SoftwareAdvice
  • Toutes les catégories
  • Pour les éditeurs
  • À propos
  • Toutes les catégories
  • Pour les éditeurs
  • À propos
  1. Accueil
  2. Solutions de téléphonie professionnelle
Découvrez pourquoi Software Advice est gratuit

Solutions de téléphonie professionnelle

Note du produit

  • (25)
  • (87)
  • (91)
  • (92)
  • (92)

Plage tarifaire

  • (1)
  • (3)
  • (32)
  • (40)
  • (13)

Secteur d'activité

  • E-learning (65)
  • Gestion d'organisme à but non lucratif (69)
  • Transport routier/ferroviaire (60)
  • Services aux consommateurs (73)
  • Services financiers (77)
  • Assurance (71)
  • Hôtellerie (63)
  • Vente au détail (70)
  • Hôpitaux et soins de santé (68)
  • Services juridiques (68)

Taille de l'entreprise

  • 1 001-5 000 (74)
  • 501-1 000 (77)
  • 201-500 (93)
  • 51-200 (101)
  • 11-50 (98)
  • 2-10 (90)
  • Auto-entrepreneur (60)
Classer par :
Appliquer les filtres :

Note du produit

  • (25)
  • (87)
  • (91)
  • (92)
  • (92)

Plage tarifaire

  • (1)
  • (3)
  • (32)
  • (40)
  • (13)

Secteur d'activité

  • E-learning (65)
  • Gestion d'organisme à but non lucratif (69)
  • Transport routier/ferroviaire (60)
  • Services aux consommateurs (73)
  • Services financiers (77)
  • Assurance (71)
  • Hôtellerie (63)
  • Vente au détail (70)
  • Hôpitaux et soins de santé (68)
  • Services juridiques (68)

Taille de l'entreprise

  • 1 001-5 000 (74)
  • 501-1 000 (77)
  • 201-500 (93)
  • 51-200 (101)
  • 11-50 (98)
  • 2-10 (90)
  • Auto-entrepreneur (60)

109 produits

3CX
3CX
3CX

3CX Phone System est une solution de communications à standards ouverts, adaptée aux entreprises de toutes envergures souhaitant toutes les fonctionnalités d'un centre d'appel avancé pour une fraction du prix. 3CX peut faire... En savoir plus

4,5
(319 avis)
Comparer Visiter le site Web
CloudTalk
CloudTalk
CloudTalk

CloudTalk est une solution de gestion de centre d'appels qui permet aux entreprises de rationaliser les communications avec les équipes et les clients à l'aide de systèmes d'appels virtuels. Elle permet aux cadres de gérer les... En savoir plus

4,4
(253 avis)
Comparer Visiter le site Web
SendMyCall
SendMyCall
SendMyCall

SendMyCall is a business phone system that helps businesses with automating phone calls. The main features of SendMyCall include automated greetings, touchtone menus, faxing, voicemail, and advanced call forwarding. En savoir plus

(Aucun avis)
Comparer Visiter le site Web
RingCentral MVP
RingCentral MVP
RingCentral MVP

RingCentral MVP is a cloud-based business communications solution that offers tools for Messaging, Video and Phone. Core features of the solution include conferencing, auto-recording and unlimited long-distance and local... En savoir plus

4,2
(1 052 avis)
Comparer En savoir plus
GoTo Connect
GoTo Connect
GoTo Connect

GoToConnect (anciennement Jive) fournit une solution cloud de communications unifiées aux entreprises de toutes envergures. GoToConnect comprend des produits intégrés pour les options de VoIP (Voice over IP) professionnel, de... En savoir plus

4,5
(641 avis)
Comparer En savoir plus
Bitrix24
Bitrix24
Bitrix24

Bitrix24 est un espace de travail en ligne pour les PME et grandes entreprises. Il propose plus de 35 outils : CRM, tâches et projets, Kanban, Gantt, appels visio, stockage en ligne, chats, automatisation des flux de travail, et... En savoir plus

4,1
(617 avis)
Comparer En savoir plus
Dialpad
Dialpad
Dialpad

For quickly growing businesses looking to efficiently scale their support teams, Dialpad provides a cloud-based call center with access to real-time customer insights. Dialpad allows users to onboard quickly and focus on... En savoir plus

4,3
(480 avis)
Comparer En savoir plus
Twilio
Twilio
Twilio

Twilio est une plateforme de communication en tant que service, CPaaS (Communication Platform as a Service), basée sur cloud qui permet aux entreprises d'engager des clients sur tous les canaux de communication tels que SMS,... En savoir plus

