LiveAgent est une plateforme de chat en ligne destinée aux entreprises d'e-commerce de petites et moyennes tailles. La plateforme offre une application de chat en direct, la gestion des cas d'assistance, des portails libre-service... En savoir plus
58 produits
CloudTalk est une solution de gestion de centre d'appels qui permet aux entreprises de rationaliser les communications avec les équipes et les clients à l'aide de systèmes d'appels virtuels. Elle permet aux cadres de gérer les... En savoir plus
RingCentral MVP is a cloud-based business communications solution that offers tools for Messaging, Video and Phone. Core features of the solution include conferencing, auto-recording and unlimited long-distance and local... En savoir plus
GoToConnect (anciennement Jive) fournit une solution cloud de communications unifiées aux entreprises de toutes envergures. GoToConnect comprend des produits intégrés pour les options de VoIP (Voice over IP) professionnel, de... En savoir plus
Bitrix24 est un espace de travail en ligne pour les PME et grandes entreprises. Il propose plus de 35 outils : CRM, tâches et projets, Kanban, Gantt, appels visio, stockage en ligne, chats, automatisation des flux de travail, et... En savoir plus
Grasshopper est un service de téléphonie virtuelle basé sur le cloud qui aide les petites et moyennes entreprises à établir une communication avec les clients via des numéros locaux gratuits. Il fournit plusieurs modules,... En savoir plus
3CX Phone System est une solution de communications à standards ouverts, adaptée aux entreprises de toutes envergures souhaitant toutes les fonctionnalités d'un centre d'appel avancé pour une fraction du prix. 3CX peut faire... En savoir plus
RingOver est un système cloud de téléphonie professionnelle pour les équipes polyvalentes permettant de simplifier le traitement des appels. Obtenez des numéros virtuels dans plus de 60 pays et bénéficiez d'appels gratuits et... En savoir plus
Fournisseur de communications cloud, RingCentral a élargi son activité à l'espace des call centers grâce à sa solution de centre d'appels. La suite intégrée optimisée par inContact propose des fonctionnalités de distribution... En savoir plus
Le système téléphonique cloud de choix pour les équipes de vente et d'assistance modernes. Cette solution aide à mettre fin aux conversations inutiles en ajoutant un contexte à chaque appel. Logiciel d'appel, numéros virtuels,... En savoir plus
Acefone is a VoIP solution designed to help businesses in construction, retail, real estate, healthcare, finance, education and other sectors manage missed client calls, define ring strategies for different phone numbers and... En savoir plus
CallTrackingMetrics is a cloud-based call tracking and contact center solution for businesses and agencies that helps with tracking campaigns, reaching new audiences through integrated text marketing and online forms and using... En savoir plus
Zoiper est une solution de softphone sur site et dans le cloud qui s'adresse aux fournisseurs de services, aux call centers, aux intégrateurs VoIP, aux opérateurs mobiles et aux entreprises qui ont besoin de softphones indépendant... En savoir plus
Bria est une solution de softphone et de communications unifiées développée par CounterPath. Avec Bria, les entreprises peuvent fournir à leurs employés les moyens de prendre des appels professionnels en déplacement et de... En savoir plus
Cisco Unified Communications Manager is a platform for integrating business communication technologies such as telephony, video conferencing, presence information, call recording, web conferencing and messaging. It enables... En savoir plus
Kavkom Predictive Dialer aide les entreprises à composer automatiquement une liste de numéros de téléphone et à acheminer les appels vers les agents en temps réel. L'application permet aux spécialistes du télémarketing de gérer... En savoir plus
Predictive Dialer by Innitel est une solution cloud de traitement des appels qui s'adresse aux call centers de tailles variées. La solution s'intègre à des outils de génération de leads tels que des pages de renvoi, des applicatio... En savoir plus
AVOXI Genius is a cloud-based call center solution that helps small to large enterprises streamline customer service operations and manage business communications. It comes with a centralized dashboard, which enables users to... En savoir plus
Communication is the catalyst of innovation in virtually every industry, whether it’s building a cohesive workplace culture, providing the platforms to connect, or establishing long-term business relationships. Embracing the... En savoir plus
OpenPhone is a telephony and VoIP solution that helps businesses streamline processes related to contact management, international calling, and internal communication, among other operations from within a unified platform. Staff... En savoir plus
Zadarma est une solution basée sur cloud et sur site qui aide les petites et grandes entreprises avec le PBX sur cloud, les numéros de téléphone virtuels, les appels VoIP et plus encore. Elle permet aux utilisateurs de créer un... En savoir plus
Ricochet360 is a cloud-based, integrated call center, customer relationship management and marketing automation solution. Designed for small to large businesses, it comes with a progressive dialer for users to automate processes... En savoir plus
CloudCall is the only communications software dedicated to businesses who use CRMs. By capturing all calls and communications, and saving them into the CRM contact records, CloudCall helps businesses make more insightful... En savoir plus
Freshcaller est une solution cloud PBX qui aide les utilisateurs à gérer les opérations de leur call center. Les principales fonctionnalités de la solution sont un SVI (serveur vocal interactif) à plusieurs niveaux, le suivi et... En savoir plus
As all-in-one software solution for sales teams, Aloware offers automatic dialing, seamless CRM integrations, and workflow automation that businesses can use on any device. Aloware gears sales and support teams with the right... En savoir plus
