoir plus
Pleo est une solution cloud de gestion des notes de frais conçue pour aider les entreprises à gérer le partage des cartes de crédit d'entreprise entre les employés, à enregistrer les reçus ou les remboursements et à suivre les... En savoir plus
Chrome River EXPENSE est une solution basée sur cloud de gestion des notes de frais destinée aux moyennes et grandes entreprises des secteurs verticaux tels que la banque, la fabrication, le commerce de détail et la technologie.... En savoir plus
TripActions is the only all-in-one travel, corporate card, and expense management solution, providing 8,000+ customers around the globe unprecedented visibility and control over spend. Trusted by travel managers and finance teams... En savoir plus
Fyle est une solution cloud de gestion des notes de frais qui s'adresse aux entreprises, petites et moyennes de divers secteurs. Les fonctionnalités comprennent la gestion des reçus, la gestion des autorisations de notes de... En savoir plus
Brex makes it easy for finance teams and employees to spend smart, grow fast, and enjoy the ride. En savoir plus
Asite’s Construction Management Software simplifies construction management. Bring all your project information together onto an organized, secure, cloud-base platform. You’ll get instant visibility into your project status.... En savoir plus
Solution SaaS pour la numérisation et la gestion des notes de frais. XPENDOR améliore la gestion des dépenses des entreprises et accroît le contrôle tout au long du flux de travail de l'organisation. Intégrable à tout système de... En savoir plus
AvidXchange offers accounts payable software solutions and dedicated service teams that help automate your AP and payment process, replacing manual AP with a digital application suite that provides you with 24/7 on-demand, remote... En savoir plus
Soldo is a payment processing solution designed to help businesses control, track and report spending via a unified platform. The application allows employees to manage pipelines as well as make purchases, control cost with... En savoir plus
La suite cloud native d'applications de gestion des dépenses professionnelles de Coupa permet aux clients d'obtenir une visibilité et un contrôle sur leurs dépenses et leurs chaînes d'approvisionnement. Les clients bénéficient... En savoir plus
eBuyerAssist by Eyvo is a cloud-based procurement solution that caters to businesses across various industry verticals, which helps them to manage their purchasing routines, from requisition to fulfillment. eBuyerAssist... En savoir plus
Bellwether Purchasing Software is an on-premise and cloud-based purchasing and inventory management solution. Primary features include requisitions, approval routing, purchase order management, receiving, invoice matching,... En savoir plus
Hybrent healthcare supply chain technology transforms how healthcare organizations manage their spending and inventory control. As a cloud-based solution, it provides accessibility from any location to align multiple facilities... En savoir plus
The first all-in-one app for expenses, travel expenses, credit cards* and employee benefits Our intuitive and compliant app enables companies and employees to bill travel expenses, expenses, credit cards (coming soon), and... En savoir plus
Tradogram is a cloud-based procurement management solution. Users can choose from a list of integrated modules such as supplier management, purchase-to-pay, contract management, strategic sourcing and order management. Team... En savoir plus
Découvrez la plateforme d'opérations financières Lola.com. Contrôlez vos dépenses grâce aux budgets et automatisez tout le reste. Parce que vous avez mieux à faire qu'approuver les dépenses. Vous pouvez suivre votre budget par... En savoir plus
Abacus est une solution de dépenses et de déplacement basée sur le cloud qui offre aux équipes de taille moyenne un moyen très efficace de suivre et de contrôler les notes de frais, de rembourser les employés et de réserver des... En savoir plus
Order (formerly Negotiatus) is a guided B2B marketplace with a mission to simplify buying for businesses. Order makes it easy for businesses to place and track purchases across all their vendors, control spend, and make payments... En savoir plus
Egencia est un système de gestion des voyages d'affaires moderne, adapté à l'évolution rapide du secteur des voyages. Egencia fournit des fonctionnalités pour gérer les risques liés aux voyages, soutenir le bien-être des... En savoir plus
Airbase is a comprehensive spend management platform that combines bill pay, corporate card issuance, spend approvals, employee reimbursements, and more. This solution can be used by CEOs/CFOs, VPs of finance, controllers,... En savoir plus
Enterprise Resource Planning is a very effective tool to manage, control and optimize business processes. It helps in streamlining all the operations under one roof and helps in improving the overall productivity of the business.... En savoir plus
Focused on streamlining source-to-pay operational processes, SAP Ariba provides e-procurement and supply chain management solutions that enable growing, medium-sized, and large companies to achieve end-to-end digital transformatio... En savoir plus
Emburse Cards is a cloud-based corporate card solution, which helps businesses issue virtual and physical credit/debit cards, set spending rules and adjust budgets and policies in real-time. Features include role-based permissions... En savoir plus
Teampay empowers employees to make necessary purchases quickly without sacrificing control and visibility for the finance team. With Teampay’s spend management platform, finance teams can set spend policies, automate purchase... En savoir plus
Weel is the ultimate expense management tool for Australian businesses to manage company spending. Instantly issue virtual cards to team members and automate expense reporting processes by snapping photos of receipts which get... En savoir plus
Volopay provides complete control by combining approvals, corporate cards, bill payments, expense reimbursements, and accounting automation into one single platform. It is designed to redefine how businesses spend money. By... En savoir plus