Sciforma est une solution cloud de gestion de projets et de portefeuilles adressée aux entreprises, qui permet de suivre et d'analyser stratégiquement les données de projet et de prendre des décisions pertinentes. Elle peut être... En savoir plus
produits 336
Asana est une solution cloud de gestion de projets et de tâches qui permet aux entreprises et aux agences de publicité de gérer et d'organiser des tâches et des projets, ainsi que de communiquer et de collaborer. Elle est utile... En savoir plus
Wrike est une plateforme cloud de gestion de projet pour les équipes de plus de 20 personnes, adaptée aux grandes entreprises et aux PME. Elle prend en charge le travail à distance pour diverses équipes. Cette solution est... En savoir plus
Airfocus est un outil de planification et de stratégie produit basé sur cloud qui s'adresse aux entreprises de toutes tailles. La solution peut être utilisée par les gestionnaires de projets, les gestionnaires de produits, les... En savoir plus
Targetprocess est une plateforme visuelle d'entreprise dans le cloud qui relie portefeuilles, produits et équipes. L'outil reflète parfaitement la méthodologie Agile et peut aider toute entreprise à adopter Agile et à mettre... En savoir plus
Jira Software est un outil de développement logiciel utilisé par les équipes Agile en vue de planifier, de suivre et de publier des logiciels. Jira Software prend en charge Scrum, Kanban, un modèle hybride ou tout autre flux de... En savoir plus
Backlog est une solution cloud de gestion de projet et de suivi des problèmes qui s'adresse aux équipes de développement travaillant avec des équipes informatiques ainsi que des équipes de conception et de marketing. Les... En savoir plus
SpiraPlan est une solution de gestion de projet et de bug tracking conçue pour les entreprises de toutes envergures et de tous les secteurs. Parmi les fonctionnalités figurent : tableaux de planification Scrum/Kanban avec... En savoir plus
Proggio est une solution de gestion de projet basée sur cloud qui aide les équipes de toutes tailles dans la collaboration et la gestion des tâches. Ses fonctionnalités clés comprennent le suivi des étapes, des modèles... En savoir plus
monday.com, une plateforme primée de gestion de projet et de collaboration, aide les équipes à planifier et à mettre en œuvre des projets complexes de manière efficace et collaborative, afin d'atteindre leurs objectifs en temps... En savoir plus
Bitrix24 est une solution de gestion des clients qui fournit une plateforme permettant aux entreprises d'organiser et de suivre les interactions avec les clients et partenaires potentiels ou existants. Le logiciel permet aux... En savoir plus
MeisterTask est une solution cloud de gestion de tâches et de projets qui s'adresse aux entreprises de toutes envergures. Parmi les fonctionnalités figurent la gestion du temps, la gestion de fichiers et le reporting. MeisterTask... En savoir plus
ClickUp est un outil cloud de collaboration et de gestion de projet qui convient aux entreprises de toutes tailles et de tous secteurs. Ses fonctionnalités comprennent des outils de communication et de collaboration, des... En savoir plus
Smartsheet est un outil de collaboration et une plateforme d'exécution de travaux dotée d'une interface de tableur familière qui permettent aux équipes de planifier, suivre et gérer les projets en temps réel. Parmi les... En savoir plus
Easy Projects est une plateforme cloud de gestion de projet adaptée aux organisations et aux entreprises de taille moyenne. Easy Projects fournit à tous les membres de l'équipe, gestionnaires de projet, dirigeants, parties... En savoir plus
productboard est une solution cloud de gestion de produit et de feuille de route qui aide les utilisateurs à comprendre les besoins des clients, la hiérarchisation des marchés, les progrès et les améliorations. Conçue pour les... En savoir plus
todo.vu est une solution de gestion de projet cloud offrant des outils intégrés de CRM (Customer Relationship Management), de gestion de projet, de gestion du temps et de facturation. La plateforme s'adresse aux entrepreneurs,... En savoir plus
Trello is a visual collaboration tool for planning tasks and projects. While commonly used by agile software development teams, the solution is also used in other departments such as marketing, sales, support and HR. The... En savoir plus
Basecamp is a real-time communication tool that helps teams stay on the same page; it’s less for traditional project management tasks (e.g., resource planning and long-term scheduling). With to-do-lists, calendaring, due dates... En savoir plus
Evernote is a web-based project management tool that offers project collaboration, scheduling and task management functionalities within a suite. This solution is designed to cater to businesses of all sizes. Evernote allows... En savoir plus