ULTATEL enables people to work together and get the information they need to do their best work, anywhere they are. Our cloud platform brings together phone, video, messaging, texts and business apps, allowing people to connect,... En savoir plus
Zultys offers a line of unified communications (UC) solutions and phone system equipment known as the Zultys MX Series. Zultys MX systems support on-premise, cloud-based and hybrid deployments for businesses of all sizes. The... En savoir plus
Global Call Forwarding est un fournisseur de numéros de téléphone gratuits, internationaux et locaux. Achetez des numéros de téléphone virtuels dans plus de 160 pays à travers le monde. Transférez les appels entrants de ces... En savoir plus
UniTel Voice is a web-based virtual business phone system for small businesses, medium-sized businesses, nonprofit organizations and freelancers. The private branch exchange (PBX) empowers entrepreneurs to operate and grow their... En savoir plus
VirtualPBX is a cloud-based phone solution that caters to all-sized businesses. VirtualPBX enables companies to streamline and improve communications with features such as unlimited minutes, video conferencing, business SMS,... En savoir plus
Cloud Voice for Microsoft Teams from UniVoIP Why Use Microsoft Teams as a Phone System? ● You already have M365, so maximize your existing Microsoft investment - and cut costs drastically. ● True Unified Communications -... En savoir plus
Telzio is a cloud communications provider that offers small business phone system. It includes trunking that allows professionals to connect calls with the phone network so businesses don’t have to look for a third-party SIP... En savoir plus
Revenue.io is a VoIP solution that helps sales teams by providing voice communication and an automated dialer. It is a cloud-based platform that bridges the gap between conversation intelligence and organizational telephony. Des... En savoir plus
Ubefone is a online telephone and video call software. It was created in France and specifically developed for all types of companies, small and large. This online communication solution offers an all in one cloud telephony... En savoir plus
Ring4 est une solution cloud de téléphonie qui aide les petites et moyennes entreprises à créer des cartes SIM virtuelles, des numéros de téléphone d'entreprise internationaux ou locaux et des lignes personnelles. Parmi les... En savoir plus
Linphone est un système VoIP (Voice over IP) web et installé qui aide les entreprises de divers secteurs (p. ex., soins de santé, fabrication, télécommunications) à rationaliser les communications avec les clients ou membres... En savoir plus
BeInContact is an intuitive cloud contact center omnichannel platform. Many features are included out-of-the-box such as ACD, IVR, AI, call recording, predictive dialer, and complete reports. Users can add ready-made integrations... En savoir plus
eVoice is a web-based virtual phone system designed to help small businesses streamline communication with customers. Features include web conferencing, recording, sequential ringing, online faxing, call queuing and recording. T... En savoir plus
Jet Interactive is a cloud-based call tracking system that helps call centers manage inbound calls, business telephone systems and mobiles services on a unified platform. It offers a customer relationship management (CRM)... En savoir plus
Circle Loop is a cloud-based VoIP solution that provides phone systems that are accessible via desktop and mobile devices. Key features include call transfer, voicemail to text, call recording, contact management and configurable... En savoir plus
OnSIP Hosted OnSIP Hosted VoIP by Junction Networks is a cloud-based phone solution that offers businesses across various industry verticals PBX feature such as auto attendants and voicemail-to-email. Unified communications... En savoir plus
PiPcall is a VoIP phone system for the everywhere office that delivers consistency and quality calls in any location on any device. PiPcall offers you a vastly more agile and interconnected workforce at a fraction of the price.... En savoir plus
Contact Cloud is a call center solution, which enables businesses to streamline SMS marketing, live chat, call tracking and lead capture, among other processes on a unified platform. Its word detection and transcription tools... En savoir plus
Aline is a cloud-based VoIP solution that helps businesses streamline remote communication via video conferences, live chat, call routing and more. Callers can use unlimited local and long-distance calls to the United States and... En savoir plus
Knowlarity is one of Asia’s leading cloud communication companies. It powers the business communication needs of companies with scalable & robust Cloud-based business communication solutions. Its innovative solutions in Voice,... En savoir plus
PipeGen gives you a single source of prospect data, with built-in engagement across channels. It is the only platform that has a built-in cloud VoIP phone that can be immediately dialed from an email or company contact record. ... En savoir plus
Zoho Voice est un logiciel de téléphonie sur le cloud qui vous aide à gérer facilement les appels professionnels, où que vous soyez et sur n’importe quel appareil. Il s’intègre de manière transparente à d’autres applications Zoho... En savoir plus
Acrobits is a cloud-based softphone solution, which helps small to large businesses configure, develop and deploy communications applications in real time. Key features include QR code scanning, customizable branding, push... En savoir plus
Stay connected with your colleagues by choosing Tragofone - A VOIP-based mobile softphone that will enhance your productivity even when you are working remotely or in-house too. Give your inputs about your business so that the... En savoir plus
PBXPlus helps firms achieve enhanced growth through complete control of in-house communication systems with advanced IVR tools, dialing features, and system integrations. Managers can use the software to increase their global... En savoir plus