4,6
(358 avis)
Comparer En savoir plus
Grasshopper
Grasshopper
Grasshopper

Grasshopper est un service de téléphonie virtuelle basé sur le cloud qui aide les petites et moyennes entreprises à établir une communication avec les clients via des numéros locaux gratuits. Il fournit plusieurs modules,... En savoir plus

4,4
(335 avis)
Comparer En savoir plus
Aircall
Aircall
Aircall

Aircall est un système cloud de call center et de téléphonie professionnelle qui permet de gérer et de rationaliser le support client et les opérations d'engagement commercial. Conçu pour les bureaux et les équipes travaillant à... En savoir plus

4,3
(333 avis)
Comparer En savoir plus
VoIP.ms
VoIP.ms
VoIP.ms

VoIP.ms is a cloud-based internet phone service solution designed to help businesses manage local, mobile and toll-free number portability across Canada and United States. Key features include voicemail, call waiting, caller ID,... En savoir plus

4,8
(332 avis)
Comparer En savoir plus
Kixie PowerCall
Kixie PowerCall
Kixie PowerCall

Kixie PowerCall est une solution cloud SVI (serveur vocal interactif) qui aide les utilisateurs à automatiser leurs processus de vente. La solution peut également être déployée sur site. Kixie PowerCall regroupe des fonctionnalité... En savoir plus

4,7
(262 avis)
Comparer En savoir plus
MiCloud Connect
MiCloud Connect
MiCloud Connect

MiCloud Connect (formerly ShoreTel) is a cloud-based VoIP phone system that offers collaboration and conferencing tools to enable information flow within the organization. The solution enables system administrators to manage... En savoir plus

4,2
(258 avis)
Comparer En savoir plus
8x8 X Series
8x8 X Series
8x8 X Series

8x8 X Series is a cloud-based solution that helps businesses of all sizes establish communication via text messaging, voice calls and video conferencing. The team messaging module lets employees create project-specific public and... En savoir plus

4,0
(251 avis)
Comparer En savoir plus
Nextiva
Nextiva
Nextiva

Nextiva is a platform that brings communications together with business applications, intelligence, and automation. This helps businesses communicate and build deeper connections with their customers. The platform brings all... En savoir plus

4,1
(208 avis)
Comparer En savoir plus
Ringover
Ringover
Ringover

RingOver est un système cloud de téléphonie professionnelle pour les équipes polyvalentes permettant de simplifier le traitement des appels. Obtenez des numéros virtuels dans plus de 60 pays et bénéficiez d'appels gratuits et... En savoir plus

4,5
(202 avis)
Comparer En savoir plus
Ooma Office
Ooma Office
Ooma Office

Ooma Office is a cloud-based voice + video solution suitable for businesses of all sizes. The platform includes a full suite of business phone features designed to deliver a flawless communications experience and advance team... En savoir plus

4,5
(165 avis)
Comparer En savoir plus
Zoom Phone
Zoom Phone
Zoom Phone

Zoom Phone is a VoIP solution designed to help businesses in education, finance, healthcare and government sectors connect and communicate with team members on a unified interface. It offers a central administrator portal,... En savoir plus

4,6
(149 avis)
Comparer En savoir plus
ChaseData CCaaS
ChaseData CCaaS
ChaseData CCaaS

ChaseData CCaaS offers cloud-based, standalone call center functionality with customer service and support built into the solution. It’s designed for outbound, inbound and blended call center teams. Dialing capabilities include... En savoir plus

4,8
(143 avis)
Comparer En savoir plus
Intulse
Intulse
Intulse

Intulse is a cloud-based VoIP service for small and midsize businesses. Key cloud VoIP features include conference calls, call transfers, custom hold music, interactive voice response, ring groups, call queues, caller identificati... En savoir plus

4,4
(133 avis)
Comparer En savoir plus
JustCall
JustCall
JustCall

Le système téléphonique cloud de choix pour les équipes de vente et d'assistance modernes. Cette solution aide à mettre fin aux conversations inutiles en ajoutant un contexte à chaque appel. Logiciel d'appel, numéros virtuels,... En savoir plus

4,1
(105 avis)
Comparer En savoir plus
Toky
Toky
Toky

Toky is a call center solution that enables businesses to streamline processes related to call forwarding, Interactive Voice Response (IVR), voicemail, team collaboration, customer interactions and more. It provides mobile... En savoir plus

4,3
(103 avis)
Comparer En savoir plus
Acefone
Acefone
Acefone

Acefone is a VoIP solution designed to help businesses in construction, retail, real estate, healthcare, finance, education and other sectors manage missed client calls, define ring strategies for different phone numbers and... En savoir plus

4,7
(103 avis)
Comparer En savoir plus
Mango Voice
Mango Voice
Mango Voice

Your office is now available wherever and whenever you need it. With Mango Voice's enterprise-grade, cloud based, VoIP phone system, you can stay connected to customers, patients, and team members through great features like,... En savoir plus

