Wrike est une plateforme cloud de gestion de projet pour les équipes de plus de 20 personnes, adaptée aux grandes entreprises et aux PME. Elle prend en charge le travail à distance pour diverses équipes. Cette solution est... En savoir plus
111 produits
Sanity is a unified content platform designed to help developers and designers provide better digital experiences. It offers solutions for marketing sites, e-commerce sites, mobile apps, and other digital products and services.... En savoir plus
Contentstack is a cloud-based headless CMS solution designed to help businesses manage content, access controls, approval workflows, publishing processes and more across the organization. Developers can create content structures... En savoir plus
Storyblok is the world's first headless CMS that works for both developers & business users. A traditional CMS makes it difficult to repurpose content for different platforms. And while other headless systems may be more... En savoir plus
Elium est une des principales solutions européennes de partage de connaissances, combinant collaboration et connaissances. Elle permet aux entreprises de recueillir, de structurer et de consulter des connaissances pour prendre... En savoir plus
Confluence est une solution de gestion de projet qui permet aux organisations de créer, de collaborer, d'organiser et de réviser des documents de projet. La plateforme offre des déploiements cloud et locaux. La fonctionnalité... En savoir plus
Flipsnack est une application web qui permet aux utilisateurs de créer des publications numériques interactives telles que des magazines, des brochures, des dépliants et des catalogues de produits, directement dans le navigateur.... En savoir plus
Bynder propose une sélection d'outils DAM (Digital Asset Management), de marketing et de branding aux entreprises de toutes envergures. Le DAM de Bynder est conçu pour aider les entreprises à gérer, maintenir et distribuer des... En savoir plus
Paperflite est un système cloud de gestion de contenu qui aide les équipes marketing et commerciales à collaborer et à susciter l'engagement des prospects. Ses principales fonctionnalités sont des modèles prédéfinis, la gestion... En savoir plus
Magnolia CMS is the fastest way for mid-market and large organizations to launch world-class digital experiences. Integrating with your existing applications and frameworks is seamless thanks to Magnolia's API-based architecture,... En savoir plus
The FotoWare DAM enables organizations of all sizes to store their important files like images, videos, and documents in one central system. With our solution, everyone can find, share, and reuse these files much more efficiently.... En savoir plus
Fonto is an online XML editor, designed for people with no knowledge of XML or any other technology that comes with structured content authoring. With Fonto, the creation of structured content authoring is simple. The system... En savoir plus
Colligo Briefcase enables businesses to access SharePoint on iOS mobile devices and streamline collaboration processes. It enables staff members to ensure secure content distribution, centralized policy management, and business... En savoir plus
Colligo Content Manager for Microsoft 365 allows businesses to explore SharePoint from within Microsoft Outlook and Teams, and find and share files faster, enhancing productivity and knowledge management. Colligo Content Manager... En savoir plus
Colligo Office Connect for Microsoft 365 is a collaboration and document management solution that enables businesses to handle SharePoint from within Microsoft 365 applications, including Excel, Word, and PowerPoint. Colligo... En savoir plus
Clinical research data, loan applications, blueprints, and videos: It’s all content. And it’s your organization’s most valuable asset, no matter your industry. Box gives you a a single, secure platform for managing the entire... En savoir plus
eFileCabinet is a document management solution focused on helping businesses of any size to improve their profitability and productivity by reducing paper within their operations and streamlining their work processes. eFileCabinet... En savoir plus
LucidPress est une solution cloud web-to-print qui aide les entreprises de toutes tailles à améliorer leurs processus de vente via l’impression de brochures, la gestion des ressources numériques, etc. La plateforme permet aux... En savoir plus
Seismic est la référence en matière de solutions d'aide à la vente et de stimulation numérique des ventes. Elle permet d'aligner les équipes de commercialisation et de leur donner les moyens d'offrir aux acheteurs des expériences... En savoir plus
M-Files est un outil de gestion de contenu qui aide les utilisateurs à organiser, gérer et suivre les documents et les informations. La solution convient aux petites et grandes entreprises de divers secteurs. Des déploiements sur... En savoir plus
SmartDocs is a content management software designed to help Microsoft Word and SharePoint users collate content from various documents and view and manage them on a unified platform. Professionals can use the solution to create... En savoir plus
MangoApps propose des solutions de lieu de travail numériques combinant intranet, collaboration, messagerie, apprentissage et plus de 50 intégrations. Fondé sur une plateforme d'employés, MangoApps s'adresse aux organisations... En savoir plus
Publish Google Docs to your blog in 1-click. ✓ Export in seconds (not hours) ✓ Less VAs, interns, employees ✓ Save 6-100+ hours/week The best marketers always get bogged down with the same redundant content publishing tasks... En savoir plus
Egnyte est une solution cloud de partage de fichiers conçue pour aider les petites et grandes entreprises à collaborer avec des équipes distantes et à fournir un accès sécurisé aux données confidentielles. Les fonctionnalités... En savoir plus
MediaValet is a cloud-based digital asset management solution that helps marketing and creative teams easily manage, collaborate on and distribute their digital assets. With data centers across the globe, MediaValet is available... En savoir plus