Box is a cloud content management platform for companies of all sizes and industries. It offers security and controls for admins as well as sharing and collaboration capabilities for end users across the globe. The Box platform... En savoir plus
GitHub is a project management and code sharing platform that allows users to share their codes with others and create/iterate using collective intelligence. The software can be used for different kinds of coding assignments... En savoir plus
Procore manages your projects, resources and financials from project planning to closeout. The platform connects every project contributor with the owner and general or specialty contractor. The centralized dashboard allows... En savoir plus
Freshdesk est un système de centre d'assistance et une solution de service client qui en simplifie les processus pour votre équipe et l'aide à offrir une expérience client inoubliable. En rationalisant les conversations client... En savoir plus
Confluence est une solution de gestion de projet qui permet aux organisations de créer, de collaborer, d'organiser et de réviser des documents de projet. La plateforme offre des déploiements cloud et locaux. La fonctionnalité... En savoir plus
Zoho Desk est une solution cloud de centre d'assistance de Zoho Corporation destinée aux entreprises de toutes tailles. Les principales fonctionnalités incluent la gestion des cas d'assistance du support client, un portail de... En savoir plus
Clockify is a cloud-based and on-premise time tracking solution designed to help businesses monitor employee productivity, attendance and billable hours. Key features include time audit, reminders, data export, customizable... En savoir plus
Todoist is a to-do list and task manager for professionals and small businesses. Combining tasks, projects, comments, attachments, notifications, and more, Todoist lets users streamline their personal and team productivity and... En savoir plus
Microsoft Project is a project management software designed for enterprises of all sizes. The tool includes project scheduling features, which allow management to create a project schedule, define and assign each project task,... En savoir plus
Lucidchart is a cloud-based solution that helps small to large enterprises manage projects, data visualization, and diagramming processes. The centralized platform enables users to create visual diagrams of business processes and... En savoir plus
Float is a collaborative resource management software for real-time project planning and task scheduling. Features include an intuitive interface, drag-and-drop features, keyboard shortcuts, reports, and analytics, and editing... En savoir plus
Whether businesses are starting up a new team or looking for a better way to manage employees, Hubstaff has everything required to run teams confidently. With the innovative and robust time tracking and task management solution,... En savoir plus
Airtable is a cloud-based project management solution targeting small to midsize businesses as well as departments within larger companies. This system focuses primarily on data organization and collaboration. The system uses a... En savoir plus
Workfront is the leader in enterprise work management. Workfront connects strategy to delivery, integrating people and data across the enterprise, and manages work from start to finish for the delivery of measurable outcomes, all... En savoir plus
Teamwork is a cloud-based project management solution that provides businesses functionalities to manage different operations of a project. Features include task lists, time tracking, file uploads and messages. Teamwork helps... En savoir plus
Microsoft OneNote is a digital note taking app that can be accessed via Android, Chrome, Windows, iOS and Mac devices. The solution is well-suited for individuals attending numerous meetings per week and working on multiple... En savoir plus
LiquidPlanner is a cloud-based project management platform. This solution includes integrated applications for project portfolio management, document management, project collaboration, resource management, time tracking,... En savoir plus
GitLab is a cloud-based project management platform that allows software developers to develop and manage codes collaboratively. The platform can be deployed either on-premise or in the cloud. GitLab helps developers manage the... En savoir plus
BigTime is an online time and billing solution designed to serve professional service firms like accounting, engineering, government contracting, legal and IT services. The integrated solution offers features like time and... En savoir plus
TimeCamp est une solution cloud de gestion du temps qui permet aux responsables de projet de collaborer, de suivre les heures facturables et de surveiller les statuts des projets. Cette solution aide les entreprises à calculer... En savoir plus
