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Logiciels de predictive dialer

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Taille de l'entreprise

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91 produits

Adversus
Adversus
Adversus

Adversus Dialer est une solution cloud de numérotation automatique et de CRM (Customer Relationship Management) conçue pour aider les petites et moyennes entreprises de télémarketing, de collecte de fonds et de prise de rendez-vou... En savoir plus

4,8
(18 avis)
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Dialfire
Dialfire
Dialfire

Dialfire est une solution de centre d'appels basée sur le cloud, conçue pour aider les petites et grandes entreprises à gérer et rationaliser tous les processus d'appels sortants et entrants. Elle est dotée d'un composeur... En savoir plus

4,8
(17 avis)
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Talkdesk
Talkdesk
Talkdesk

Talkdesk est une solution cloud de call center qui aide les entreprises à améliorer la satisfaction des clients tout en réduisant les coûts de support client. L'outil opère via SVI (serveur vocal interactif), ACD (Automatic Call... En savoir plus

4,5
(700 avis)
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Bitrix24
Bitrix24
Bitrix24

Bitrix24 est un espace de travail en ligne pour les PME et grandes entreprises. Il propose plus de 35 outils : CRM, tâches et projets, Kanban, Gantt, appels visio, stockage en ligne, chats, automatisation des flux de travail, et... En savoir plus

4,1
(619 avis)
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NICE CXone
NICE CXone
NICE CXone

NICE inContact is cloud-based call center software that helps businesses to maximize the quality of leads and minimize the cost of client interaction. The solution comprises many features required to process inbound support... En savoir plus

4,2
(530 avis)
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Dialpad
Dialpad
Dialpad

For quickly growing businesses looking to efficiently scale their support teams, Dialpad provides a cloud-based call center with access to real-time customer insights. Dialpad allows users to onboard quickly and focus on... En savoir plus

4,3
(480 avis)
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Five9
Five9
Five9

Five9 est une solution cloud tout-en-un pour les centres d'appels entrants, sortants, mixtes et omnicanaux du monde entier. Optimisée par Practical AI, la solution Five9 permet aux agents de fournir des expériences client par... En savoir plus

4,2
(440 avis)
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Lusha
Lusha
Lusha

Lusha est une plateforme de génération de leads qui aide les commerciaux, les responsables du recrutement et les spécialistes du marketing des entreprises de toutes tailles à trouver les coordonnées des prospects pour atteindre... En savoir plus

4,1
(334 avis)
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Outreach
Outreach
Outreach

Outreach est une plateforme d'engagement des ventes qui permet aux équipes de vente d'interagir directement avec les prospects. Elle aide les équipes à créer un guide de vente avec des points de contact mesurables pour contacter... En savoir plus

4,4
(281 avis)
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Kixie PowerCall
Kixie PowerCall
Kixie PowerCall

Kixie PowerCall est une solution cloud SVI (serveur vocal interactif) qui aide les utilisateurs à automatiser leurs processus de vente. La solution peut également être déployée sur site. Kixie PowerCall regroupe des fonctionnalité... En savoir plus

4,7
(263 avis)
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VICIdial
VICIdial
VICIdial

VICIdial is an open-source, cloud-based contact center solution suitable for small to large call centers in a variety of industries. Key features include inbound and outbound calls, call routing, email integration, online chat... En savoir plus

4,7
(255 avis)
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CloudTalk
CloudTalk
CloudTalk

CloudTalk est une solution de gestion de centre d'appels qui permet aux entreprises de rationaliser les communications avec les équipes et les clients à l'aide de systèmes d'appels virtuels. Elle permet aux cadres de gérer les... En savoir plus

4,4
(253 avis)
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RingCentral Contact Center
RingCentral Contact Center
RingCentral Contact Center

Fournisseur de communications cloud, RingCentral a élargi son activité à l'espace des call centers grâce à sa solution de centre d'appels. La suite intégrée optimisée par inContact propose des fonctionnalités de distribution... En savoir plus

4,3
(174 avis)
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Genesys Cloud CX
Genesys Cloud CX
Genesys Cloud CX

Genesys Cloud crée des conversations fluides sur les canaux numériques et vocaux au sein d'une interface simple et tout-en-un. Conçue pour offrir des expériences exceptionnelles à vos clients et employés, la plateforme se déploie... En savoir plus

4,3
(165 avis)
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PhoneBurner
PhoneBurner
PhoneBurner

PhoneBurner is an outbound call center solution that allows users to log in from their computer and make calls from the connected phone, using imported or admin-provided lead lists. The system offers functionalities that include... En savoir plus

4,8
(163 avis)
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ChaseData CCaaS
ChaseData CCaaS
ChaseData CCaaS

ChaseData CCaaS offers cloud-based, standalone call center functionality with customer service and support built into the solution. It’s designed for outbound, inbound and blended call center teams. Dialing capabilities include... En savoir plus

