CloudTalk est une solution de gestion de centre d'appels qui permet aux entreprises de rationaliser les communications avec les équipes et les clients à l'aide de systèmes d'appels virtuels. Elle permet aux cadres de gérer les... En savoir plus
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Adversus Dialer est une solution cloud de numérotation automatique et de CRM (Customer Relationship Management) conçue pour aider les petites et moyennes entreprises de télémarketing, de collecte de fonds et de prise de rendez-vou... En savoir plus
Newfies-Dialer est une solution cloud de diffusion vocale, de numérotation automatique et de sondage téléphonique qui aide les utilisateurs à gérer plusieurs appels simultanés à partir d'un emplacement centralisé. Newfies-Dialer... En savoir plus
Predictive Dialer by Innitel est une solution cloud de traitement des appels qui s'adresse aux call centers de tailles variées. La solution s'intègre à des outils de génération de leads tels que des pages de renvoi, des applicatio... En savoir plus
EngageBay est une solution intégrée de marketing, de vente, d'assistance et de CRM (Customer Relationship Management) conçue pour aider les petites et moyennes entreprises à acquérir, engager et convertir les visiteurs du site... En savoir plus
Dialfire est une solution de centre d'appels basée sur le cloud, conçue pour aider les petites et grandes entreprises à gérer et rationaliser tous les processus d'appels sortants et entrants. Elle est dotée d'un composeur... En savoir plus
ICTBroadcast est une solution cloud de télémarketing et de communication conçue pour les petites entreprises, les entrepreneurs et les prestataires de services. La solution offre des fonctionnalités de messagerie vocale, SMS,... En savoir plus
Talkdesk est une solution cloud de call center qui aide les entreprises à améliorer la satisfaction des clients tout en réduisant les coûts de support client. L'outil opère via SVI (serveur vocal interactif), ACD (Automatic Call... En savoir plus
NICE inContact is cloud-based call center software that helps businesses to maximize the quality of leads and minimize the cost of client interaction. The solution comprises many features required to process inbound support... En savoir plus
Gong's Revenue Intelligence platform captures your customer interactions across phone, web conferencing, and email, understands what was said in these interactions, and delivers insights to help your team win more deals. Learn... En savoir plus
For quickly growing businesses looking to efficiently scale their support teams, Dialpad provides a cloud-based call center with access to real-time customer insights. Dialpad allows users to onboard quickly and focus on... En savoir plus
Agile CRM est une solution CRM (Customer Relationship Management) cloud conçue pour les PME. L'outil propose des outils de gestion de contacts, de téléphonie, de planification de rendez-vous, de marketing automation, de gestion... En savoir plus
Five9 est une solution cloud tout-en-un pour les centres d'appels entrants, sortants, mixtes et omnicanaux du monde entier. Optimisée par Practical AI, la solution Five9 permet aux agents de fournir des expériences client par... En savoir plus
Aircall est un système cloud de call center et de téléphonie professionnelle qui permet de gérer et de rationaliser le support client et les opérations d'engagement commercial. Conçu pour les bureaux et les équipes travaillant à... En savoir plus
VICIdial is an open-source, cloud-based contact center solution suitable for small to large call centers in a variety of industries. Key features include inbound and outbound calls, call routing, email integration, online chat... En savoir plus
Kixie PowerCall est une solution cloud SVI (serveur vocal interactif) qui aide les utilisateurs à automatiser leurs processus de vente. La solution peut également être déployée sur site. Kixie PowerCall regroupe des fonctionnalité... En savoir plus
Fournisseur de communications cloud, RingCentral a élargi son activité à l'espace des call centers grâce à sa solution de centre d'appels. La suite intégrée optimisée par inContact propose des fonctionnalités de distribution... En savoir plus
PhoneBurner is an outbound call center solution that allows users to log in from their computer and make calls from the connected phone, using imported or admin-provided lead lists. The system offers functionalities that include... En savoir plus
ChaseData CCaaS offers cloud-based, standalone call center functionality with customer service and support built into the solution. It’s designed for outbound, inbound and blended call center teams. Dialing capabilities include... En savoir plus
Genesys Cloud crée des conversations fluides sur les canaux numériques et vocaux au sein d'une interface simple et tout-en-un. Conçue pour offrir des expériences exceptionnelles à vos clients et employés, la plateforme se déploie... En savoir plus
Groove est une solution cloud de CRM (Customer Relationship Management) qui aide les petites, moyennes et grandes entreprises à gérer les prospects et à rationaliser les opérations de vente. La plateforme centralisée permet au... En savoir plus
UJET is a cloud-based call center application that integrates with customer relationship management (CRM) solutions. It offers both voice and chat channels for customers to reach their support agents. Users can connect with... En savoir plus
CallingPost is a communication management solution that helps organizations of all sizes create, send and track emergency broadcasts via voice calls, text messages or emails. It allows users to automatically detect voicemails and... En savoir plus
Primo Dialler is a cloud-based call center solution that offers a predictive dialer, integrated voice response (IVR) and reporting functionalities. The solution caters to industry segments such as insurance, debt collection,... En savoir plus
Bright Pattern is a cloud-based contact center software solution which helps businesses manage multichannel service including inbound and outbound voice, email, chat, and social media. Bright Pattern scales from 5 to 10,000... En savoir plus