Bluescape est une plateforme de collaboration qui aide les équipes à gérer des projets, à modifier des fichiers et à ajouter des commentaires ou des annotations dans des espaces de travail virtuels personnalisables. La plateforme... En savoir plus
OnBase est une plateforme cloud d'information d'entreprise qui aide les petites, moyennes et grandes entreprises à gérer le contenu, les processus et les cas. Avec des solutions spécifiques pour les secteurs de l'assurance, de la... En savoir plus
The DocuPhase Enterprise Automation Platform delivers document management, workflow automation, and OCR capture tools. The DocuPhase solution is designed for companies of all sizes. It is available in both cloud-based and... En savoir plus
MODX is a content management system that helps businesses of all sizes streamline operations related to content creation, resource management, permission control, and automatic failover handling, among other processes. It enables... En savoir plus
DocuWare est une solution cloud de gestion des documents et d'automatisation des flux de travail qui aide les entreprises à transférer et à optimiser les ressources numériques et papier sur une plateforme unifiée. DocuWare saisit... En savoir plus
Laserfiche is a content management platform suitable for businesses of all sizes in industries such as accounting, construction, education, real estate, manufacturing and healthcare. It offers document scanning and data capture,... En savoir plus
Concrete CMS (formerly concrete5) is an Open Source Content Management System for teams. Users can run a secure website and at the same time offer them a platform that grows with their needs. The user experience is built around... En savoir plus
Contentful est une plateforme de contenu cloud native de type API-first qui permet aux moyennes et grandes entreprises de créer des expériences numériques à grande échelle. Elle permet aux équipes d'unifier le contenu dans un... En savoir plus
Cloudinary est une solution cloud DAM (Digital Asset Management) qui permet aux entreprises de gérer l'ensemble du cycle de vie des ressources numériques. Les utilisateurs peuvent manipuler, organiser, télécharger et suivre des... En savoir plus
Content Central on-premise or in-cloud document management software streamlines business and document-intensive processes for companies worldwide. Organizations of any size can control and track which users access, change, and... En savoir plus
DocuShare is a cloud-based and on-premise content management platform designed to help education, government and healthcare organizations of all sizes capture content from multiple digital or paper-based sources. The platform... En savoir plus
BrightEdge is a search engine optimization (SEO) solution that helps businesses generate organic traffic and streamline content marketing operations using artificial intelligence (AI) and machine learning (ML) technology. It... En savoir plus
Agility CMS offers the best digital content management tool. A fast and flexible environment for developers and powerful authoring tools for marketers. Agility CMS is an API-based, Headless CMS that allows easy integrations,... En savoir plus
Nuxeo aide les entreprises à créer et à moderniser des applications de gestion de contenu pour répondre aux problèmes de contenu d'aujourd'hui avec une approche de développement réduite/très peu de programmation. En tant que... En savoir plus
We want to help you to make full use of our tools so that you're set up for winning from day zero. Bloomreach connects the dots between the core parts of the commerce experience to engage, inspire, and convert your customers for... En savoir plus
Document Locator is enterprise document management software that is uniquely integrated into Microsoft Windows. The platform is integrated with Microsoft Office and other business applications, and works directly inside of... En savoir plus
DocStar Enterprise Content Management serves large and midsize businesses across all industries and provides tools to upload, store and share documents in a variety of formats. Cloud-based and on-premise versions of the software... En savoir plus
Sitefinity is a content management system (CMS) designed to help businesses in energy, higher education and financial services industries create personalized online experiences to engage with visitors across multiple websites and... En savoir plus
Kiteworks offre aux entreprises des solutions sécurisées de partage de fichiers, de pare-feu et de collaboration qui permettent le partage interne et externe de contenu sans avoir besoin de VPN. Le logiciel fournit des connecteurs... En savoir plus
NetDocuments is a cloud-based content management system (CMS) that offers businesses document management, email management, collaboration, and governance. NetDocuments allows users to create, view, edit, and share documents on... En savoir plus
Zesty.io is a future-proof SaaS hybrid headless CMS for enterprises of any size. Trusted by enterprises such as SONY and Epic Games, Zesty.io empowers teams to build custom content and distribute to any device, without reliance... En savoir plus
Spruce software provides advanced point-of-sale and business management solutions for lumberyards, hardware stores, and building materials suppliers. This industry-specific software has helped operations improve productivity,... En savoir plus
Docsie platform helps businesses analyze how customers interact with documentation and provides insights on how to improve them. Using documentation made in Docsie, customers can find relevant knowledge about products and improve... En savoir plus
ICM's ViewCenter is a secure digital environment where your business-critical documents live, and your important processes can be optimized. Get a quick ROI with powerful search functions, secure file sharing, compliance, tasks &... En savoir plus
Veeva Vault est une solution de gestion de contenu basée sur le cloud avec des fonctionnalités de collaboration intégrées conçues spécifiquement pour le secteur des sciences de la vie. Elle comprend plusieurs modules qui... En savoir plus