Avec GetFeedback pour Salesforce, les utilisateurs peuvent automatiquement collecter les avis de leurs clients aux points de contact clé de leur parcours. Cette solution fournit plus de contexte dans les enquêtes et transmet les... En savoir plus
63 produits
Dreamdata est une plateforme cloud conçue pour le marketing et l'attribution des revenus. La solution permet aux entreprises de suivre et d'analyser l'impact de certaines activités sur les revenus, les performances des canaux... En savoir plus
Le moyen le plus rapide d'intégrer rapidement les utilisateurs. Userflow est un outil de création convivial à faible niveau de code/sans code pour les guides d'intégration et les enquêtes intégrées sur le marché. La solution... En savoir plus
Reveall is a customer insights hub that enables UX and product teams to convert their research into clear product decisions. Businesses can map their customer journey, share findings and reports, and collaborate on insights from... En savoir plus
UserExperior is a mobile app analytics solution that enables product teams to get powerful insights into their apps user’s experiences. Understand your app users through session replay, heatmaps, funnels, and crashes to fix... En savoir plus
Qemotion is an emotional and semantic analysis solution that helps businesses of all sizes analyze the feedback from employees and customers. The platform enables organizations to view reviews from TrustPilot, Google, Amazon,... En savoir plus
Miro est un outil cloud de collaboration pour les petites et moyennes entreprises. La solution comporte un tableau blanc numérique qui peut être utilisé pour la recherche, l'idéation, la création de parcours clients et de cartes... En savoir plus
Marketo Engage, qui fait partie d'Adobe Experience Cloud, offre une plateforme cloud d'e-mail marketing conçue pour les entreprises de toutes tailles afin de gérer et de surveiller les relations clients engageantes. Cette... En savoir plus
Hotjar est une plateforme de gestion de l'expérience client basée sur le cloud, conçue pour aider les entreprises, petites ou grandes, à suivre et à analyser les actions de clic, de touche ou de défilement des visiteurs sur le... En savoir plus
Pendo est une solution de gestion de produits qui aide les entreprises des secteurs de la technologie éducative, des soins de santé et des services financiers à rationaliser les opérations liées à la fidélisation des clients, à... En savoir plus
CardBoard est une solution de collaboration adaptée aux entreprises de toutes tailles dans divers secteurs d'activité. Les fonctionnalités comprennent un tableau de bord d'activité de type Kanban, des outils d'importation et... En savoir plus
LeadsRx is a cloud-based marketing attribution and multi-touch attribution solution for mid to large-size enterprises. It allows companies to monitor and analyze their marketing efforts to see how they impact revenue. LeadsRx... En savoir plus
Smartlook est une solution d'analytics quantitative basée sur cloud et sur mobile qui aide les entreprises de toutes tailles avec le comportement et les idées des utilisateurs. Smartlook répond aux questions "quoi" et "pourquoi"... En savoir plus
Contentsquare est destiné aux marques qui offrent des produits et services sur des sites web ou des applications et qui souhaitent offrir une expérience extraordinaire pour accroître l'engagement client numérique, les conversions... En savoir plus
Uxpressia is a cloud-based customer experience management solution designed to help small to large businesses design customer journeys maps, personas and impact maps on a centralized platform. It allows users to gain insights... En savoir plus
Lucky Orange is a suite of conversion optimization tools designed to help businesses track and engage with visitors using heatmaps, dashboards, live chat, polls and more. Administrators can gain insights into problematic areas... En savoir plus
FullStory est un système de veille digitale basé sur le web qui aide à optimiser l'expérience client. Il permet aux utilisateurs de suivre et de surveiller l'activité de chaque client. Des clics aux transitions de page, tout est... En savoir plus
AiTrillion is an all-in-one marketing automation platform to boost the impact of eCommerce marketing across the entire customer lifecycle by leveraging user data, automation, AI/ML, and personalized techniques. This platform is... En savoir plus
involve.me is a user engagement and customer experience platform designed to help digital marketers and e-commerce businesses create personalized interactions across the entire customer journey, from lead acquisition to qualificat... En savoir plus
INSIDE est une solution de chat en direct conçue pour aider les entreprises des secteurs de l'e-commerce, du commerce de détail, du voyage, de l'administration et de la finance à communiquer avec les clients par chatbot, e-mail,... En savoir plus
Matomo (anciennement Piwik) est une plateforme d'analyse web conçue pour aider les entreprises à visualiser et à évaluer les activités et l'engagement des utilisateurs sur les sites web à l'aide de heat map, de tests comparatifs,... En savoir plus
Feedbackly is an all-in-one CX tool that turns feedback into sales automatically through the entire customer journey. Create customizable surveys and publish them simultaneously on any sales/communication channel; Then analyze... En savoir plus
Heap est une plateforme d'informations numériques qui aide les propriétaires d'expériences numériques à identifier rapidement les zones d'ombre où les utilisateurs ont des difficultés dans des parcours numériques en plusieurs... En savoir plus
WebEngage is a customer data platform and marketing automation suite that makes user engagement and retention simplified and highly effective for consumer tech enterprises and SMBs. The platform helps brands drive more revenue... En savoir plus
Leadoo is a marketing software, which helps businesses convert website traffic into online sales and sales leads, and deliver a personalized user-experience to your visitors. The platform enables organizations to store information... En savoir plus