4,8
(143 avis)
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Primo Dialler
Primo Dialler
Primo Dialler

Primo Dialler is a cloud-based call center solution that offers a predictive dialer, integrated voice response (IVR) and reporting functionalities. The solution caters to industry segments such as insurance, debt collection,... En savoir plus

4,8
(108 avis)
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JustCall
JustCall
JustCall

Le système téléphonique cloud de choix pour les équipes de vente et d'assistance modernes. Cette solution aide à mettre fin aux conversations inutiles en ajoutant un contexte à chaque appel. Logiciel d'appel, numéros virtuels,... En savoir plus

4,1
(105 avis)
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CallTrackingMetrics
CallTrackingMetrics
CallTrackingMetrics

CallTrackingMetrics is a cloud-based call tracking and contact center solution for businesses and agencies that helps with tracking campaigns, reaching new audiences through integrated text marketing and online forms and using... En savoir plus

4,6
(101 avis)
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Bright Pattern
Bright Pattern
Bright Pattern

Bright Pattern is a cloud-based contact center software solution which helps businesses manage multichannel service including inbound and outbound voice, email, chat, and social media. Bright Pattern scales from 5 to 10,000... En savoir plus

4,7
(98 avis)
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XCALLY
XCALLY
XCALLY

XCALLY est une solution pour centre d'appels sur site et dans le cloud qui gère plusieurs canaux, notamment la voix, le chat, les SMS, les e-mails, les fax, etc. La solution s'adresse aux call centers entrants, sortants et mixtes... En savoir plus

4,8
(95 avis)
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CallTools
CallTools
CallTools

CallTools is a predictive dialer and inbound call center management solution that helps businesses manage the productivity of their call center operations. CallTools features list management with list scrubbing, recycling and... En savoir plus

4,8
(91 avis)
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Ameyo
Ameyo
Ameyo

Ameyo is a customer experience management solution that helps businesses leverage their call center resources to improve customer satisfaction. The software is available both in cloud-based and on-premise deployment options. Ame... En savoir plus

4,1
(85 avis)
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Voiptime Cloud
Voiptime Cloud
Voiptime Cloud

Provide excellent customer support and triple your telesales with a cloud-based multichannel Voiptime Contact Center solution! Intelligent call routing, ACD, multi-level IVR, Progressive & Predictive dialer (with flexible... En savoir plus

4,8
(80 avis)
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CallHub
CallHub
CallHub

CallHub SMS Marketing is a cloud-based multi-channel contact management solution designed for businesses of all sizes. It enables users to manage call centers, voice broadcasting and SMS marketing functions. CallHub allows... En savoir plus

4,2
(70 avis)
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Aspect Unified IP
Aspect Unified IP
Aspect Unified IP

Today Alvaria has two proven and feature rich platforms that many of our customers rely on every day for inbound service and outbound engagement, Aspect Unified IP and Noble CC. Alvaria has taken the best of these solutions to... En savoir plus

4,3
(69 avis)
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Convoso
Convoso
Convoso

Convoso’s all-in-one contact center platform generates and converts leads faster using multiple communication channels. The cloud-based solution offers multiple dialing modes (predictive/power/preview) along with two-way texting,... En savoir plus

4,6
(63 avis)
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wolkvox
wolkvox
wolkvox

wolkvox is a cloud-based call center management software that helps businesses streamline communications across numerous web chat applications and social media channels such as Telegram, WhatsApp, Line, Twitter, Facebook, and... En savoir plus

4,6
(61 avis)
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Kavkom
Kavkom
Kavkom

Kavkom Predictive Dialer aide les entreprises à composer automatiquement une liste de numéros de téléphone et à acheminer les appels vers les agents en temps réel. L'application permet aux spécialistes du télémarketing de gérer... En savoir plus

4,7
(56 avis)
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Squaretalk
Squaretalk
Squaretalk

Predictive Dialer by Innitel est une solution cloud de traitement des appels qui s'adresse aux call centers de tailles variées. La solution s'intègre à des outils de génération de leads tels que des pages de renvoi, des applicatio... En savoir plus

4,8
(54 avis)
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Dialshree
Dialshree
Dialshree

Dialshree offers a single point of access to all the information they need regarding leads, opportunities, accounts, contacts, and more. It offers a wide range of features which include appointment scheduling, lead management and... En savoir plus

4,6
(51 avis)
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3CLogic
3CLogic
3CLogic

3CLogic is a leading cloud contact center platform modernizing enterprise communications for employees and customers. Built on AWS, the solution provides advanced and scalable speech-enabled offerings for leading CRMs, including... En savoir plus

4,3
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Call Center Studio
Call Center Studio
Call Center Studio

AloTech est une solution de call center basée sur le cloud qui fournit des fonctionnalités telles que l'enregistrement vocal, l'analyse vocale, la numérotation prédictive, la distribution automatique des appels et le SVI (serveur... En savoir plus