Insightly is a SaaS-based CRM solution targeted at growing mid-sized businesses. More than 1.5 million users worldwide use Insightly to securely manage all their customer data in one place, build customer relationships,... En savoir plus
Yammer is a private cloud-based social network that enables employees to collaborate across departments, locations, content and business applications. It is suitable for businesses of all sizes. Yammer is available either as a... En savoir plus
BQE Core Legal is a cloud-based solution that offers integrated accounting, time tracking, and billing and invoicing. It can support the operations of a variety of law firms including litigation, corporate, family, tax,... En savoir plus
Freedcamp is a project management solution for large organizations in markets including advertising, architecture, engineering, interior design, IT services, manufacturing, retail, telecommunications, and many more. The system is... En savoir plus
Harvest is a cloud-based time tracking tool designed for businesses of all sizes. The solution provides timesheet and invoicing features for small businesses and freelancers. Key features include time and expense management, team... En savoir plus
Mavenlink offers services and solutions for project management, resource planning, collaboration, and project accounting. Mavenlink combines the robust functionality of a Professional Services Automation solution with intuitive... En savoir plus
Paymo est une solution cloud de gestion de projets et de tâches destinée aux PME basées sur des clients. Cette solution prend en charge le travail à distance et offre des fonctionnalités de collaboration d'équipe, planification... En savoir plus
La solution cloud TimeCost de Replicon, qui fait partie de la plateforme Time Intelligence, aide les organisations à gérer simultanément plusieurs projets et activités. Les organisations peuvent gérer la productivité des... En savoir plus
Agile CRM est une solution CRM (Customer Relationship Management) cloud conçue pour les PME. L'outil propose des outils de gestion de contacts, de téléphonie, de planification de rendez-vous, de marketing automation, de gestion... En savoir plus
Favro est un outil de gestion de projet et de collaboration avec lequel les développeurs, les spécialistes du marketing et les dirigeants peuvent planifier, suivre et faire évoluer leurs idées. Conçu pour répondre à la taille et... En savoir plus
Odoo Point of Sale (POS) fait partie de la suite intégrée d'applications professionnelles d'Odoo. Le module est disponible en ligne comme hors ligne et fournit des données unifiées à différents magasins, tout en bénéficiant d'une... En savoir plus
ActiveCollab est une solution de gestion de projet pour les professionnels de la création. Elle propose des plans d'abonnement basés sur le cloud ou une version auto-hébergée sous licence. Les projets sont divisés en tâches et... En savoir plus
Aha! Roadmaps is the complete product management suite to set strategy, capture ideas, score features, and share visual plans. It includes Aha! Ideas Essentials for crowdsourcing feedback. More than 5,000 companies and 400,000... En savoir plus
Avaza is a business management solution which includes features for project management, resource scheduling, online timesheets, expense management, online invoicing, recurring invoicing, quotes and invoices and more. Avaza also... En savoir plus
SuiteDash is a business management solution that helps organizations streamline operations related to workflow optimization, subscription management, feedback collection, file storage and more on a centralized platform. The... En savoir plus
Projectmanager.com is a project management software solution that offers applications including budgeting, time tracking, task management, document management and reporting. Projectmanager.com also offers Gantt chart... En savoir plus
Daylite de Marketcircle, Inc. permet aux utilisateurs de gérer de nombreux aspects commerciaux à partir d'une seule application. La solution hiérarchise les projets et opportunités pour mieux définir les objectifs à long et court... En savoir plus
Miro est un outil cloud de collaboration pour les petites et moyennes entreprises. La solution comporte un tableau blanc numérique qui peut être utilisé pour la recherche, l'idéation, la création de parcours clients et de cartes... En savoir plus
ONLYOFFICE is a collaborative cloud-based and on-premise office suite suitable for small, midsize and large companies. It caters to individuals, educational institutions, affiliates and nonprofit industries. Additional features... En savoir plus
Flock is a cloud-based tool that facilitates team communication. It is suitable for businesses of all sizes across a variety of industries and offers video and audio calling, screen sharing, text chat, integration with other... En savoir plus