Oribi is a cloud-based journey mapping solution that provides marketing agencies and eCommerce businesses with analytical tools to monitor visitors' behavior across various digital channels. Businesses can view key metrics,... En savoir plus
Browser Push Notifications is a cloud-based platform that helps users to manage push notifications in web browsers. The product features customer segmentation, which allows users to group and target visitors for marketing... En savoir plus
LogRocket is a complete front-end monitoring and product analytics solution that utilizes session reply, performance monitoring, and powerful analytics to uncover and fix UX and technical issues that affect conversion, engagement,... En savoir plus
Microsoft Clarity is a tool that captures how visitors interact with websites. It is free, easy to use, and can be set up quickly. The tool provides heatmaps that highlight the page areas that drive the most visitor engagement. ... En savoir plus
Netcore is a customer engagement and experience platform designed to help businesses in education, hospitality, travel, media, entertainment, eCommerce and other industries streamline marketing automation processes using machine... En savoir plus
Smaply is a cloud-based customer experience platform that allows businesses to create journey/stakeholder maps and share them with team members. Professionals can utilize the drag-and-drop functionality to add images, texts or... En savoir plus
Factors.AI helps B2B SaaS Marketers understand and scale what drives revenue. Get critical insights into your marketing activities, decode customer behaviors & up your game with AI-powered Marketing Intelligence. With a... En savoir plus
We live in an eCommerce first world. To win, brands need real-time access to the most valuable data, insights, and tools. MikMak Insights improves marketing effectiveness, drives market share over competitors, and strengthens a... En savoir plus
La suite d'analytics Piwik PRO permet de suivre le comportement des utilisateurs en ligne et leurs interactions avec les sites, les produits numériques et les applications. Avec Piwik PRO, les entreprises peuvent prendre des... En savoir plus
Primary is a product lifecycle management software for product and app developers that helps them organize their tasks, tag co-workers, manage prototype projects, create users flow and more. The software can integrate with... En savoir plus
The Intouch Insight CX PLatform is a cloud-based solution designed to help multi-location businesses in retail, F&B and hospitality industries manage customer experience across multiple channels. It is a scalable Customer... En savoir plus
DemandJump is a cloud-based solution that provides consumer insights and market intelligence to marketing teams of all sizes. This solution can be used to analyze competitor data, including organic search, paid ads, online... En savoir plus
Avion is a user story mapping for agile product teams. This platform allows companies to turn backlogs into one strategic roadmap. With Avion, users can plan leaner releases and spot dependencies faster. Notable features include... En savoir plus
Centralpoint, by Oxcyon is featured in Gartner’s Magic Quadrant for Digital Experience Platforms is a Microsoft based technology which be installed either on-premise or in the cloud. It is an N-Tiered, highly scalable, roles... En savoir plus
Wigzo is a no-code customer data platform with e-commerce marketing automation capabilities. Its AI-based automation engine, native analytics, smart customer segmentation, and omnichannel personalization workflows allow e-commerce... En savoir plus
Salesforce Retail CRM is a retail management system designed to help eCommerce businesses identify customers’ requirements and deliver personalized experiences. Administrators can organize and manage multiple marketing campaigns... En savoir plus
Twik est une start-up primée de cinq ans qui détecte automatiquement tous les objectifs commerciaux sur chaque site web et page et aide à présenter le bon produit/service/message au bon moment à chaque visiteur (même en mode... En savoir plus
Odyssey Attribution is a cloud-based marketing attribution platform that integrates with Google Analytics to provide businesses with insight into the performance of their marketing channels. The solution offers features including... En savoir plus
Magnews is the all-in-one solution to manage the customer journey from the overall strategy to the execution of individual activities and campaigns. Magnews enables marketing & sales teams to collaborate, acquire, convert,... En savoir plus
JourneyLabs is a journey mapping solution designed to help medical organizations, recruiters, education institutions, consultants and other businesses provide personalized digital content to users. Based on the Microsoft Azure... En savoir plus
EasySend est une solution d'automatisation de formulaires conçue pour aider les entreprises des secteurs des assurances et des finances à créer des documents, notamment des déclarations de sinistres, des polices, des contrats de... En savoir plus
CFN Insight is a cloud-based solution that helps businesses utilize journey maps to manage customer touchpoints and improve overall client experience. Professionals can assign key metrics to multiple business owners, track the... En savoir plus
CXDeployer is a cloud-based solution designed to help small to large enterprises design, share and deploy customer journey maps, business model canvas, persona and empathy maps to visualize and improve customer's experience with... En savoir plus
Dynata Insights Platform is a customer engagement software that helps businesses review, approve, share and deliver data. The solution enables managers to gain insights into audience demographics, brand health and campaign... En savoir plus
Mapp Cloud is an Insight-led Customer Engagement Platform. With Mapp Cloud, marketers can focus on what makes a difference for their business, instead of spending precious time and resources taming the technology behind it. They... En savoir plus