4,5
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HoduCC
HoduCC
HoduCC

HoduCC- Call Center Software starts with 10 seats. We install the software on customer's server. Brands like UNICEF, Vistaprint and Brother Printers use HoduCC. HoduCC is a contact center software designed to help businesses... En savoir plus

4,8
(40 avis)
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Ricochet360
Ricochet360
Ricochet360

Ricochet360 is a cloud-based, integrated call center, customer relationship management and marketing automation solution. Designed for small to large businesses, it comes with a progressive dialer for users to automate processes... En savoir plus

4,8
(38 avis)
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uContact
uContact
uContact

uContact is a Cloud & Omnichannel solution that enables its users to manage all their voice and text interactions in the same place. This way, it makes agents' work simpler, more organized, and -why not- more enjoyable too; and... En savoir plus

4,4
(36 avis)
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Playbooks
Playbooks
Playbooks

Playbooks is sales engagement platform that utilizes AI to assist strategic sales teams in targeted selling. It allows users to create engagement strategies for phone, email, social, SMS, and video. These engagement strategies... En savoir plus

3,5
(35 avis)
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Call Logic
Call Logic
Call Logic

Call Logic is a predictive dialer software that helps sales teams streamline phone calling campaigns to close maximum deals. Key features include real-time scrubbing, smart caller IDs, TCPA compliance, click-to-call, whisper... En savoir plus

4,7
(32 avis)
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CloudAgent
CloudAgent
CloudAgent

CloudAgent is a cloud-based call center solution that enables businesses to engage and interact with customers via multiple channels including voice, chat, email, SMS messages and social media platforms. Professionals can utilize... En savoir plus

4,5
(32 avis)
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LiveVox
LiveVox
LiveVox

LiveVox (Nasdaq: LVOX) is a powerful, next generation contact center platform that powers more than 14 billion interactions a year. They seamlessly integrate omnichannel communications, CRM, AI, and WFO capabilities to deliver... En savoir plus

4,6
(31 avis)
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Aloware
Aloware
Aloware

As all-in-one software solution for sales teams, Aloware offers automatic dialing, seamless CRM integrations, and workflow automation that businesses can use on any device. Aloware gears sales and support teams with the right... En savoir plus

4,6
(29 avis)
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eTollFree
eTollFree
eTollFree

eTollFree Predictive Dialer is an integrated cloud-based call center solution for businesses of all sizes. It works as both outbound and inbound call center software with interactive voice response built in. The customizable... En savoir plus

4,7
(28 avis)
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VCC Live
VCC Live
VCC Live

VCC Live est une solution cloud pour call center conçue pour les call centers et les centres d'appels de toutes tailles. La solution propose plusieurs solutions pour centre d'appels, des canaux de communication et d'autres... En savoir plus

4,7
(28 avis)
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Ytel
Ytel
Ytel

Ytel Contact Center is a cloud-based integrated marketing suite that caters to SMB call centers and businesses with dedicated phone support teams, helping them manage multi-channel communications. The solution offers features... En savoir plus

3,9
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Sales Sling
Sales Sling
Sales Sling

Sales Sling’s cloud-based call center software offers the latest technology in dialing systems in an easy to use dashboard that requires little training to get up and running. With each license, you get more than just a dialer.... En savoir plus

4,4
(24 avis)
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SpitFire
SpitFire
SpitFire

Conçu comme une solution hybride pour call centers, SpitFire Enterprise utilise des outils de numérotation puissants pour aider les call centers dans les secteurs du télémarketing, des services financiers, de la santé et de... En savoir plus

4,5
(22 avis)
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FrontSpin
FrontSpin
FrontSpin

FrontSpin is a cloud-based sales and leads management solution which provides businesses tools to manage sales and service communication with their clients. FrontSpin helps businesses to manage call targets according to the... En savoir plus

4,1
(22 avis)
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PIMS Dialer
PIMS Dialer
PIMS Dialer

The PIMS Dialer is flexible, scalable, and secure. It’s a cloud-based application, and the servers are housed in a state-of-the-art facility that’s operated around the clock, delivering extremely reliable uptime. Companies can... En savoir plus

4,5
(21 avis)
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Alvaria CX Suite
Alvaria CX Suite
Alvaria CX Suite

Alvaria CX Suite takes the best of the proven and feature rich platforms - Aspect® Unified IP®, Aspect ALM, Noble CC and Noble OnQ - into a comprehensive go forward solution for inbound service and outbound engagement available... En savoir plus

4
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Ring.io
Ring.io
Ring.io

Ringio is a cloud-based call center management solution that features a CRM dialer, call routing, analytics and more. It’s used by sales teams in many industries such as healthcare, media, non-profit and banking. The system can... En savoir plus

4,1
(19 avis)
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