Everhour is a cloud-based project management solution that caters to businesses of all sizes across various industries such as marketing and advertising, non-profit, consultancies and more. Key features include budgeting,... En savoir plus
Créé en 2002 et acquis par ProActive Software Ltd en 2003, ProWorkflow est un logiciel cloud de gestion de projet et de gestion du temps qui s'adresse aux entreprises de toutes tailles. ProWorkflow comprend toutes les... En savoir plus
TMetric est une solution de gestion de projet qui aide les entreprises de toutes tailles à suivre le temps investi dans différentes tâches pour calculer les heures facturables, les budgets, la paie, etc. Elle permet aux... En savoir plus
Zoho Projects is a cloud-based project management solution designed for small and midsize companies. It offers project scheduling and budgeting, which allows project managers to define project tasks, assign them to their teams,... En savoir plus
Celoxis offers a comprehensive online project management solution for midsize to large businesses to help them plan and manage complex and diverse project portfolios. The collective suite includes modules for resource management,... En savoir plus
Zenkit is a cloud-based project management solution designed for businesses of all sizes. It offers collaboration, calendar management, task management, file sharing and project search functionalities within a suite. Android and... En savoir plus
Quick Base is a low-code application development platform that enables organizations to unite information, people, and workflows within distribution in a single, cloud-based platform. Unlike traditional software solutions, Quick... En savoir plus
Streamtime is a cloud-based project management solution that offers task management and team management functionalities to help businesses manage their operations. The solution caters to businesses of all sizes across various... En savoir plus
Taskworld est un logiciel de gestion de projet conçu pour les entreprises de toutes tailles. Il inclut des fonctions de planification de projet en ligne, de collaboration et de gestion de tâches. Le produit peut être déployé dans... En savoir plus
GanttPRO est une solution cloud de gestion de projet pour les PME et les utilisateurs individuels. Le logiciel offre des diagrammes de Gantt ainsi que des fonctions de planification, de suivi des progrès et plus encore. GanttPRO... En savoir plus
Glasscubes offers cloud-based collaboration solution for businesses. It provides for file sharing, collaboration and document management, making it accessible from devices with an internet connection. Glasscubes’ file sharing... En savoir plus
Kanbanchi, built on G Suite, is a project management solution that helps businesses manage tasks, track productivity and collaborate with staff across the organization. The time tracker functionality maintains a record of time... En savoir plus
Kanbanchi, built on G Suite, is a project management solution that helps businesses manage tasks, track productivity and collaborate with staff across the organization. The time tracker functionality maintains a record of time... En savoir plus
Ayoa is a project management solution that caters to businesses and institutions of all sizes across various industries such as education, food and beverage, graphics and animation, apparel and more. Key features include idea... En savoir plus
Deltek Costpoint is an enterprise resource planning (ERP) and management solution designed to meet the requirements of midsize and large enterprise businesses. The solution primarily assists government contractors, professional... En savoir plus
Pendo is a product management solution that helps businesses in educational technology, healthcare and financial services streamline operations related to customer retention, user onboarding, product planning and more. It enables... En savoir plus
Ziflow is a cloud-based proofing solution, which helps businesses of all sizes manage content review and approval processes in a collaborative manner. Features include customizable branding, version control, automated workflows,... En savoir plus
Priority Matrix is a cloud-based project management platform that helps project managers prioritize projects and tasks and enables them to achieve visibility and accountability across different projects. The solution enables... En savoir plus
TeamGantt is a cloud-based Gantt chart and project planning solution for small, midsize and large enterprises. It offers project collaboration tools such as collaborative Gantt charts, time tracking, file sharing and task-level... En savoir plus
SAP Business One est un ERP modulaire adapté aux petites et moyennes entreprises des secteurs de la comptabilité, de la fabrication, du commerce de détail et de la distribution. Convenant à un large éventail de secteurs verticaux... En savoir plus