3,6
(102 avis)
Comparer En savoir plus
XCALLY
XCALLY
XCALLY

XCALLY est une solution pour centre d'appels sur site et dans le cloud qui gère plusieurs canaux, notamment la voix, le chat, les SMS, les e-mails, les fax, etc. La solution s'adresse aux call centers entrants, sortants et mixtes... En savoir plus

4,8
(95 avis)
Comparer En savoir plus
MightyCall
MightyCall
MightyCall

MightyCall is a cloud-based business VoIP solution designed for small businesses. It helps users manage customer service calls and company communications. MightyCall handles incoming calls including toll-free, local and vanity... En savoir plus

3,8
(94 avis)
Comparer En savoir plus
InfoFlo
InfoFlo
InfoFlo

InfoFlo est une solution CRM intégrée, accessible en ligne ou installée localement. Le système fournit la gestion des contacts, le couplage de la téléphonie et de l'informatique, le marketing automation, l'automatisation des... En savoir plus

4,5
(91 avis)
Comparer En savoir plus
Sideline
Sideline
Sideline

With Sideline, you'll get a reliable 2nd number on the phone you already have. En savoir plus

3,9
(60 avis)
Comparer En savoir plus
Kavkom
Kavkom
Kavkom

Kavkom Predictive Dialer aide les entreprises à composer automatiquement une liste de numéros de téléphone et à acheminer les appels vers les agents en temps réel. L'application permet aux spécialistes du télémarketing de gérer... En savoir plus

4,7
(56 avis)
Comparer En savoir plus
Phone.com
Phone.com
Phone.com

Phone.com is a cloud-based PBX business phone solution that caters to small businesses in industries such as retail, technology, services, lifestyle, health and education. It offers users SIP trunking service together with PBX... En savoir plus

3,9
(54 avis)
Comparer En savoir plus
Squaretalk
Squaretalk
Squaretalk

Predictive Dialer by Innitel est une solution cloud de traitement des appels qui s'adresse aux call centers de tailles variées. La solution s'intègre à des outils de génération de leads tels que des pages de renvoi, des applicatio... En savoir plus

4,8
(54 avis)
Comparer En savoir plus
AVOXI
AVOXI
AVOXI

AVOXI Genius is a cloud-based call center solution that helps small to large enterprises streamline customer service operations and manage business communications. It comes with a centralized dashboard, which enables users to... En savoir plus

4,8
(51 avis)
Comparer En savoir plus
G12 Communications
G12 Communications
G12 Communications

Communication is the catalyst of innovation in virtually every industry, whether it’s building a cohesive workplace culture, providing the platforms to connect, or establishing long-term business relationships. Embracing the... En savoir plus

4,8
(48 avis)
Comparer En savoir plus
Telnyx Suite
Telnyx Suite
Telnyx Suite

Telnyx Suite is a comprehensive cloud communication platform that provides communication capabilities via voice, SMS, fax, and IP services. Telnyx provides global high-speed connections for low latency, high uptime service. The... En savoir plus

4,7
(47 avis)
Comparer En savoir plus
OpenPhone
OpenPhone
OpenPhone

OpenPhone is a telephony and VoIP solution that helps businesses streamline processes related to contact management, international calling, and internal communication, among other operations from within a unified platform. Staff... En savoir plus

4,4
(46 avis)
Comparer En savoir plus
RingByName
RingByName
RingByName

RingByName is a cloud-based phone and VOIP service provider that offers e-fax, teleconferencing tools, note sharing, customer relationship management (CRM) features, scheduling, agent activity tracking and more. Interactive... En savoir plus

4,8
(45 avis)
Comparer En savoir plus
Zadarma
Zadarma
Zadarma

Zadarma est une solution basée sur cloud et sur site qui aide les petites et grandes entreprises avec le PBX sur cloud, les numéros de téléphone virtuels, les appels VoIP et plus encore. Elle permet aux utilisateurs de créer un... En savoir plus

3,8
(44 avis)
Comparer En savoir plus
Monster VoIP
Monster VoIP
Monster VoIP

Monster VoIP is a Unified Communications as a Service (UCaaS) solution that helps voice-over-internet-protocol (VoIP) providers streamline client interactions by leveraging various communication tools such as business phone... En savoir plus

4,7
(43 avis)
Comparer En savoir plus
Spoke Phone
Spoke Phone
Spoke Phone

Increase business outcomes 10x by democratizing contact center conversations across your entire enterprise with Spoke Phone. Today, only a small portion of your employees are equipped to have highly-contextual personalized... En savoir plus