myphoner est une solution cloud de gestion de leads et de CRM (Customer Relationship Management) conçue pour les travailleurs indépendants, les agents commerciaux et les équipes B2B utilisant le démarchage par téléphone. Elle... En savoir plus
XCALLY est une solution pour centre d'appels sur site et dans le cloud qui gère plusieurs canaux, notamment la voix, le chat, les SMS, les e-mails, les fax, etc. La solution s'adresse aux call centers entrants, sortants et mixtes... En savoir plus
CallTools is a predictive dialer and inbound call center management solution that helps businesses manage the productivity of their call center operations. CallTools features list management with list scrubbing, recycling and... En savoir plus
Le système téléphonique cloud de choix pour les équipes de vente et d'assistance modernes. Cette solution aide à mettre fin aux conversations inutiles en ajoutant un contexte à chaque appel. Logiciel d'appel, numéros virtuels,... En savoir plus
Lifesize est une solution cloud de collaboration conçue pour aider les entreprises à communiquer avec leurs employés et leurs partenaires externes. Elle offre des fonctionnalités de conférence audio, web et vidéo pour organiser... En savoir plus
Provide excellent customer support and triple your telesales with a cloud-based multichannel Voiptime Contact Center solution! Intelligent call routing, ACD, multi-level IVR, Progressive & Predictive dialer (with flexible... En savoir plus
Avaya OneCloud UCaaS (formerly (formerly Avaya Aura Contact Center)) is a cloud-based and on-premise call center solution that caters to all businesses across various industries. The solution allows users to offer personalized... En savoir plus
CallTrackingMetrics is a cloud-based call tracking and contact center solution for businesses and agencies that helps with tracking campaigns, reaching new audiences through integrated text marketing and online forms and using... En savoir plus
wolkvox is a cloud-based call center management software that helps businesses streamline communications across numerous web chat applications and social media channels such as Telegram, WhatsApp, Line, Twitter, Facebook, and... En savoir plus
Connect First is a cloud-based contact center solution, which provides users various applications such as multi-channel contact management, automated call distribution (ACD), interactive voice response (IVR), computer telephony... En savoir plus
DialMyCalls is a cloud-based auto dialer solution that helps businesses of all sizes automate voice broadcasts, text messaging and email communications. The platform enables users to import contacts and send recorded messages to... En savoir plus
3CLogic’s Cloud Contact Center Solutions offers applications to manage inbound, outbound, blended or multi-channel communications. The solution is suitable for call centers of all sizes. 3CLogic is able to manage internal and... En savoir plus
AloTech est une solution de call center basée sur le cloud qui fournit des fonctionnalités telles que l'enregistrement vocal, l'analyse vocale, la numérotation prédictive, la distribution automatique des appels et le SVI (serveur... En savoir plus
Convoso’s all-in-one contact center platform generates and converts leads faster using multiple communication channels. The cloud-based solution offers multiple dialing modes (predictive/power/preview) along with two-way texting,... En savoir plus
HoduCC- Call Center Software starts with 10 seats. We install the software on customer's server. Brands like UNICEF, Vistaprint and Brother Printers use HoduCC. HoduCC is a contact center software designed to help businesses... En savoir plus
CloudCall is a cloud-based telecommunications and business VoIP solution. Key features include power dialer, call reports, real-time dashboards and automatic call distribution (ACD). The cloudcall portal helps in managing... En savoir plus
CloudAgent is a cloud-based call center solution that enables businesses to engage and interact with customers via multiple channels including voice, chat, email, SMS messages and social media platforms. Professionals can utilize... En savoir plus
LiveVox (Nasdaq: LVOX) is a powerful, next generation contact center platform that powers more than 14 billion interactions a year. They seamlessly integrate omnichannel communications, CRM, AI, and WFO capabilities to deliver... En savoir plus
As all-in-one software solution for sales teams, Aloware offers automatic dialing, seamless CRM integrations, and workflow automation that businesses can use on any device. Aloware gears sales and support teams with the right... En savoir plus
uContact is a Cloud & Omnichannel solution that enables its users to manage all their voice and text interactions in the same place. This way, it makes agents' work simpler, more organized, and -why not- more enjoyable too; and... En savoir plus
Ytel Contact Center is a cloud-based integrated marketing suite that caters to SMB call centers and businesses with dedicated phone support teams, helping them manage multi-channel communications. The solution offers features... En savoir plus
CallFire is a cloud-based platform that provides call centers with automated outbound campaign options and helps to track their business progress and functions. The main functions of the app include text messaging, voice... En savoir plus
Ricochet360 is a cloud-based, integrated call center, customer relationship management and marketing automation solution. Designed for small to large businesses, it comes with a progressive dialer for users to automate processes... En savoir plus
Qubicles is a cloud-based contact center solution for sales and customer service teams covering email, phone and live chats. Key features include inbound, outbound and blended campaigns, call routing, interactive voice response... En savoir plus
Sales Sling’s cloud-based call center software offers the latest technology in dialing systems in an easy to use dashboard that requires little training to get up and running. With each license, you get more than just a dialer.... En savoir plus