Quip is a cloud-based project management and task collaboration solution that help users work together and communicate without emails. Users can create and edit spreadsheets, documents and checklists in the system, and team... En savoir plus
Grâce à la performante solution de gestion du travail collaboratif de Clarizen pour grandes entreprises, les sociétés peuvent relever des défis s'étendant bien au-delà de la gestion du travail, des projets ou des ressources... En savoir plus
Tracker is a web-based, integrated recruitment ATS and CRM designed for recruiting and staffing firms across industries. The solution allows businesses to manage entire recruitment workflows, right from candidate sourcing and... En savoir plus
Glip is a cloud-based collaboration tool that provides integrated task management, video conferencing, notes, calendars, communication tools and file sharing. It is suitable for businesses of all sizes within most... En savoir plus
Scoro is a cloud-based professional services solution for small to midsize companies in advertising, consulting, IT and other industries. The solution provides a control hub that displays pending tasks, account information, key... En savoir plus
Clubhouse est une solution cloud qui aide les ingénieurs et les développeurs de logiciels à suivre et résoudre des problèmes sur plusieurs projets. Ses fonctionnalités clés comprennent les audits, la planification des problèmes,... En savoir plus
WorkOtter is a SaaS project, resource, and portfolio management solution built for teams of 50-200 who demand a simple, sensible, and supportable PPM alternative. Touting over 50 gorgeous, configurable, and full animated... En savoir plus
CaseCamp by DevelopScripts is a cloud-based project management solution designed for businesses of all sizes. The product caters to both in-house as well as outsourced IT development teams. It offers resource management,... En savoir plus
Nutcache est un système de gestion des projets et des notes de frais conçu pour les PME comptant un maximum de 1 000 employés et de 100 utilisateurs. Parmi les fonctionnalités principales figurent : gestion du temps et des... En savoir plus
Cherwell Service Management is a cloud-based IT service management solution that helps IT teams in organizations to implement, automate and upgrade service and support processes. Cherwell Service Management supports process... En savoir plus
ServiceDesk Plus is a help desk management platform. It includes core help desk and IT management applications, as well as project management, contract management and features for ITIL (information technology infrastructure... En savoir plus
Workzone is a project management solution that offers document management, project collaboration, customizable reporting, resource and task management and time tracking. The software is cloud-based and offers automated emailed... En savoir plus
Karbon is a workstream collaboration tool that acts as a work and communication hub for medium and large businesses. It offers functionalities such as email integration, internal communication, workflow management, task... En savoir plus
Hive is a cloud-based project management solution designed for teams of all sizes who need to share files, chat and automate task management. It includes workflow templates, group messaging, multiple task views and over 100 app... En savoir plus
Accelo is a cloud-based Service Operations Automation (ServOps) solution that allows users to manage all client-related activities. This solution is suitable for businesses of all sizes across various industry verticals. Accelo... En savoir plus
Ganttic est un système cloud de gestion de projet conçu pour la planification stratégique. Il s'agit d'un outil de planification visuelle des ressources pour la gestion de portefeuille de projets. Ses fonctionnalités clés... En savoir plus
4myRollout est un logiciel cloud de gestion de projet conçu pour aider les entreprises à gérer les tâches et améliorer les flux de travail dans l'ensemble de l'entreprise. Les professionnels peuvent utiliser le tableau de bord... En savoir plus
Zoho Sprints is a cloud-based product roadmap solution for businesses of all sizes. The solution is designed to be used by agile teams and offers features such as user dashboards, reporting, scrum boards, timers and timesheets.... En savoir plus
VivifyScrum is a cloud-based agile project management solution that features Scrum and Kanban collaboration boards, team management, invoicing, client management and time management. It is suitable for small agile teams and large... En savoir plus
IDoneThis est une solution cloud de gestion de tâches d'équipe. L'outil permet aux entreprises de diviser des tâches complètes et en attente en "objectifs" et en "étapes réalisées". Les tâches peuvent être organisées et... En savoir plus