4,7
(43 avis)
Comparer En savoir plus
CloudCall
CloudCall
CloudCall

CloudCall is the only communications software dedicated to businesses who use CRMs. By capturing all calls and communications, and saving them into the CRM contact records, CloudCall helps businesses make more insightful... En savoir plus

4,1
(36 avis)
Comparer En savoir plus
Channels
Channels
Channels

Channels est une solution de service client pour les call centers et les équipes de réussite des clients qui offre des outils tels que la gestion des canaux, une messagerie instantanée, la gestion des appels, l'intégration de... En savoir plus

4,8
(36 avis)
Comparer En savoir plus
Line2 Pro
Line2 Pro
Line2 Pro

Line2 is a cloud-based phone system that provides assistance in calling and messaging. It is suitable for small businesses. Line2 offers standard PBX features, including a dial-by-name directory, an auto attendant, call forwarding... En savoir plus

3,6
(34 avis)
Comparer En savoir plus
Freshdesk Contact Center
Freshdesk Contact Center
Freshdesk Contact Center

Freshcaller est une solution cloud PBX qui aide les utilisateurs à gérer les opérations de leur call center. Les principales fonctionnalités de la solution sont un SVI (serveur vocal interactif) à plusieurs niveaux, le suivi et... En savoir plus

4
(34 avis)
Comparer En savoir plus
Callture
Callture
Callture

CALLTURE Communications is a cloud-based phone service that helps business and residential users to communicate with their staff and clients via phone, email, chat, video and text messages. It includes an interactive voice... En savoir plus

4,9
(31 avis)
Comparer En savoir plus
NUACOM
NUACOM
NUACOM

NUACOM is a call center and business VoIP solution that helps manage business operations using softphones, IVR, auto-attendant, conferencing room, number porting and more. The centralized platform allows supervisors to maintain... En savoir plus

4,8
(30 avis)
Comparer En savoir plus
VoIPstudio
VoIPstudio
VoIPstudio

VoIPstudio is a cloud-based call center management solution designed for businesses of all sizes. It offers features that include automatic call distribution (ACD), interactive voice response (IVR), call logs, speech to text and... En savoir plus

4,7
(29 avis)
Comparer En savoir plus
Aloware
Aloware
Aloware

As all-in-one software solution for sales teams, Aloware offers automatic dialing, seamless CRM integrations, and workflow automation that businesses can use on any device. Aloware gears sales and support teams with the right... En savoir plus

4,6
(29 avis)
Comparer En savoir plus
BroadVoice Cloud PBX
BroadVoice Cloud PBX
BroadVoice Cloud PBX

BroadVoice b-Hive helps call and collaborate from anywhere with a single cloud communication solution that unifies business phones, video conferencing, texting and collaboration under a single phone number. Untether your team... En savoir plus

4,6
(29 avis)
Comparer En savoir plus
ULTATEL Cloud Business Phone System
ULTATEL Cloud Business Phone System
ULTATEL Cloud Business Phone System

ULTATEL enables people to work together and get the information they need to do their best work, anywhere they are. Our cloud platform brings together phone, video, messaging, texts and business apps, allowing people to connect,... En savoir plus

4,7
(27 avis)
Comparer En savoir plus
Global Call Forwarding
Global Call Forwarding
Global Call Forwarding

Global Call Forwarding est un fournisseur de numéros de téléphone gratuits, internationaux et locaux. Achetez des numéros de téléphone virtuels dans plus de 160 pays à travers le monde. Transférez les appels entrants de ces... En savoir plus

4,9
(25 avis)
Comparer En savoir plus
  • 1
  • 2
  • 3
  • >

Catégories connexes

Logiciels de centre d'appel Logiciels de communications unifiées Logiciels de téléphonie Logiciels de standard automatique Logiciels de VoIP et systèmes téléphoniques pour PME
Entreprise
  • À propos
  • Aide
  • Blog
  • Conditions générales éditeur
Fournisseurs
  • Être enregistré sur le site
SoftwareAdvice
Contactez-nous

20 avenue André Prothin
Tour Europlaza
92400 Courbevoie - France

Sélectionnez votre pays :

© 2023 SoftwareAdvice. Tous droits réservés.

Software Advice est une marque déposée de Nubera eBusiness S.L. Nubera eBusiness utilise ses propres cookies et des cookies tiers. En utilisant le site web, vous acceptez l'utilisation de ces cookies.

Pour en savoir plus sur nos cookies, consultez ce lien.

Sélectionnez votre pays :

English   Australia (English)
Deutsch   Deutschland (Deutsch)
English   Ireland (English)
English   New Zealand (English)
Deutsch   Österreich (Deutsch)
Deutsch   Schweiz (Deutsch)
English   Singapore (English)
English   United Kingdom (English)
English   United States (English)